Renocar 2008 plus

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Odpovědět
Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od DragonART » 14.05.2008, 19:48

romenius: v 11 jsou sprinty myslim že já tam budu minimálně do jednej.. ale spíš dýl... :wink:
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 14.05.2008, 19:49

konci to vzdy kolem pate tak sa ti to oplati

Uživatelský avatar
Roménius
user
Příspěvky: 351
Registrován: 03.09.2006, 15:53
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roménius » 14.05.2008, 19:54

No já jen aby všichni neujeli než tam dorazím :D

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.05.2008, 20:01

tak v kolik mam dojet kluci ...vemu svuj vuz se sipem ve znaku a prihrnu se tam nekam na odstavny parkoviste bokem, aby me nikdo nevidel a ja si neuhnal ostudu :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 15.05.2008, 22:20

my s dragonartem tam budem tak o pul devaty snad :D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 16.05.2008, 00:37

hele jen aby o pul devate ste to nemneli obsadene ono vam to tam drzat nikdo dlouho nebude

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od DragonART » 16.05.2008, 06:56

pablo píše:hele jen aby o pul devate ste to nemneli obsadene ono vam to tam drzat nikdo dlouho nebude
Taky z toho mám divnej pocit, lefo pojedem tam abysme tam byly na osmou nejdýl ok?

michodník info :
INFO – PARKOVÁNÍ

- parkování v areálu 200 Kč
- parkování mimo areál na záchytných parkovištích 100 Kč


INFO – JÍZDY PO ZÁVODNÍ DRÁZE

- Prodej volných jízd pro veřejnost box č. 1


- Cena jízdy 400 Kč / 25 min


- Časy viz rozpis dění


- Nájezd na jízdy zadní bránou z parkoviště kolem posledního boxu č.27

- Upozornění: včichni zájemci se musí prokázat platným řidičskám průkazem




INFO – SPRINT na 400 m



- Registrace box č. 1
Při registraci je NUTNÉ předložit technický průkaz od vozu!
Upozorňujeme, že bez registrace předem, není možné sprint absolvovat!


- Startovné 200 Kč / 3 jízdy
1x jízda tréninková, 2x jízda ostrá - lepší čas se počítá do celkového hodnocení. Startovné se platí při registraci. Každý účastník se musí prokázat platným řidičským průkazem.


- Čas viz rozpis dění


- KATEGORIE: 1) do 1.3 vč.'
2) do 1.6 vč.
3) do 2.0 vč.
4) do 3.0 vč.
5) nad 3.0 vč.
6) „speciál“

(Při použití přeplňování ať turbodmychadlem či kompresorem je zdvihový objem násoben koef. k = 1,5. Při použití oxidu dusného (rajský plyn) je zdvihový objem násoben koef. k = 1,2. Při použití přeplňování i oxidu dusného je zdvihový objem násoben koef. k = 2. Kategorie „speciál“ v případě že vůz nemá platný technický průkaz, vůz bude změřen, ale nebude zahrnut do hodnocení.)


- Nájezd na sprint kolem minibikové dráhy






INFO – JÍZDY DO VRCHU na 400 m



- Startovné 100 Kč / 2 jízdy
Startovné se platí až na startu vrchu. Každý účastník se musí prokázat platným řidičským průkazem.


- Jízdy do vrchu nejsou rozděleny do kategorií a není nutné se na ně předem registrovat!


- Čas viz rozpis dění


- nájezd na jízdy do vrchu kolem minibikové dráhy
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.05.2008, 08:52

Sakra cely tyzden je pekne a v nedelu hrozia dazdom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 17.05.2008, 21:02

tak snad se nas tam sejde co nejvic zejtra.. a snad nebude chcat to by bylo na hov.. :?
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 17.05.2008, 21:03

Jedu s otcem
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od DragonART » 18.05.2008, 17:04

No paráda, rezerve pro 10 - 12 míst? a dokonce 4 auta... :shock: to byl úspěch jak sviň fakt že jo... :lol:
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 18.05.2008, 17:18

To byl a ješte ktomu to počasi!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od DragonART » 18.05.2008, 17:21

dopoledne bylo krásně.. :-D
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 18.05.2008, 17:22

No jo ale dopoledne sem měl pulnoc :-)
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 18.05.2008, 17:30

Design píše:No jo ale dopoledne sem měl pulnoc :-)
nemas chrapat, my sme taky museli stavat aby sme tam byli o pul devaty a vsichni si jezdej az po obede....jinak bylo na co koukat (coz se neda rict o poctu 200sx) :-D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů