OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 10.10.2013, 19:13

kdyz si je udelas :mrgreen: matros nejni problem ale svaritelnost CRMO je podminena koukni do spec listu ale pokud pamet neklame mela by se predehrat a pak dochlazovat v zabalu .....
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od adner » 10.10.2013, 19:17

a co je udělat z nerezu?

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 10.10.2013, 19:37

adner píše:a co je udělat z nerezu?

17240 (aisi304) by mela bejt ok svaritelnost zarucena jedine kde vidim problem je ze ma 4 tak vetsi roztaznost jak bezna ocel (krouceni ) druha vec kdyz to budes varit tigem tak do trubek zevnitr foukej argon nebo formovaci plyn AR/H2 (95%argonu 5% vodiku ) nebo AR/N2/H2

at to ma koren a neprdne to pri vetsi zatezi

spec list :

CHROM NIKLOVÁ austenitická nestabilizovaná
nově značená dle ČSN 10088-1 1.4301 ( X5CrNi 18-10 )
staré označení AISI 304, ČSN 17240, AKV 7

Legování

Cr 17 - 19,5 %, Ni 8 - 10,5, C < 0,07%
Mechanické vlastnosti

Pevnost v tahu Rm 520 - 720 N/mm2
Mez průtažnosti ( kluzu ) Rp 0,2 min. 210 N/mm2
Tažnost A80mm min. 45 %
Žíhací teplota 1000-1100°C chlzení vodou, intenz. vzduchem
Nemagnetická
Nekalitelná
Má sklon ke zpevňování za studena při tažení, nebo při
třískovém obrábění nevhodnými řeznými podmínkami
Zpevnění vzniká přetvořením austenitu na deformační
martenzit, který zvýší pevnost, sníží tažnost a způsobí
magnetovatelnost ( tažená tyčovina, za studena převálc. plechy
od tl. 4 mm).U profilů s větší plochou průřezu ( tyče od
pr.80mm, plechy od tl.15mm ) se může vyskytovat částečná
magnetovatelnost v oblasti jádra profilu - je způsobena
zbytkovým martenzitem z vysokých teplot při výrobě.
Deformační i zbytkový martenzit lze odstranit žíháním.
Tyto změny struktury nemají vliv na korozní odolnost
materiálu a svařitelnost.
Odolnost

proti korozi v prostředí běžného typu ( voda, slabé alkálie, slabé kyseliny, průmyslové a velkoměstské atmosféry ).Náchylnost k mezikrystalové korozi v oblasti tepelného ovlivnění (např.u svarů - CrC vznikají již od teploty 450° C ).
Technologie zpracování

Je svařitelná ale v oblasti svaru náchylná k mezikryst.
korozi.U průvarů nad 5mm tl. nutno žíhat svařenec.
Zpracovává se stříháním , ohýbáním, tažením -
lze použít obou způsobů tažení, ale je vhodnější pro
nepravé tažení ( přetahování ). Materiál je vytahován z
tlouštky materiálu
Třísková obrobitelnost je dobrá.
Leštitelná.
Užití

Běžné produkty k obecnému použití (gastronomická zařízení, vnější
konstrukce, externí architektura, vodárny, zařízení ČOV ap.) mimo svařovaných konstrukcí s provařením přes 5 mm průvaru. U takových konstrukcí je po svaření nutné žíhání s následným tryskáním a mořením.
Chemické složení vyhovuje normě pro použití výrobků pro potraviny a pitnou vodu. Max teplota 450°C.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 10.10.2013, 19:52

z5 k CRMO tet sem cucel do chytre knizky a pri svareni MAG ci MNA se musi predehrat na 250 az 300 stupnu po zavareni zabalit do mineralni vlny a nechat chladnout u metody TIG tenkostene profily lze bez predehrevu ale je to lepsi ....
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od adner » 10.10.2013, 20:00

tak to nastuduj a připrav si ten formovací plyn...Veyron má taky ramena z nerezu

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od OndraS13 » 12.10.2013, 10:18

DOTAZ :
Shánim tyhle zámky kapoty ale aby byli na klíček
http://www.speedpro.eu/aero-uchyty-kapoty-p-9534.html

Nevíte kde sehnat ?
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Design » 12.10.2013, 14:00

Hahah tak nejak si to predstavuju Motorkář jel naplno a dostal ze svého stroje maximum, ale automobil nepředjel http://www.novinky.cz/koktejl/315967-mo ... izdel.html
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Majkl S13
user
Příspěvky: 634
Registrován: 24.02.2008, 11:43
Bydliště: Velké Bilovice
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Majkl S13 » 12.10.2013, 18:08

OndraS13 píše:DOTAZ :
Shánim tyhle zámky kapoty ale aby byli na klíček
http://www.speedpro.eu/aero-uchyty-kapoty-p-9534.html

Nevíte kde sehnat ?
Našel jsem na race-shop.sk
http://www.race-shop.sk/shop/8-exterier ... y-d1-sanko
Lancer Evo VIII
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Jennulda » 12.10.2013, 20:29

To je dobrá cena, já je kupoval za 1700,- :cry: :evil:

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: OT

Příspěvek od Woyta » 12.10.2013, 21:00

Ja je na ebayi nasel za 400 vcetne posty.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od adner » 15.10.2013, 20:55

lídr letošního Porsche supercupu Sean Edwards
http://www.youtube.com/watch?v=aDkdg4VM ... ature=fvwp
R.I.P.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Peca » 15.10.2013, 21:43

adner píše:lídr letošního Porsche supercupu Sean Edwards
http://www.youtube.com/watch?v=aDkdg4VM ... ature=fvwp
R.I.P.
Pan jezdec, škoda ho :(
http://www.youtube.com/watch?v=8aI9JAgllIo
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od adner » 19.10.2013, 00:17

http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=792256 zbloudilci zastávající tezi maximálně dvouletého stáří pneu teď už oficiálně šlápli do hovna...

Uživatelský avatar
DarkEgg
user
Příspěvky: 221
Registrován: 19.07.2011, 15:29
Bydliště: Praha

Re: OT

Příspěvek od DarkEgg » 19.10.2013, 10:25

rychla otazka: muzu z vyfuku zahodit ten heat shield? budu tam davat misto serie 2,5 inch od elbow az nakonec. auto je s13 ca18det serie ma bude stage 1.
200sx s13 1989

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: OT

Příspěvek od Woyta » 19.10.2013, 10:30

Na vetsi trubku stejne napasuje.
Nechybel mi.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů