Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Uživatelský avatar
milfoi
user
Příspěvky: 163
Registrován: 26.10.2008, 17:56
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od milfoi » 03.07.2009, 21:27

Až na ty slovenský policajty, v poslední době mi připadají dost na palici.
servis notebooků
http://www.forcomp.cz

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od driftak » 03.07.2009, 22:09

Jimmbo píše: Som rad ze popularita driftu u nas len stupa..
Az nato, ze potom driftuje kazdy pojabany mantinel, co si mysli ze nato ma, a nema to natrenovane nikde.
milfoi píše:Až na ty slovenský policajty, v poslední době mi připadají dost na palici.
Nas tam nezastavili ani jedny policajti, a dost sme behali okolo s totalne huciacim vyfukom, a basakom ktory je pocut natolko, ze ked sme stali o 2 vchody dalej, tak kamosovi sa triasla kupelna v byte. A par hliadok sme videli, behali sme z letiska asi o 3 dediny dalej, a po celych piestanoch. Ubytovanie sme mali totiz na chate. Takze myslim ze prilezitosti na chytenie bolo dost. :lol:
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
TuSa
user
Příspěvky: 178
Registrován: 05.04.2008, 21:41
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od TuSa » 03.07.2009, 22:12

Jimmbo píše:Som rad ze popularita driftu u nas len stupa..
jo to je fajn, škoda že je málo miest kde jazdiť.. inak by to bolo ešte lepšie..
Awatar píše:Pokud chceš vidět svojí fotku podívej se na zdroj, odkud se fotky vzali. Vybral sem podle sebe ty povedený, každýmu se může líbit něco jiného. Nevím proč bych se o tobě měl zmiňovat jindy než v kvalifikaci, protože v battlech si zázraky nepředved. To že někdo žere ten nový styl mladých lidí v driftech neznamená, že mi ho budeme protlačovat taky. Pro nás je to jezdec jako jezdec, bere se to spíše podle zkušeností, kterých máš víc než někteří zúčastnění. Jestli chceš aby z tebe někdo dělal star tak si ho zaplať, ale každej nebude jako tvůj táta, že všechno udělá za tebe a ty si jezdíš. Jako člověk, který tvrdí jak se narodil s talentem a že v životě nejel bokem a měsíc před tim všude cpal videa jak jezdí někde pod mostem. Takže sou dvě možnosti: Za 1) si to před tím neřídil ty, nebo za 2) si lhal aby si vypadal jako machr. Je pod mojí úroveň tohle napsat do článku, proto to neudělám, ale ty nebreč že nejsi jednou v záři reflektorů. Snažíme se být objektivní, jestli ti to vadí nečti to, trhat žíly to nikomu nebude
amen ObrázekObrázek

2 driftak: no ide o to keby boli okruhy a malo sa kde trénovať tak by to vyzeralo potom aj inak, vpodstate u nás sú tieto závody pre mnohých len tréning a naučenie sa bokovať :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od driftak » 03.07.2009, 22:22

TuSa píše: amen ObrázekObrázek

2 driftak: no ide o to keby boli okruhy a malo sa kde trénovať tak by to vyzeralo potom aj inak, vpodstate u nás sú tieto závody pre mnohých len tréning a naučenie sa bokovať :wink:
Akoze vzdy sa da najst nejake parkovisko, alebo volna plocha kde sa da trenovat. V uliciach zatial nebokujem, a dlho este bokovat nebudem. Ale na plochu obcas vybehnem, a vyblaznim sa. Na carat by som bokovat nesiel uz len preto ze to nemam natrenovane, a budem vyzerat ako dalsi mantinel co to nevie.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
Mustang GT
user
Příspěvky: 36
Registrován: 17.10.2008, 19:38

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od Mustang GT » 04.07.2009, 08:31

Awatar píše:Omlouvám se za OT, nebudu v něm pak už dál pokračovat.
Mustang GT píše:jo, som tam spomenuty raz a nemam tam ani jednu fotku :lol:
Pokud chceš vidět svojí fotku podívej se na zdroj, odkud se fotky vzali. Vybral sem podle sebe ty povedený, každýmu se může líbit něco jiného. Nevím proč bych se o tobě měl zmiňovat jindy než v kvalifikaci, protože v battlech si zázraky nepředved. To že někdo žere ten nový styl mladých lidí v driftech neznamená, že mi ho budeme protlačovat taky. Pro nás je to jezdec jako jezdec, bere se to spíše podle zkušeností, kterých máš víc než někteří zúčastnění. Jestli chceš aby z tebe někdo dělal star tak si ho zaplať, ale každej nebude jako tvůj táta, že všechno udělá za tebe a ty si jezdíš. Jako člověk, který tvrdí jak se narodil s talentem a že v životě nejel bokem a měsíc před tim všude cpal videa jak jezdí někde pod mostem. Takže sou dvě možnosti: Za 1) si to před tím neřídil ty, nebo za 2) si lhal aby si vypadal jako machr. Je pod mojí úroveň tohle napsat do článku, proto to neudělám, ale ty nebreč že nejsi jednou v záři reflektorů. Snažíme se být objektivní, jestli ti to vadí nečti to, trhat žíly to nikomu nebude.

To TuSa a Pablo: díky kluci, kladný ohlas jenom potěší. 8)
zdar, nechcem sa hadat, ale to s tym talentom som len suhlasil z moderatorom, lebo ma nenapadlo hadat sa snim v tej chvili kvoli zbytocnosti, a s tymi videami mesiac pred tym,co si mi upravoval prispevky a pod. ma vcelku dost stvalo vtedy, pretoze ja nemam potrebu klamat, a ked som napisal prve boky, tak som to myslel vazne ako prve boky a v aute z podobnym vykonom som sedel mozno 2-3x v zivote ak ratam aj sedadlo spolujazdca. Mimochodom ak si si vsimol moj predosly prispevok, nebolo to pisane nejak utocnou formou, ale naschval je tam ten smajl typu, "to abych sa nabuduce asi viac snazil alebo co" ale to ti tu je teraz zbytocne vysvetlovat. Ako hovorim, na internete je zbytocne sa o niecom hadat, a o to ani nema zmysel. Ked tak mi nazivo povedz co mas proti mne, mozno je to kvoli nejakemu nedorozumeniu a bude sa to dat logicky vysvetlit. Zatim cus
Obrázek

sorpee
user
Příspěvky: 214
Registrován: 12.09.2008, 19:40

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od sorpee » 04.07.2009, 20:30

raddy píše:to lupo drzalo aj slovensky rekord v minulosti tusim, toho dna urobil 11.2 a na poslednej jazde sa mu rozletel motor po drahe. je to tdi s nitrom, komplet dragovy special so sekvencnou prevodovkou, 4x4. seriozna kara.

buky nemohol urobit lepsi cas, pretoze sa zistila znacna poddimenzovanost vstrekov. po tom, ako buky v zime vymenil vacky a prerobil sanie, nie je viac mozne kontrolovat zmes nad 5500ot, je to pocut aj na videach. v tejto oblasti je plny tlak turba 2bar. ani so zvysenim tlaku paliva na 4bar sme z toho nedokazali dostat dost a musel radit pri tychto otackach, cim stratil cca 1500ot.
teraz bola prva moznost na ladenie ecu po tejto uprave (na rozdiel od ostatnych buky cely den nesprintoval ale len testoval). doteraz urobil buky tento rok najlepsi cas 12.2s ak sa nemylim a rychlost nebola nikdy nad 200km/h. teraz sme z toho dokazali dostat 11.7s a 210km/h, co je zlepsenie o 0.5s, bohuzial viac sa nedalo. nasleduje zmena vstrekov zo 440cc (co bola velkost pre povodne planovany vykon 550k) na 750cc. po naladeni sa ocakava cas 11.s alebo tesne pod, co by uz malo plne zodpovedat odhadovanemu vykonu 600-650k (bez nitra).

jo a posledna jazda bola tango na asfalte, dvojka este pekne vlnila...madar k tomu povedal svoje, o pneu ma asi pravdu, su aj lepsie...podobne aj zadne tlmice...
tak buky mal tento rok cas aj 11,9 http://www.youtube.com/watch?v=VMz4dBv1EIM ale casi velmi kulminovali az po asi 13,5 a to niekto nechapal ako napr nasi kamarati s honda tymu. Ze buky... Pravda je ze o gumach sa vijadril clovek ktory vie co hovori a ja verim ze sa tym zasa usetri nejaka desatinka. A mozno potom co nikto okrem par ludi neveri Bukyho potencialu sa dosiahne aj pomocou zistenych nutnych uprav cas na ktori aj ja osobne velmi cakam. A hlavne v mojom pripade ide o dost velku rivalitu s tym panom v tom nemenovanom aute PORSCHE turbo :D ktori je aktualny rekordeeer. Nech zije nas super!!! ale v trencine prebudime nasho sportoveho ducha!!!
1983 Nissan 300zx Z31 2sic USA verzia
1985 Nissan 300zx Z31 2sic USA verzia

Uživatelský avatar
saki
user
Příspěvky: 334
Registrován: 26.06.2006, 14:58
Bydliště: Brestovany

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od saki » 05.07.2009, 10:19

sorpee píše:
raddy píše:to lupo drzalo aj slovensky rekord v minulosti tusim, toho dna urobil 11.2 a na poslednej jazde sa mu rozletel motor po drahe. je to tdi s nitrom, komplet dragovy special so sekvencnou prevodovkou, 4x4. seriozna kara.

buky nemohol urobit lepsi cas, pretoze sa zistila znacna poddimenzovanost vstrekov. po tom, ako buky v zime vymenil vacky a prerobil sanie, nie je viac mozne kontrolovat zmes nad 5500ot, je to pocut aj na videach. v tejto oblasti je plny tlak turba 2bar. ani so zvysenim tlaku paliva na 4bar sme z toho nedokazali dostat dost a musel radit pri tychto otackach, cim stratil cca 1500ot.
teraz bola prva moznost na ladenie ecu po tejto uprave (na rozdiel od ostatnych buky cely den nesprintoval ale len testoval). doteraz urobil buky tento rok najlepsi cas 12.2s ak sa nemylim a rychlost nebola nikdy nad 200km/h. teraz sme z toho dokazali dostat 11.7s a 210km/h, co je zlepsenie o 0.5s, bohuzial viac sa nedalo. nasleduje zmena vstrekov zo 440cc (co bola velkost pre povodne planovany vykon 550k) na 750cc. po naladeni sa ocakava cas 11.s alebo tesne pod, co by uz malo plne zodpovedat odhadovanemu vykonu 600-650k (bez nitra).

jo a posledna jazda bola tango na asfalte, dvojka este pekne vlnila...madar k tomu povedal svoje, o pneu ma asi pravdu, su aj lepsie...podobne aj zadne tlmice...
tak buky mal tento rok cas aj 11,9 http://www.youtube.com/watch?v=VMz4dBv1EIM ale casi velmi kulminovali az po asi 13,5 a to niekto nechapal ako napr nasi kamarati s honda tymu. Ze buky... Pravda je ze o gumach sa vijadril clovek ktory vie co hovori a ja verim ze sa tym zasa usetri nejaka desatinka. A mozno potom co nikto okrem par ludi neveri Bukyho potencialu sa dosiahne aj pomocou zistenych nutnych uprav cas na ktori aj ja osobne velmi cakam. A hlavne v mojom pripade ide o dost velku rivalitu s tym panom v tom nemenovanom aute PORSCHE turbo :D ktori je aktualny rekordeeer. Nech zije nas super!!! ale v trencine prebudime nasho sportoveho ducha!!!
PRIDAVAM SA!!!!!
Biela....

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od Jimmbo » 05.07.2009, 10:52

driftak píše:
Az nato, ze potom driftuje kazdy pojabany mantinel, co si mysli ze nato ma, a nema to natrenovane nikde.
Si sa teraz pekne vystihol "driftak" !! :D :D

Ako nemyslel som to tak ze teraz zacne kazdy driftovat ale tak ze je ten drift viac publikovany, ma viac fanusikov a robia sa akcie kde ti drift predvedu, porozpravaju ti o nom a ak chces tak ta to aj naucia...
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od driftak » 05.07.2009, 15:17

Jimmbo píše:
driftak píše:
Az nato, ze potom driftuje kazdy pojabany mantinel, co si mysli ze nato ma, a nema to natrenovane nikde.
Si sa teraz pekne vystihol "driftak" !! :D :D

Ako nemyslel som to tak ze teraz zacne kazdy driftovat ale tak ze je ten drift viac publikovany, ma viac fanusikov a robia sa akcie kde ti drift predvedu, porozpravaju ti o nom a ak chces tak ta to aj naucia...
Ja sice pojebany mantinel som, ale nie preto ze by som driftoval hocikde a myslel si ze nato mam. Ked chcem robit blbosti, mam tu 2 volne plochy kam chodim a trenujem. resp. v dnesnych casoch moc ani netrenujem kedze nieje moc s cim. A to ze sa o drifte orzsiruju "skusenosti, vedomosti" ci ako to vobec nazvat je aj dobre, aj zle.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od Jimmbo » 05.07.2009, 17:44

driftak píše: Az nato, ze potom driftuje kazdy pojabany mantinel, co si mysli ze nato ma, a nema to natrenovane nikde.
Spokojnejsi? Viem ze chodievas na ti placky ale ty tam driftujes zasa so vsetkym.. prednohrab, zadnohrab, nehrab .. na vsetkom :D Ja ti to nevycitam ale si prikladom toho co pises.. A zas sa neuraz.. A posli foto z piestan ked mas.. Dik
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od branbito » 05.07.2009, 21:02

Nechapem co tu riesite taketo blbosti. Samozrejme ze na sutaze chodia aj ludia co to (zatial)nevedia, niekedy je to pre nich jedna z mala moznosti kde si to mozu vyskusat.
Niekomu sa zda zas blbe robit kolecka na placku 40x40 metrov. Myslim ze z tohto dovodu sa robia na driftdayoch kvalifikacie a ty co to trosku vedia sa dostanu do hlavnej sutaze a ty co nie vypadnu. Nevidim na tom nic zle.
Neviem co tu riesite.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od driftak » 06.07.2009, 15:48

Jimmbo píše:
driftak píše: Az nato, ze potom driftuje kazdy pojabany mantinel, co si mysli ze nato ma, a nema to natrenovane nikde.
Spokojnejsi? Viem ze chodievas na ti placky ale ty tam driftujes zasa so vsetkym.. prednohrab, zadnohrab, nehrab .. na vsetkom :D Ja ti to nevycitam ale si prikladom toho co pises.. A zas sa neuraz.. A posli foto z piestan ked mas.. Dik
Foto z Piestan mam, ale z Caratu nie. :? :lol: Ako som pisal, piatok resp. sobotu sme tam dosli okolo pol druhej rano, takze na fotky to moc nebolo, a sobotu sme tam dosli ked to rozpustili koli dazdu. Bolo tam iba par aut. Resp. z Caratu mam asi tak 2 fotky. Tie sem hodim. :lol:

Edit: http://img269.imageshack.us/gal.php?g=p6232390.jpg
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany

Příspěvek od Jimmbo » 06.07.2009, 16:44

branbito píše:Nechapem co tu riesite taketo blbosti. Samozrejme ze na sutaze chodia aj ludia co to (zatial)nevedia, niekedy je to pre nich jedna z mala moznosti kde si to mozu vyskusat.
Niekomu sa zda zas blbe robit kolecka na placku 40x40 metrov. Myslim ze z tohto dovodu sa robia na driftdayoch kvalifikacie a ty co to trosku vedia sa dostanu do hlavnej sutaze a ty co nie vypadnu. Nevidim na tom nic zle.
Neviem co tu riesite.
Ale my sme neboli na sutazi ani jeden.. Driftak sa bol pozret a ja som tam nebol.. Ja mu nehvycitam ze siel na sutaz aj ked to nevie.. Tato nasa debata bola o inom.. :)
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů