Video renocar jesen 2006

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.11.2006, 08:43

gtech meria podstatne presnejsie ako valcova brzda-sam o sebe. problem ale vytvaraju okolite podmienky....
na velku vacsinu aut sa da pouzit odhad strat, je to bezne okolo 10-15% (okrem 4x4) vzdy som sa pomerne presne trafil do papierovych hodnot v papieroch alebo raz zmerat straty na brzde...
povedal by som ze vypovedna hodnota machrovacieho koeficientu je skor v case na 400m.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 23.11.2006, 10:28

raddy píše:gtech meria podstatne presnejsie ako valcova brzda-sam o sebe. problem ale vytvaraju okolite podmienky....
na velku vacsinu aut sa da pouzit odhad strat, je to bezne okolo 10-15% (okrem 4x4) vzdy som sa pomerne presne trafil do papierovych hodnot v papieroch alebo raz zmerat straty na brzde...
povedal by som ze vypovedna hodnota machrovacieho koeficientu je skor v case na 400m.
Dufam, ze ty co to maju si vsimli, ze v tom G-Tech je tzv. parameter rollout. To je proste vzdialenost, pocas ktorej sa este cas nemeria, az ked ju prejdes (zvycajne 20-40 cm). Tato vzdialenost (ak je to v G-Tech zapnute) dokaze posunut cas aj o 0.4 s !!! Otazka preco je to v G-Tech ma jednoduchu odpoved. Pretoze tak sa cas meria aj pri pretekoch (neviem ci u nas ale v USA urcite). A takisto ju vacsinou pouzivaju aj redakcie pri testoch aut (zase neviem ci aj u nas ale v USA urcite :)).

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 23.11.2006, 16:56

raddy píše: povedal by som ze vypovedna hodnota machrovacieho koeficientu je skor v case na 400m.
asi to tak bude

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 23.11.2006, 17:00

kenivruh píše: Dufam, ze ty co to maju si vsimli, ze v tom G-Tech je tzv. parameter rollout. To je proste vzdialenost, pocas ktorej sa este cas nemeria, az ked ju prejdes (zvycajne 20-40 cm). Tato vzdialenost (ak je to v G-Tech zapnute) dokaze posunut cas aj o 0.4 s !!! Otazka preco je to v G-Tech ma jednoduchu odpoved. Pretoze tak sa cas meria aj pri pretekoch (neviem ci u nas ale v USA urcite). A takisto ju vacsinou pouzivaju aj redakcie pri testoch aut (zase neviem ci aj u nas ale v USA urcite :)).
taky sem na to koukal jak jojo

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.12.2006, 15:58

Maly update. Po GO by. Kentoya plus nova lamela a pritlacak, ale stale bez Walbra a priamo zapojena WG (6-7 PSI) som to znovu testol. Nove vysledky:

0-100 km/h 9.382 s , 0-400 m 16.447 s

Priebeh vykonu (cervenou novy, ciernou pred GO):
Obrázek

Stale tam mam ten prepad pred 3000 otm, ako aj predtym, len je posunuty asi o 500 otaciek nizsie. Dufam, ze walbro to vyriesi.

Edit: 0-100 km/h je aj s preradenim do trojky. Keby som potiahol na dvojke tak to stlacim pod 9s.
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 20.12.2006, 17:38, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 20.12.2006, 16:42

A jaky je tedy skutecny vykon? +10-15%?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.12.2006, 17:30

Peca píše:A jaky je tedy skutecny vykon? +10-15%?
Vykon na kolesach bude este plus cca 6 kW (vykon potrebny na prekonanie odporu vzduchu pri 90 km/h - pri nej priblizne je max. vykon). No a na motore to bude plus cca 15-20 %.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 20.12.2006, 17:32

To je porad hrozne malo ne? :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.12.2006, 17:42

Peca píše:To je porad hrozne malo ne? :(
No je to menej ako seria. Ale stale idem len na 6-7 PSI, kdezto seria ide na 12 ci kolko (aj ked to nepotiahne az do konca). Uvdim, ked zapojim Profec a walbro. Ked ukaze menej ako seria aj potom, tak ho predam :)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 20.12.2006, 17:49

Tak to drzim palce. Jinak bylo by mozne zmerit vykon u meho auta az budes mit nekdy cestu na masarykac?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.12.2006, 17:58

Peca píše:Tak to drzim palce. Jinak bylo by mozne zmerit vykon u meho auta az budes mit nekdy cestu na masarykac?
Jasne. Ale je tu aj druha moznost, ze prides do BA :) Aspon by si nemusel cakat az do jari.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.12.2006, 22:15

aspon je vidět co dokáží pouze lepší komprese (nové kroužky) vyčištěný spalovací prostor, a to máš jeden válec trošku horší i když tak nějak ještě na tom není nejhůř

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 21.12.2006, 00:43

a co takto dat nekde mini zraz? brno necelich 100km od malaciek a bratislava 50 km tak niekde sa stretnut niekde medzi brnom a bratislavou. ja myslim ze by sa nas zucastnilo par

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: pablo

Příspěvek od kenivruh » 21.12.2006, 10:32

pablo píše:a co takto dat nekde mini zraz? brno necelich 100km od malaciek a bratislava 50 km tak niekde sa stretnut niekde medzi brnom a bratislavou. ja myslim ze by sa nas zucastnilo par
No mozne to je, len najst nejake vhodne miesto s rovnym usekom aspon 500-600 m. Zajtra idem na vychod a vratim sa az po novom roku. Potom sa mozme niekde zist.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 21.12.2006, 16:43

Já jsem pro...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů