II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od Iwan » 27.08.2009, 14:30

snad sa tam dostanu a beru dvie cumilky na vic :D

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od Jimmbo » 27.08.2009, 20:20

A ja mam zas problem s nissanem tak nevim.. kurna.. vzdy pred driftem sa mi neco pokazi.. :evil:
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od pablo » 27.08.2009, 21:44

zvykaj si to je v cene jimmbo ja uz se nad tym nerozciluju mne se taky neco vysralo uz znova dufam ze to vydrzi

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od DOOlittle » 28.08.2009, 21:47

tak to tak chodi ked sa auto trapi:)

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od ottonr » 29.08.2009, 11:10

aj ja som chcel prist pozret ale ked som sa rano zobudil a videl jak je vonku tak to nemalo cenu :roll:
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od pablo » 31.08.2009, 08:25

kludne si mohol prist jazdilo sa cely den

Wertheim
user
Příspěvky: 347
Registrován: 10.11.2007, 13:11

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od Wertheim » 31.08.2009, 09:15

slyšel sem že dobrý..
mně do toho zase něco vlezlo.. ale finále bych měl dát už 8) tak se na vás pokoukám konečně

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od Jimmbo » 31.08.2009, 20:24

a tak sem nakonec byl s nissanem :D bylo fajn hlavne to blazneni :D dajte sem nekdo videa ked mate
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od Gerox » 01.09.2009, 13:24

bylo to na pomery ok...akurat jsem jeste nikde nevidel ze by se kvalifikace jezdila ve dvou lidech... :shock:

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od remo » 02.09.2009, 07:37

Gerox píše:bylo to na pomery ok...akurat jsem jeste nikde nevidel ze by se kvalifikace jezdila ve dvou lidech... :shock:
je to na slobodnom rozhodnuti jazdca, ked mu to nevadi je to jeho volba, pokial ma spolujazdec helmu, nic proti tomu nemame...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od Gerox » 02.09.2009, 07:59

ale moderator hlasil uplne nieco ineho...:) a to prave ked sa jazdilo vo dvojiciach... :roll:

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od remo » 02.09.2009, 10:11

Gerox píše:ale moderator hlasil uplne nieco ineho...:) a to prave ked sa jazdilo vo dvojiciach... :roll:
ano to sme hned na mieste riesili a nasledne to opravil
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,


Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od slik85 » 17.09.2009, 19:36

REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: II: APROX INVEST DRIFTCHALLENGE! 29.8.2009 Paddock Pezinok

Příspěvek od kenivruh » 18.09.2009, 07:23

Dojde niekto z moravy kto by mohol vziat tu spojku blizsie k mirkovi?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů