King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od remo » 08.09.2011, 08:02

Tosho píše:Jimmbo pisali ze trat pozmenia a bude atraktivnejsia. Ide o to ze ako pisal inffinity ze ked nepojdes jazdit na ASD akcie tak uz potom neni z coho vyberat. Mozes este skusit do vrchu bokom, to par ludi jazdi tiez ale tiez uz to treba vediet.

A mna to uz po parkoviskach nebavi. Po ulici sa da tiez ale je to vzdy o hubu. Prave preto by predsa mala ASD zastresovat aj zaciatocnikou.

Ja viem ze je to menej atraktivne pre divakou ked sa dakto pretaca ale nikto sa to nenaucil na prvom preteku. A ked sa berie ohlad na divakou tak nech sa berie aj ohlad na chodcov v Malackach ked Jimmbo nebude mat kde jazdit :D

Ale dufam ze dojdes jimmbo ;-)
A.S.D. vzdy podporovala a vzdy podporovat bude.

preto sa vzdy aj na zavodoch pri treningoch a aj kvalifikaciach snazime pustat kohokolvek, to ze ich uz z BEZPECNOSTNYCH dovodov nechceme pustit do battlov je hadam pochopitelne...

tento rok bol v negativnom vynimocny, verime a urobime co sa bude daqt a buduca sezona mala co najviac treningov.

ale na druhej strane ako som niekde cital zadarmo to bohuzial tiez byt nemoze....ale vzdy sme sa snazili a opat budeme naklady talcit na co najnizsiu uroven...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od remo » 08.09.2011, 08:04

Jimmbo píše:No jo...Budem to musiet vysperkovat na parkovisku a potom aspon s nejakou zrucnostou zacat jazdit na pretekoch... Aj ked sa trat pozmeni a zatraktyvni stena a kocky tam budu stale.. A ked ide o bezpecnost divakov... Preco su tedatak blizko trate? Pri technickej kontrole musi byt auto total bezpecne vsetko uchytene ale proste stena na trati na ktorej sa nie jedno auto prehodila tam moze by....
No ale nebudem to rozmazavat...Dufam ze sa akcia vydari...
toto si robis zo mna srandu ze ano??? videl si videa z JPN a USA ako sa jazdi wallride proti stenam skoro po celej trati??

divaci su tam nato aby videli nie ich postavime kilometer od tyrate to mozeme ich tam rovno nepustit...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od remo » 08.09.2011, 08:06

nech sa paci priatelia komplet info o poslednych zavodoch.

mala kuloarna info, tentokrat nebudu kocky...

http://www.drifting.sk/novinky/4-pretek ... -piestany/
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,


Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od remo » 08.09.2011, 08:24

playdude píše:
remo píše:mala kuloarna info, tentokrat nebudu kocky...
nema ich tam kto navlacit? :P
to by problem nebol, ale nebudu tam divaci, je to zakazana zona pokial nemame v prenajme cele letisko...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od Tosho » 08.09.2011, 08:42

Mne tie kocky spociatku tiez nahanali strach ked som siel peso po trati. Ale ked som bol v aute som ich nejak extra nevnimal. Sice som dal len prvu bokom a rovno okolo kociek ale potom mas zas tri zakruty kde je to v pohode. Kocky teda nebudu, nemate sa coho bat a dokonca dlhsia trat je slubena.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od pablo » 08.09.2011, 09:42

chalani rozdiel medzi padokom a piestanami moc nie je :-)
co sa toho tyka tato trat co sa jazdi v piesstanoch je najednoduchsia aka len moze byt to co sa jazdivalo na babe a na com sme trenovali ako zaciatocnici bolo omnoho mnoho zlozitejsie.ked som zlozil trat playudovi tak pozeral na mna ze ci mi nesibe a ze na tomto mam trenovat ze ci mi nesibe....piestany su oproti tomu brnkacka.ked si na tu trat netrufate hlavne na tu stenu jimmbo jazdi ju na vnutrajsok ze das dole kuzele kasli na ne....a ostatne zakruty tahajte stredom az vnutrajskom a pri vasej rychlosti nikto to nemoze potom zaparkovat na nejake stene ci kockach.
infinity mi ked sme seci zacinali tak sme trenovali na cestach kde nebol provoz a ale obyc cesta a okolo nas lampy a priekopi a naucili sme a aj sme auta rozbili a mali sme ti auta na dene jazdenie. napriklad remo (neber to vzlom )neni ziadny extra drifter poznam ho uz roki raz za cas zadriftuje a ide do piestan potrenovat nema problem jazdi si to a da tolko kolko vladze on alebo auto.

infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od infin1tty » 08.09.2011, 10:14

Tosho píše:Mne tie kocky spociatku tiez nahanali strach ked som siel peso po trati. Ale ked som bol v aute som ich nejak extra nevnimal. Sice som dal len prvu bokom a rovno okolo kociek ale potom mas zas tri zakruty kde je to v pohode. Kocky teda nebudu, nemate sa coho bat a dokonca dlhsia trat je slubena.
:bounce: nice, tak daj potom vediet, ako ci by si dosiel piatok, mozme zajst napr. na babu v patek poobede do paddocku na hodku, ak by sme chceli, pred sobotou, alebo alternativa.. nissan GT academy nurburing, uvidis jak ti to vyjde

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od pablo » 08.09.2011, 10:18

a ako sa chces dostat do padoku ?

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od Tosho » 08.09.2011, 10:27

Mozem donest PS3 a GT5 a zahrame si na G25 :D do padocku nas nepustia bratu. Zisti ci budes mat teda spolubyvajuceho prec a ked hej tak prideme uz v piatok. My prist vieme len ty to zisti. V Ba budete mat urcite dajaku velku plochu niekde za mestom.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od infin1tty » 08.09.2011, 17:18

pablo píše:chalani rozdiel medzi padokom a piestanami moc nie je :-)
co sa toho tyka tato trat co sa jazdi v piesstanoch je najednoduchsia aka len moze byt to co sa jazdivalo na babe a na com sme trenovali ako zaciatocnici bolo omnoho mnoho zlozitejsie.ked som zlozil trat playudovi tak pozeral na mna ze ci mi nesibe a ze na tomto mam trenovat ze ci mi nesibe....piestany su oproti tomu brnkacka.ked si na tu trat netrufate hlavne na tu stenu jimmbo jazdi ju na vnutrajsok ze das dole kuzele kasli na ne....a ostatne zakruty tahajte stredom az vnutrajskom a pri vasej rychlosti nikto to nemoze potom zaparkovat na nejake stene ci kockach.
infinity mi ked sme seci zacinali tak sme trenovali na cestach kde nebol provoz a ale obyc cesta a okolo nas lampy a priekopi a naucili sme a aj sme auta rozbili a mali sme ti auta na dene jazdenie. napriklad remo (neber to vzlom )neni ziadny extra drifter poznam ho uz roki raz za cas zadriftuje a ide do piestan potrenovat nema problem jazdi si to a da tolko kolko vladze on alebo auto.
jasne, neviem ci spominas tu trat v 2009tom na babe, co vtedy vyhral Balaz, a babenka to polozila na strechu, vtedy si ma vozil v nedelu tu trat, po pretekoch, a zdala sa mi paradna, nehadam sa.. iste aj pistani pojdu dobre.. a tesim sa nato, len aby auto nevahalo, ale vravim ze predsa na zaciatok tych 10m ktore na babe casto vpravo vlavo boli mimo trate na dobrzdenie bolo dobre mat, je to v hlave, ale jasne, suhlasim ze sa da aj na trati v piestanoch naucit, prave preto nikto sa nestazuje, a sme radi ze aspon to tam je, a viem ze kazdy zajazdi co moze/vladze,..

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od Jimmbo » 08.09.2011, 17:31

remo píše:
Jimmbo píše:No jo...Budem to musiet vysperkovat na parkovisku a potom aspon s nejakou zrucnostou zacat jazdit na pretekoch... Aj ked sa trat pozmeni a zatraktyvni stena a kocky tam budu stale.. A ked ide o bezpecnost divakov... Preco su tedatak blizko trate? Pri technickej kontrole musi byt auto total bezpecne vsetko uchytene ale proste stena na trati na ktorej sa nie jedno auto prehodila tam moze by....
No ale nebudem to rozmazavat...Dufam ze sa akcia vydari...
toto si robis zo mna srandu ze ano??? videl si videa z JPN a USA ako sa jazdi wallride proti stenam skoro po celej trati??

divaci su tam nato aby videli nie ich postavime kilometer od tyrate to mozeme ich tam rovno nepustit...
Ale my nejsme v JPN ani USA.... :roll: V JPN na treningu jazdi jednu auto za druhym a po sebe ich ide 20 to sa u nas nikdy nestalo... To preto lebo tam su na inej UROVNI ako my... Tak to nemozes porovnavat... Ked sa jazdi D1 tak su divaci strasne daleko od trate... Ked sa jazdia formule tiez nieje nikdo dva metre od trate... Tak mi nehovor ze ja srandujem ked poviem ze su ti divaci BLIZKO...

Viem ze nieje vela moznosti na vyber trate... Akceptujem to...Len hovorim ze si na tu trat netrufam...Nikoho nevinim z nicoho..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od remo » 08.09.2011, 20:55


Ale my nejsme v JPN ani USA.... :roll: V JPN na treningu jazdi jednu auto za druhym a po sebe ich ide 20 to sa u nas nikdy nestalo... To preto lebo tam su na inej UROVNI ako my... Tak to nemozes porovnavat... Ked sa jazdi D1 tak su divaci strasne daleko od trate... Ked sa jazdia formule tiez nieje nikdo dva metre od trate... Tak mi nehovor ze ja srandujem ked poviem ze su ti divaci BLIZKO...

Viem ze nieje vela moznosti na vyber trate... Akceptujem to...Len hovorim ze si na tu trat netrufam...Nikoho nevinim z nicoho..
precitaj si co pisal pablo, to ze nie som dobry drifter a netrufam si neznamena ze sa budem stazovat na betonove kocky, ktore boli ABSOLUTNOU nevyhnutnostou pre ochranenie divakov.

uz neviem ani dalej co k tomu dodat...ja si myslim, ze je to dost jasne.

ak mas napad na plochu kde sa daju robit treningy a zavody za prijatelne peniaze sem s nou, radi sa tam pojdeme pozriet a vymyslime, co sa tam da uskutocnit...ale bohuzial na SK nie je moc ploch, s ktorych by sa dalo vyberat...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od Jimmbo » 08.09.2011, 20:59

Ved to pisem....Prve co som napisal bolo ze tam nepojdem lebo si netrufam na taku trat a dovod je ze tam su kocky a stena.... Neviem co je na tom nejasne...
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: King of Drift Slovakia 4-zaverecne kolo

Příspěvek od pablo » 09.09.2011, 08:18

to infinity jasne pametam si tu trat presne si ju pametam kamo ta trat bola 10 nasobne nebezpenejsia ako trat v piestanom.ale uz to nechajme proste ide o to aby ste zacali trenovat aspon na niecom a nie sa tocit na parkacoch to vam moc neda.
co sa tyka toho co pises jimmbo mas moznost ist si zatrenovat za 35e alebo kolko mas v podstate k dispoziciii plac vsetci beru na teba ohlad mas moznost skusat co to auto robi ako sa sprava a co zvladas....to ze tam je betonova stena no boze ked si zvolis to co zvladas tak sa ku nej nikdy nepriblizis a keby aj si sa tocil ci podobne veci tak sa zastavis daleko od nej je to iba o tom ci chces alebo ne.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů