Chipovani aut

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Chipovani aut

Příspěvek od chosecz » 12.05.2010, 11:52

A to jsem chtel jednou podobny business delat ... ze bych s tim jeste zacal? :-) Kontakt na realneho upravce v nemecku by byl ... :-D

Mno jinak 200sx je casto chipovano aneb co je chip stage1, stage2, stage3 apod.? :-)
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Chipovani aut

Příspěvek od Mirek » 12.05.2010, 12:04

ale i pro S1 mas nejake vedlejsi upravy u SX...neni to tak ze vemes seriove SX, das tam chip a mas + vykon
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Chipovani aut

Příspěvek od branbito » 12.05.2010, 12:20

Som si isty ze aj u 200sx by isiel bez problemu zvysit vykon bez akychkolvek uprav, ale nedosiahol by sa vykon ako pri Stage čipoch. Skor by to poskocilo o 20-25 konikov. Vej aj japonska verzia ma 220k a je to navlas ten isty motor ako nase.
Myslel som ze pomaly kazdy chape ako sa čipuju TDička. Neni to myslim žiadna veda, zvyši sa tlak, upravia sa mapy v jednotke a par konikov naviac nie je problem.
Nizsia spotreba na nafte bude urcite, narastie krutak a nemusis do toho tolko slapat.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chipovani aut

Příspěvek od Petr.S14 » 12.05.2010, 12:23

u TDi to smysl mít bude, spotřeba dolu,výkon nahoru... dají tomu prostě víc napapat, pošlou tam víc nafty a myslim si, že to znát bude ale pak to už nebude stíhat čerpadlo, nebo trysky.. takže ve výsledku je to podobný jak u sx..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Chipovani aut

Příspěvek od Mirek » 12.05.2010, 12:29

branbito píše:Som si isty ze aj u 200sx by isiel bez problemu zvysit vykon bez akychkolvek uprav, ale nedosiahol by sa vykon ako pri Stage čipoch. Skor by to poskocilo o 20-25 konikov. Vej aj japonska verzia ma 220k a je to navlas ten isty motor ako nase.
Myslel som ze pomaly kazdy chape ako sa čipuju TDička. Neni to myslim žiadna veda, zvyši sa tlak, upravia sa mapy v jednotke a par konikov naviac nie je problem.
Nizsia spotreba na nafte bude urcite, narastie krutak a nemusis do toho tolko slapat.
jojo to jsem psal o stranku drive ;)
Mirek píše:jako u ECU jde udelat vzdy optimalizace, ale malokdy o rozsahy ktere upravci uvadeji....

EDIT: Jinak co se tyce Evropske a JPN SR20, dle informaci co jsem tenkrat ziskal z Kageki, je pricina nizsiho vykonu restrikce v sani z duvodu nejakych predpisu pri dovozu.....ECU je stejna...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Chipovani aut

Příspěvek od Iwan » 12.05.2010, 18:04

tak ci tak ked na mna nekdo pujde s tym ze ma nachipovanu RJ a ma o 50 koni a vic tak tomu proste neuverim :D

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chipovani aut

Příspěvek od kenivruh » 13.05.2010, 09:44

Zvysuje sa plniaci tlak. Je to logicke aj z toho, ked si pozries o kolko zvysuju vykon u turbo motorov a o kolko u atmo motorov.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chipovani aut

Příspěvek od blázen » 13.05.2010, 11:39

landisova ECU na s13 prošla chipovaním od tuším bitpower.. poslal sem chip raddymu at se podívá co stím udělali..tak psal tuším,že jen posunuli předstih a přilili to palivem ....za to vše dal landis pokud se nemýlím 10tis ..bohužel,se divím,že někdo nechá takové zloděje fungovat
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů