Stránka 1 z 2

S13 s CA18DET nebo CA20DET

Napsal: 20.02.2008, 19:14
od Blacklinez
Zdarec ... chtel jsem se zeptat, jestli je nejakej karosarskej rozdil (tuhost karoserie, ulozeni motoru ...) mezi S13 s motorem CA18DET a CA20DET. Uvazuju totiz o koupi S13 s CA18DET a narvat do ni dvoulitr, nebo jestli teda zrovna neporidit S13 s CA20DET... ptam se proto, pac chci motor vyhnat na co nejvetsi vykon, tak ktery pro to bude lepsi. dik ...

Napsal: 20.02.2008, 19:15
od DragonART
Promiň S13 se dělala s CA18DET, S14 - SR20DET, o žádným SR18DET nevim... :-D a S13 s SRkem tu má jen pár lidí co vím... :)

Napsal: 20.02.2008, 20:00
od OndraS13
Pokud můj laický dojem nelže tak :
200SX S13 -> CA18DET
200SX S14 -> SR20DET

Pokud se pletu tak se omlouvám a pokud se nepletu tak to vim jenom díky 200sx.cz ;)

Napsal: 20.02.2008, 20:05
od Blacklinez
DragonART píše:Promiň S13 se dělala s CA18DET, S14 - SR20DET, o žádným SR18DET nevim... :-D a S13 s SRkem tu má jen pár lidí co vím... :)
Hups :oops: ... jj, myslim CA samozdrejme - uz se mi to nejako plete.
no ale princip zustava !! skoro :)

Napsal: 20.02.2008, 20:09
od milonovo
S13 se dělala i s SR ale ne u nás se neprodávala.

Napsal: 20.02.2008, 20:57
od DragonART
jasně S13 s SRkem byla 180SX pokud se nemýlím... ale nebylo to SR18 :wink: takhle sem to myslel

Napsal: 20.02.2008, 21:26
od Kentoya
a na jakej výkon chceš jít a kolik peněz na to máš

Napsal: 21.02.2008, 12:18
od Blacklinez
Kentoya píše:a na jakej výkon chceš jít a kolik peněz na to máš
No jak jsem to pocital, tak bych se vesel s cim co chci do 200-250 tis - stavelo by se to od holy kastle a koncilo by to rozsirenim, kleci a motorem cca 300-350+ HP. jenze pokud se nepletu, tak CA18DET by takovy vykon bezpecne nezvlada (blok motoru atd..) a proto hledam vhodny motor pro taky vykon a ktery by se zaroven vesel do kastle S13. a aby to proslo papirove hlavne.

Napsal: 21.02.2008, 12:24
od kenivruh
Blacklinez píše: tak CA18DET by takovy vykon bezpecne nezvlada (blok motoru atd..)
Take veci sem nepis, polka fora ta za to zdrbe ;) Ked nezvlada bezpecne takovy vykon, tak urcite nie kvoli bloku. Blok je zelezny, takze vydrzi kolko do neho natlacis. Ked das spravne diely, spravne naladis a budes poriadne chladit ten motor, tak to zvlada aj CA.

Napsal: 21.02.2008, 12:26
od MaxX
to ti přeju hodně štěstí a zdaru já mám v autě kolem 250000Kč a zdaleka to není hotové jen základní věci a to ne všechno! :wink: třeba se to tobě povede :!:

Napsal: 21.02.2008, 12:56
od chosecz
Blacklinez píše:
Kentoya píše:a na jakej výkon chceš jít a kolik peněz na to máš
No jak jsem to pocital, tak bych se vesel s cim co chci do 200-250 tis - stavelo by se to od holy kastle a koncilo by to rozsirenim, kleci a motorem cca 300-350+ HP. jenze pokud se nepletu, tak CA18DET by takovy vykon bezpecne nezvlada (blok motoru atd..) a proto hledam vhodny motor pro taky vykon a ktery by se zaroven vesel do kastle S13. a aby to proslo papirove hlavne.
Na tohle si priprav 400 az 500 tisic. Na vykon 300 hp bys s CA mel dosahnout, alespon ja s tim pocitam, ze to dokazu :D

Napsal: 21.02.2008, 13:29
od Design
Presne tak s celkovym rozpočtem co počitaš se ti tak šulnul vleze do motoru :lol:

Napsal: 21.02.2008, 13:36
od kenivruh
Neprehanate trochu s tymi 400-500 tisic?

Napsal: 21.02.2008, 13:53
od blázen
CA18DET zvládne 350k bezpečně, když ho na to připravíš... řekněme,že by si mohl takový motor postavit tak do 130tis kč.. víc asi moc ne..ostatní věci okolo motoru 30-40tis jsou to odhady, ale za 250k ho určitě postavíš, záleží,za kolik koupíš celý vůz..

Napsal: 21.02.2008, 17:10
od Vita.z31
blázen píše:CA18DET zvládne 350k bezpečně, když ho na to připravíš... řekněme,že by si mohl takový motor postavit tak do 130tis kč.. víc asi moc ne..ostatní věci okolo motoru 30-40tis jsou to odhady, ale za 250k ho určitě postavíš, záleží,za kolik koupíš celý vůz..
Muzu potvrdit akorat to ze za 130t muzes mit konvencni metodou 300ps+(na mrnavejch jednopistkach s open diffem a hromadou jinejch opravdu nebezpenejch veci). Pokud chces auto na urovni ktere bude sedet, brzit a chces mit kontorlu nad tim co se deje s autem tak bych rekl(a to z vlastni zkusenosti),ze ani 250t neni zdaleka koncova castka.