Nissan sraz no.2

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Odpovědět
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 29.05.2007, 08:45

Peca píše:Kentoya: 4-5 sekund, to jsi možná trochu přehnal, měl jsem na 400m 14.5 i s prokluzující spojkou a cukáním od 5-6 tisíc toček....nevíš čím to může být? Dělá mi to už i při tlaku 1.1. Nějaká šance že by to bylo svíčkama?

vyskúšaj si dať malú zbernú nádobku na podtlak! vstup podtlak hadička do nádobky a výstupná z nádobky musí mať spätný ventil tak je to riešene u 300zx :wink:
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 29.05.2007, 09:05

mrkevvzime píše:to skubani je fuel cut ne?
nebo nestiha pumpa?
Fuel cut cuká "trošku víc" :) A pumpa je walbro, ta by snad problémy dělat neměla...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 29.05.2007, 10:29

Kentoya píše:ty metry mi připadaly odhadem skoro na 250 ale prej to bylo 200 +- 10 metrů ale já to neměřil, ale beru to podle toho že kousek za lajnou jsem už řadil 4ku a to se mi zdá na 200 metrech brzo
No ja mam som mal podla G-Tech pri 76 kW na kolesach casy 0-200m 10.92s a na 400m 16.8s, takze tam muselo byt urco viac ako 200m.

P.S.: So sucasnym vykonom cez 100 kW na kolesach som este 0-400m neskusal.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.05.2007, 14:12

len k tomu cukaniu, co pisal kentoya aj niekdo iny:
tazko je to sposobovane akymkolvek boostkontrolerom, uz vobec nie manualnym. Aj keby fungoval tak ako nefunguje (keby narazovo otvaral wastegate) tak motor v ziadnom pripade necuka.
Ovela skor to bude problem zo zapalovanim alebo zmesou.

Ak chcete, dajte to do TECH FAQ a tam to mozeme pripadne podrobne prebrat.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 29.05.2007, 18:23

jagy píše:ten Sunny nemel zadnou klavesnici ani ECU od Greddy. To si asi pletete s autem od Autokseftu.. ten Sunny byl serie 110kW.
to z autokšeftu bych řekl že bylo pomalejší než ten suník z druhým časem

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 29.05.2007, 18:27

raddy píše:len k tomu cukaniu, co pisal kentoya aj niekdo iny:
tazko je to sposobovane akymkolvek boostkontrolerom, uz vobec nie manualnym. Aj keby fungoval tak ako nefunguje (keby narazovo otvaral wastegate) tak motor v ziadnom pripade necuka.
Ovela skor to bude problem zo zapalovanim alebo zmesou.

Ak chcete, dajte to do TECH FAQ a tam to mozeme pripadne podrobne prebrat.
rady u mě je to nabeton MBC, ale ted to neřeším, vyměním actuator a nastavím ho na 1,2 a potom budu moct to nabeton potvrdit, zatím to téma necháme otevřený

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 29.05.2007, 23:43

kentoya: ja tam teda nakonec nebyl, ale nekdo psal, ze Autokseftaci dojeli az po sprintech. Tak nevim. :) Kazdopadne i podle casu na srazech neni ten Autokseftacky Sunny nic extra na to, co s tim maj udelane...

Uživatelský avatar
tomm
user
Příspěvky: 41
Registrován: 12.01.2007, 16:34

Příspěvek od tomm » 30.05.2007, 18:31

jagy píše:kentoya: ja tam teda nakonec nebyl, ale nekdo psal, ze Autokseftaci dojeli az po sprintech. Tak nevim. :) Kazdopadne i podle casu na srazech neni ten Autokseftacky Sunny nic extra na to, co s tim maj udelane...
To Sunny byl Blopy z Nisma. tedy alespoň myslím. Když jsem se ho ptal,co s tím má poladěný,tak říkal.že on nic,ale předchozí majitel s tím jezdil amatérský vrchy. Takže to vypadalo na kratší převody. No každopádně to jelo jak šalený. Jinak tím,že se měřilo ručně,tak se dalo hodně vydělat (i prodělat- :lol: ) na staru.... Takže ty časy berte s rezervou.

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 30.05.2007, 20:05

Ja vim, ze to byl Blopy.. jen pisu, ze to nebyl Nismo... se zavodakem.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů