Odběr naprázdno - HELP!

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od doublejay » 02.06.2012, 19:22

pánové, potřeboval bych zjistit, kolik vám bere dvoukilo z baterky naprázdno, tzn. auto komplet vypnuté, bez klíčku, bez světel atd. Stačí na to ampérmetr s rozsahem 1 A stejnosměrného proudu zapojený do série mezi baterku a drát od auta. Díky...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od kenivruh » 04.06.2012, 07:40

doublejay píše:pánové, potřeboval bych zjistit, kolik vám bere dvoukilo z baterky naprázdno, tzn. auto komplet vypnuté, bez klíčku, bez světel atd. Stačí na to ampérmetr s rozsahem 1 A stejnosměrného proudu zapojený do série mezi baterku a drát od auta. Díky...
No ja nevim ale podla mna by tam nemal byt ziadny odber. Napr mne na w124ke bere okolo 25 mA, ale to je auto co ma na tutti problem s elektrinou.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od Trinom » 04.06.2012, 09:10

25mA je odběr naprosto v pohodě. Ber to tak, že řídící jednotka, hodiny, rádio a několik dalších věcí žije permanentně furt.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od adner » 04.06.2012, 21:26

50 mA je použitelný strop ale je to už na hraně

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od Fizzbiker » 04.06.2012, 21:31

s normalnim radiem a alarmem s dalkou to odhaduju mezi 18-25mA....

nicmene radio odpoj a vytahni pojisku ktera ovlada svetylko v kabine hodiny atd a mas jasno hned pak ma mit odber jen ecu.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od doublejay » 04.06.2012, 22:44

Nemám tam rádio ani světýlko v kabině a žere to skoro 0.5 A... Tak chci vědět, kolik to má brát standardně, abych věděl, kolik tam teče navíc a na co se mám zaměřit.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od adner » 04.06.2012, 22:54

jdi po pojistkách, odpojuj jednu po druhé....když beze změny, tak alternátor...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od kenivruh » 05.06.2012, 07:14

doublejay píše:Nemám tam rádio ani světýlko v kabině a žere to skoro 0.5 A... Tak chci vědět, kolik to má brát standardně, abych věděl, kolik tam teče navíc a na co se mám zaměřit.
0.5A je jasne vela
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od doublejay » 05.06.2012, 19:52

Abych to uvedl na pravou míru – to auto má neskutečně dom*danou elektriku, já fakt nechápu, proč každý debil, který nepozná + a -, začne hrabat do drátů. Není tam osvětlení kastlíku ani kabiny (kufrovou žárovku jsem pro jistotu taky vybral ven), občas za jízdy vypadávají budíky (včetně hodin!!!), chyběly dráty k rozmrazování zadního skla (to může udělat fuckt jen wuuul, který nikdy nejel za deště nebo na podzim!!!), napájení přídavných budíků se nezapíná klíčkem, ale kokotským spínačem na <|> úplně mimo spínačku atd. Tohle je u mě už třetí auto v řadě s domrvenou elektrikou, v podstatě je to celé na rozdělání a výměnu svazků, protože se v tom ani prase nevyzná. Měl jsem Pulsara, kam si kokot montoval posrané modré ledky, ale polovina origo spínačů měla přestříhané dráty nebo nefungovala, dvoukilo, kde dement montoval pos*ané držáky na kreténské mobily vrtáním děr do přístrojovky a po půl roce (po změně modelu) byly držáky na h...o, hlavně že tlakové spoje od turba omotával elektrikářskou izolačkou... kdyby tam byl tvrdý zkrat a hořely pojistky, tak je to legrace. Ale odběr 0.5 A za klidu, kdy nic nesvítí, nic není zapnuté? Já jsem na tohle už prostě alergický... Jo, a ECU to není, měl jsem ji odpojenou... Pojistky jsem zkoušel jako první, beze změn, je tam něco natvrdo na baterce, jenže kvůli té neskutečné zkurvenosti mimo sériové zapojení to budu opravdu hledat lezením po drátech :(
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od Trinom » 05.06.2012, 21:35

máš schémata? z těch jde hodně vyčíst...
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od 200sxfabi » 05.06.2012, 21:52

Nezlob se na mě ale ted tu napsal ze mu nakej debil rozmdal elektriku všemožnejma sračkama co tam pripojoval a to myslíš že si nekdo kdo uděla takovej bordel v ele kreslí k tomu schéma ?.......

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od doublejay » 05.06.2012, 22:01

Trinom: Jestli jsi měl na mysli manuál k SX, tak elektriku znám už skoro nazpaměť, a to jak z origo manuálu S13, tak z Facelift Supplementu, ale k těmhle samodomo úpravám opravdu žádný nákres není, navíc to evidentně prošlo několikero rukama. Já na to nakonec přijdu, ale sere mě ztrácet čas hledáním toho, co chtěl "úpravou" básník říct, lézt po drátech, co kam vede, kam je co připojené atd. Něco ustříháno a zapleteno, něco zaizolačkováno, přidané dráty všech barev... Hlavně jak jsem napsal - je to mimo pojistky, vytaháním pojistek se ten proud zmenší o pár mA, ale i tak zůstává přesně na hodnotě 0.408 A trvale, nekolísá. Za 3 dny připojeného drátu je po baterce. Se standardní elektrikou nikdy nebyl problém, vše popsáno, sedí barvy drátů v manuálu a v reálu, vše pochopitelné (pravda, někam se blbě dostává nejaponskýma rukama). Oproti francouzským autům nebe a dudy, žádné uhnilé spoje, zelené konektory, věci, na které se může dostat voda, jsou podle toho taky navržené a zrealizované a ne že návrhář hodí holou měď pod převlečnou gumu a myslí si, že to stačí. Pak se sundá převlečná guma a pod ní se kontakt nekoná, protože už před lety uhnil a spoj obstarává voda po průjezdu louží...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od Trinom » 05.06.2012, 22:28

jasně, že jsem myslel schémata k autu. od toho se dá postupovat celkem rozumně. Už jsem takhle odbastloval několi aut a pohoda.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od mara_m » 05.06.2012, 22:32

Trinom píše:jasně, že jsem myslel schémata k autu. od toho se dá postupovat celkem rozumně. Už jsem takhle odbastloval několi aut a pohoda.
:lol: :lol: :lol: ok ja nataham v s13 svoji el vem si manual pro s13 a a muzes odbastlovat :lol:
Naposledy upravil(a) mara_m dne 05.06.2012, 22:33, celkem upraveno 1 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Odběr naprázdno - HELP!

Příspěvek od 200sxfabi » 05.06.2012, 22:33

Asi ti to nepomůže a myslim si že jsi to už zkoušel ale zkus promačkat uplne všechny čudlíky na palubce....me to delalo taky dva tri dny a nenastartoval jsem a predchozi majitel mel udelano na jedno z cudliku ze kdyz je zamacklej jeden čudlík tak nešlo auto nastartovat ( kvůli zlodějum) a tak sem si rikal jo super vec ale pak jsem zjistil ze prave kdyz byl tento čudlík zmáčlej tak to melo odber jak svine a dva tri dny a mrtvo.....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 91 hostů