OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Jennulda » 12.01.2016, 22:46

jerrys13 píše:Poradte jak dostat zalomenej steft z turba konkretne z vyfukove casti. dostala se mi do ruky t28 ale bohuzel takhle
Obrázek
Mam to zkusit odvrtat nerad bych to turbo poskodil

Nejidealnější způsob je to nechat vyjiskřit :) Kdysi jsem zalomil šroub který na octavackem turbu držel po kupě lopatky ( proměnou geometrii lopatek, jsou tam 3. ) a při mojich marných pokusech to odvrtat a jak koliv dostat ven jsem to úplně cele akorát tak ještě víc zkonil že se stim nedalo už nic dělat a tak jsem to hodil u nas na Vsetině do zbrojovky a tam mi to vyjiskřili za pul litra kořalky :) a všechno bylo super, dira se zavitem zustala na svem mistě a nic nešlo ani poznat :)

Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 1000
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: OT

Příspěvek od Method » 01.02.2016, 00:09

Zdarec, mam dotaz :D

Mam nachystano GT2560R na CAcko ale nez ho tam dam tak me zajima jak moc se zmeni prubeh vykonu s kulickovim loziskem. S T25 na stage2 to zabira dost slusne a relativne to s nim jde i na spodku ( nevim jak s funglovkou T25, moje je uz hulici ale tlaci zdatne ) S T28 na stage2 to melo diru jako prase a od 4000ot to pak dalo zase harakiri...

Kulickove lozisko by melo slouzit k tomu aby se to rychleji roztocilo tudiz predpokladam ze by to mel byt vetsi fofr jak s T25. jde mi o to ze se chci vyvarovat velkej turbo dire nez to nafouka. Ta GT25 ma stejne velkou saci cast jako T28 se mi zda. Predpokladam ze Stage 2 na GT25 neni zrovna ideal volba a tak zacinam premyslet dost nad Nistune.

Dik za reakci.
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: OT

Příspěvek od Woyta » 01.02.2016, 09:06

Targa ozije?

GT by se melo roztacet asi o 500 otacek niz.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 1000
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: OT

Příspěvek od Method » 01.02.2016, 10:07

Targa stale je ale ozivovat ji neni v planu, papiry se tu ale casem nejspis obevi.

To jsem potreboval slyset a druhy dotaz je, jak moc se to bude hadat se stage 2 kdyz tam hned nebude Nistune :roll:
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy » 01.02.2016, 11:14

GT2560 je to iste turbo ako T28, akurat s gulickovym loziskom. Stage2 cip je plne vhodny pre toto turbo, tlak 1bar, seriove vstreky, seriove afm, seriovy tlak paliva (2bar na volnobehu). Rychlost nabehu ma pramalo spolocne s typom lozisk, dana je hlavne velkostou turba samotneho. Loziska maju vplyv skor na reakciu turba pri preradeni a pod.,kde sa prejavi vacsia zotrvacnost vdaka nizsiemu odporu lozisk. Avsak v nabehu zazrak neocakavaj, aj ked zlepsenie oproti klasickej T28 bude. Na GT2560 je nistune pomerne zbytocna investicia, stage 2 cip funguje dobre.

Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 1000
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: OT

Příspěvek od Method » 01.02.2016, 13:55

Diky raddy :) budu se toho drzet
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR

Uživatelský avatar
DarkEgg
user
Příspěvky: 221
Registrován: 19.07.2011, 15:29
Bydliště: Praha

Re: OT

Příspěvek od DarkEgg » 04.02.2016, 13:47

200sx s13 1989

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: OT

Příspěvek od vmille » 04.02.2016, 20:43

Ze se ani PJ nepochlubil ze ma takovou karu.

Uživatelský avatar
Lancer
user
Příspěvky: 367
Registrován: 15.11.2007, 16:17
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Lancer » 12.02.2016, 17:06

Kluci, je tu někdo z Frýdku Místku?
Kámoš tam má vyhlídlé auto, potřeboval bych předvoje, kdo by okoukl, jestli má cenu vydávat se pro něj :-)
Díky předem :D
fun: 200SX S13 CA18DET
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: OT

Příspěvek od Woyta » 24.02.2016, 21:59

It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Mirek » 26.02.2016, 11:44

No nevim v komentech jeden pise ze je to jeho prace, ne ofiko, ze se jedna o FAKE a zada o odstraneni clanku :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: OT

Příspěvek od Woyta » 26.02.2016, 15:54

Render samozrejme nebude ofiko. Ale o S16 na shodne platforme jako nastupce 370z (kvuli snizeni nakladu na Z platformu) se mluvi.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: OT

Příspěvek od Steve » 26.02.2016, 17:45

tmp_14028-20160226_173638~01982614393.jpg
:D

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: OT

Příspěvek od Woyta » 26.02.2016, 20:21

Obrázek

:tongue:
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: OT

Příspěvek od Woyta » 27.02.2016, 16:09

It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 hostů