taka mala drift akcicka

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Odpovědět
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

taka mala drift akcicka

Příspěvek od pablo » 22.02.2008, 00:21

dam to sem pre tych co vedia aj nevedia dufam ze sa z vas nietko dostavi http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=5410

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 22.02.2008, 00:33

pablo uz sa to tu raz riesilo myslim a postavani odkazov na tieto akcie

presne tu: forum/viewtopic.php?t=11900
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 22.02.2008, 00:39

hm no myslel som ze ked to tam dal gusto a je to verejne tak preco to sem nedat

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 22.02.2008, 00:40

ja len na margo, mne je to v podstate fuk

len viem jak to bolo minule, tak proto
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 22.02.2008, 00:42

nene toto gusto dal verejne na web takze by som to sem inak ani nedaval.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 25.02.2008, 11:34

nikdo zadne ohlasi ? strasne svami

mne sa to dost vpoho pacilo zajazdil som sina pablovej RPS13 dost GOOD stroj a bolo tam vela ludi sfora skoda ze len 2nissany
jinak akcev pohode fotonejake nemam ale kdo mate hodte sem neco a kdys nekdo mate videa poslite dik
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Michaello
user
Příspěvky: 83
Registrován: 22.03.2007, 22:48
Bydliště: Bratislava/Slovakia

Příspěvek od Michaello » 25.02.2008, 11:37

tiez to vnimam velmi pozitivne (aj ked som bol s mojou S14a len nebola ready to drift), a takychto akcii by som uvital co najviac

nejake video mam, skusim hodit na youtube

m.
S14a SR20DET ready for tune-up.
Horsham Stage 2 in progress

Uživatelský avatar
Michaello
user
Příspěvky: 83
Registrován: 22.03.2007, 22:48
Bydliště: Bratislava/Slovakia

Příspěvek od Michaello » 25.02.2008, 11:38

inak vela fotiek je na povodnej linke

http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=5410

m.
S14a SR20DET ready for tune-up.
Horsham Stage 2 in progress

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 25.02.2008, 11:55

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 25.02.2008, 12:11

michaelo tebe som akurat kyval ked si uz bol na ceste dolu a ja hore, bol som v cervenom BMW1, takze som ta nestihol

tu je zopar mojich fotiek: http://picasaweb.google.co.uk/remila79/ ... ing2422008
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 25.02.2008, 12:53

Vyzera ze super akcia dufam ze sa budu robit akcie dalej hlavne aj taketo mensie. Trosku problem pre niektorych ze bola trochu skoro a niektory co sa pustili do aut na zimu ich este nemaju pokope takze bola slabsia ucast ale niekedy to je lepsie.
Ten biely BMW je koho? Ja som myslel ze to je ceske auto.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 25.02.2008, 17:58

ano je to ceske auto

je Czech Drift King 2006
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 37 hostů