Stránka 3 z 4

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 21.02.2011, 16:54
od adner
jo je to speciál na RX7,vybral jsem ji podle konstrukce,stopro vydrží extrémní teploty a tlaky,ted ještě zjistím specifikaci SAE a reference...zatím ji ještě nikdo neviděl rozsypanou

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 21.02.2011, 17:19
od saigone
buky300zx píše:Ja by som sa asi Brisku bal,nepocul som na nich skoro nic dobre.Mozno by som to dal do Pioniera,alebo kosacky,ale do motora ktory stal x tisic asi nie.Mozno to mam len vsugerovane,neviem.
Sksim zistit tie Ngk co si sem dal,to su konkretne na VG30?
Já bych se Brisku nebál, svýho času to byl tovární dodavatel Lamborghini a to je řekl bych docela dobrá reference. Ale je fakt že vyráběj i podezřele levný svíčky cenově podobný svíčkám made in PRC.

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 21.02.2011, 20:29
od buky300zx
adner píše:jo je to speciál na RX7,vybral jsem ji podle konstrukce,stopro vydrží extrémní teploty a tlaky,ted ještě zjistím specifikaci SAE a reference...zatím ji ještě nikdo neviděl rozsypanou
Ok,ale chcel som vediet či konkrétně tieto pašují na vg30.objednal by som si ich.

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 21.02.2011, 21:19
od adner
ja by som si ich možno taky objednal ale ještě nemám zjištěno

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 21.02.2011, 21:58
od jsadik
Do Lamborgini dělali, na jednu stranu jsou schopný udělat dobrý svíčky,ale na stranu druhou dělaji sračky, když u novejch svíček po 10 km vystříleji izolátory s elektrodama ze závitu protože je špatně zalisujou a pak to pustěji ven.....je to o tom jak se zrovna povedou, ale všechny japonci do kterejch jsem je dával jely líp na obyčejný NGK jak na Brisk Racing.

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 21.02.2011, 22:06
od adner
tak bohužel je delší a taky na velký klíč..

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 22.02.2011, 00:26
od adner
tohle je možné řešení http://www.summitracing.com/parts/NGK-2322/
velmi odolná svíce,které nezáleží na teplotě,funguje na principu povrchového výboje,levná.Jediná potíž je,že potřebuje výkonné kapacitní zapalování,zato ovšem nabízí dlouhou jiskru a nevadí jí karbon
ngk-2322_w.jpg
ngk-2322_w.jpg (20.3 KiB) Zobrazeno 5698 x

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 22.02.2011, 00:34
od Woyta
Nevim jak Rx7 a predpokladam, ze stejne jako Rx8 ma 2 svicky na rotor.
Kazda jineho rozmeru s jinym odtrhem.
Prvni je s velkym odtrhem a pak je druha s malym.
Aby vam fungovali v celem rozsahu.

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 22.02.2011, 05:57
od buky300zx
adner píše:tohle je možné řešení http://www.summitracing.com/parts/NGK-2322/
velmi odolná svíce,které nezáleží na teplotě,funguje na principu povrchového výboje,levná.Jediná potíž je,že potřebuje výkonné kapacitní zapalování,zato ovšem nabízí dlouhou jiskru a nevadí jí karbon
ngk-2322_w.jpg
Stacilo by jej cca 50 000 az 55 000 voltov?

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 22.02.2011, 07:29
od sejkora
jo ale sezen si je odjinud, na summitu zaplatis sice za svicky 800kc ale dalsich 800kc za dopravu do cr....

a nebo si je nech k nekomu prihodit kdo tam bude objednavat... ja tam objednaval nedavno skoda....

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 22.02.2011, 08:52
od buky300zx
sejkora píše:jo ale sezen si je odjinud, na summitu zaplatis sice za svicky 800kc ale dalsich 800kc za dopravu do cr....

a nebo si je nech k nekomu prihodit kdo tam bude objednavat... ja tam objednaval nedavno skoda....
Ja som tiez nedavno odtial objednaval.Nevadi,teraz mam nove BCPR9ES a ked ich pojdem menit,tak dam tieto.Ake oznacenie je pouzitelne pre VG30?

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 22.02.2011, 10:11
od slik85
toto je ta druha

DOR10DS

17,74 € 534 Sk

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 22.02.2011, 11:17
od jagy
Ja tam objednaval zrovna vcera...

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 22.02.2011, 16:17
od adner
kluci tohle není univerzální návod "tahle svíce je vždy nejlepší",toto je zatím jen úvaha k nalezení co nejodolnější svíčky pro extrémní podmínky.Konkrétně tahle poslední se vůbec nehodí pro klasické oem zapalovací soustavy,potřebuje mnohem vyšší napětí pro přeskok a taky rychlejší náběh.Čím vyšší tlak,tím víc se požadavky stupňují.Pokud ovšem mám zapalování vysokého výkonu,budu moci využít její pozitiva...std zapalko vytvoří jiskru o energii asi 60 mJ, performance indukční či kapacitní 120 - 300 mJ,extrémy i víc..kapacitní má mnohem rychlejší náběh napětí na elektrodách, laicky - mnohem menší citlivost na karbon,bohatost,nezáleží na materiálech a kvalitě jiskřiště = levná svíčka atd..Ladičům mohu jen doporučit,řeší maximum problémů se zapalováním např nedostatek energie při vysokých otáčkách - misfire - především při vyšším tlaku a redline atp..
Brisk DORxxDS je univerzál přímo pro vyšší tlaky a oem ignitery

Re: kontakt v Brisku Tábor

Napsal: 24.02.2011, 21:02
od Heini
Já osobně stouhle znackou mam skusenost ze ji vživote už do auta nedám. Jeste z Hondou po 200km my jejich novinka ukápla a znicila motor. Podle katalogu vse v pořádku reklamace snema otřesná max ze my vrátí peníze za tu jednu svíci. Takze motor k hovnu 3 svícky za 500,- kus k hovnu. A uplne nejlepsí bylo ze půl roku na to vysli z prohlasením ze pro motory VTEC mají nové modely. Takze bud pustili neco co neměli otestovaný nebo to testovali přímo na zákazníkách. Od Brisk bych byl hodně opatrnej!!!