Vaše zkušenosti s KENTOYOU

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Koudy » 05.08.2012, 17:26

Zajímali by mě Vaše zkušenosti s Frantou a jeho prací. Jestli se vám něco nelíbilo nebo jste naopak byly spokojeni.

Poslední dobou si všímám, že málo co, co tvořil Franta opravdu funguje, nebo je spolehlivé.
Dorazil to tento víkend, kdy sem dělal na autě Doublejaye. Můžu říct, že sem byl znechucenej
Frantovým přístupem k Doublejayovi, hromadou slibů a především, nenamontováním toho co si
Jirka zaplatil.
O některé práci nemluvě. Na údajně vysoko kompresní motor s T25 dal údajně stage 2 chip, ve zkutečnosti tam byla stage1. Až když sem tam dal serii tak se to přestalo uchcávat, ale pořád je to bohatý.

Pak mu tam namontoval ním repasované turbo. To po 700km mělo 1-1,5mm radiální a tak 0,5mm axialní vůle.

K turbu vedly ocelový "hoummade" trubky s letovanými oky. Snažil sem se je připojit na turbo asi 2 hodiny, ale nakonec jsem to vzdal, protože se to prostě k vůli jejich tvrdosti a křivosti nedalo chytit. Použil jsem svoje origa a turbo tam bylo za 15 minut.

Olejová pumpa kterou repasoval, nebo co s ní dělal opět po 700km tlačí za tepla na volnoběh 1 bar a občas i něco pod.

Dalším zázrakem je diff. Údajně VLSD, ale s tak brutálními vůlemi, že si to člověk který nevyzkouší ani nedovede představit. Podle mě zapříčiněný špatným složením a nulovou snahou vymezit vůle. Takovéto vůle nemůžou snad ani opotřebením vzniknout.

Shrnuto. Půjčoval jsem Doublejayovi turbo, trubky a jednotku, aby si vůbec letos zajezdil, protože je na tom velmi špatně se zdravím. A to je věc co mě na Frantovi nasrala nejvíc, že celou dobu věděl jak na tom Jay je a neměl ani minimální snahu mu pomoct k poslední jisté sezoně kdy může jezdit, což si velmi přál. Místo lidského přístupu a pomoci známému který pro tohle forum udělal dost a dost jen hromada slibů, bastlů a hlavně, že si nechal za všechno dobře zaplatit.

Takže chci aby jste všichni kteří jste měli něco s Kentoyou napsali svoje zkušenosti.

Protože jde a to si uvědomte o vaše peníze a čas, což Vám nikdo nevrátí.

Doublejay se rozepíše sám, ale u mně Kentoya klesl na totální dno, člověk který se chvástá a nadává jaký jsou ostatní kurvy. Který nadává, že mu nechtěj platit, za co? Za to, že postaví motor s pravděpodobností 50%, že bude fungovat? Nevím komu jím postavený motor něco odjel, spíše slýchám příběhy o létech strávenými cestami domov-Olomouc hromadě oddělaných motoru a sežraných hektolitrech vody. Je mi zle.

Opravdu se těším na Frantovy výmluvy. Ale daleko víc na Vaše názory.
Ten místní pan nedotknutelný opravdu není, to za co vydává.

Kamza
user
Příspěvky: 285
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kamza » 05.08.2012, 19:41

Já jsem se setkal s jedním dobastleným autem i s motorem od mistra Kentoy a to mi stačilo, nehledě na desítky stížností a mrtvejch motorů, ale to jen z doslechu.
Takže dávám velké +1 s tímto článkem.
Velice mě mrzí že spousta nových lidí kteří si pořídí většinou S13 berou pana mistra za guru přes S13 a svěří mu svoje vozy,
do kterých následně investují nemalé částky, které vlastně vyhodí do vzduchu.
Poté zde kolují fámy jak S13 s ca18det je uplná mr... a že motor nic nevydrží atd.. Přitom považovat za GO motoru to co tady čtu je fakt moc a nemá cenu už na to nijak reagovat.
Takže všichni co máte nově S13 a ještě jste se nespálily tak moc dobře rozhodujte komu dáte své většinou těžce vydělané peníze za GO. :wink:

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Tosho » 05.08.2012, 21:52

Tiez som pocul ze nieco niekedy odflakne. Treba si ale uvedomit ze je to clovek ktory ma skurvene vela skusenosti a myslim ze je velkym prinosom pre toto forum.
Kto bude potom robit motory ked nie on? Ja by som mozno aj videl problem v tom ze kazdy chce za 200eur 300 koni na 10 rokov bezproblemovo. Mozno to tak nie je ale nemam dovod na neho kydat.

Mam cele jeho auto. V poslednych dnoch mi z nicoho nic odislo turbo. Vole jak prasa az mi trosku dojebalo nasavaci slimak aj napriek maximalne spravnym postupom ako sa spravat k turbu a vole som kontroloval raz za dva tyzdne a vzdy boli ok. Tiez bolo po repase a nenajazdilo ani 6000km. Piesty ktore mam v motore a este mozno polka fora len o tom nevie :D su napicu nachylne na prasknutie nakolko niesu ani urcene pre turbo motory. Tie mi zatial drzia, sice som nikdy nedvihal tlak turba nad seriovy ale cakam ze aj tie pojdu do riti. Podvozok na aute je jak na favorite a to jazdim len po dobrych cestach. A bolo povedane ze je novy.Zacina sa mi jebat prevodovka ktora bola tiez udajne po repase a najazdene tiez ani nie 6000km. Od niekial mi serie olej z motora jak z tatry a vicka ventilov boli pretesnene uz dva krat tam to nieje v tom problem. Hlavna remenica je vykusana zo stahovaku asi na dvadsiatich miestach, pritom nam dole sla aj bez stahovaku. Male rozdovodove koliesko na kluke je dojebane jak keby ho niekto hadzal do steny, div ze nejeblo remen. Novy motor a rozvodovy remen bol origo mistubishi z roku 92. A ani nevravim ze cely motor je zvnutra hrdzavy jak liska. Vodu menim kazdych 1000km a vyjde mi spinava jak blato. Dovod je zevraj ten ze dlho stal otvoreny. Preplachoval som ho uz vela krat a nic nepomohlo.

Cize tiez mam vela toho ale nedovolil by som si ho za to nejak odsudzovat. Vzdy ked som potreboval pomoct mi pomohol.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od 935Baby » 05.08.2012, 22:43

Kamza píše:Já jsem se setkal s jedním dobastleným autem i s motorem od mistra Kentoy a to mi stačilo, nehledě na desítky stížností a mrtvejch motorů, ale to jen z doslechu.
Takže dávám velké +1 s tímto článkem.
Velice mě mrzí že spousta nových lidí kteří si pořídí většinou S13 berou pana mistra za guru přes S13 a svěří mu svoje vozy,
do kterých následně investují nemalé částky, které vlastně vyhodí do vzduchu.
Poté zde kolují fámy jak S13 s ca18det je uplná mr... a že motor nic nevydrží atd.. Přitom považovat za GO motoru to co tady čtu je fakt moc a nemá cenu už na to nijak reagovat.
Takže všichni co máte nově S13 a ještě jste se nespálily tak moc dobře rozhodujte komu dáte své většinou těžce vydělané peníze za GO. :wink:
To zni jako negativní reklama od konkurence :lol:
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 05.08.2012, 22:46, celkem upraveno 1 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od doublejay » 05.08.2012, 23:12

Já rozhodně nechci vyvolávat flame nebo nějaké osobní útoky či averze, ale vysvětlím, jak asi úvodní příspěvek vznikl. Budu to muset vzít hodně zeširoka, aby někdo nespekuloval a nevytahoval věty vytržené z kontextu. Tak tedy:

Dvoukilo jsem koupil v roce 2001. Auto se mi líbilo, jelo podstatně líp než moje předešlá auta, a tak jsem se nechal nachytat, koupil auto v bazaru a po 90 ujetých km hulilo turbo olej do výfuku (deklarovaný repass), místo předních desek kusy uhlí, prasklý kotouč (deklarované nové brzdy), nabořený tlumič atd. No nic, repase turba v Rema Turbo, nové kotouče, tlumiče, desky, celolak. Motor měl podle stavu tachometru +/- 120000 km. V roce 2003 jsem se dostal k původnímu fóru. Bylo nás tu tenkrát jen pár, vyměňovali jsme si zkušenosti, hltali informace. Strašně moc práce tu odvedl Raddy, sledoval sxoc, vše zkoušel za svoje na svém autě a dělil se s námi ostatními. Jezdil jsem s autem 6 let, používal ho jako daily (!!!). Když jsem chtěl jít s výkonem nahoru, zjistil jsem, že motor má zatepla tlaky 7–8, nic moc. Takže první GO. Přijel jsem ráno s autem a večer odjel s jiným motorem. Nebylo to nejlepší, na motor padla snad tuba silikonu, na vačkách byly blbě usazené zámky atd., ale nárust výkonu poznat byl (do měsíce odešla spojka) a motor 2 roky jezdil (opět daily). Dalo se turbo s jinou geometrií lopatek, tlačilo dřív a vydrželo tlačit o cca 1000 otáček déle. Pak ovšem z motoru vystřelilo přední protržené (asi od šroubováku) a zasilikované gufero na klice, začal chcát olej a při rozdělání u Franty se zjistily ty záležitosti se silikonem a na vačkách, takže jsme se domluvili na GO, tentokrát pořádně.

Postavil se motor (v podstatě série), udělaly se nápravy do komaxitu a na polyuretany. Od Michala (blázen) jsem koupil VLSD a jestli si tohle přečte, tak mi snad potvrdí, že neměl ani maličkou vůli. Diff jsem dovezl do Olomouce, Franta mi jej nahodil na auto a já v pohodě odjel. Jezdil jsem spokojeně a v úplné pohodě 3 měsíce. Motor fungoval, turbo tlačilo, diferák naprosto skvělý, brzdy face 280, desky Textar, zadní kotouče Nippart, podvozek úplně v klidu, mohl jsem vymetat zatáčky tak, jak jsem si usmyslel, s centimetrovou přesností. Pak moje stojící auto trefil zezadu kokotodebil s mokrým řidičákem a tatínkovým bawem, protože se při vymačkávání SMS pod přístrojovkou (aby ho nikdo neviděl) neměl čas dívat na cestu a to auto prostě neviděl... Psalo se září 2008. Auto mělo zrušený zadní nárazník, nabořené zadní čelo, výztuha nárazníku byla otočená a vražená do kufru, na střeše boule, v pravém zadním blatníku prohlubeň, uražená koncovka výfuku atd. Světla vydržela. S autem jsem odjel na pojišťovnu toho debila, do smluvního servisu k likvidačnímu technikovi a pak do Olomouce po vlastní ose. Vše naprosto v klidu. A po mé největší životní chybě (měl jsem se domluvit na opravě, což jsem blbec neudělal, mohl jsem skoro 4 roky jezdit) jsme se dohodli, že se postaví celé auto do jiné kastle. OK.

Původní černé dvoukilo se rozprodalo. Nový, čerstvě zajetý motor zvlášť, turbo, IC a vzduchové trubky zvlášť, opravená kastle s nedávno udělanými nápravami taky zvlášť. Chtěl jsem si nechat diff, řídící jednotku (chip jsem měl od Raddyho), tvrdý přítlačák, plato s reproduktory, špičkové výškové přední repro do dveří atd.

Přeskočím několik nezajímavých kapitol, přece jen – tři roky je dlouhá doba. Několikrát se zásadně měnila situace (2 různé kastle, různé návrhy na motory). Loni (2011) na jaře jsem se chystal na první pokus přepravit "nové" auto do Jihlavy. Zaplatil ekovýpalné (kvůli chybě nějakého debila celých 10 k), ručení, koupil dálniční známku, nalil 100 oktan... Už při prvním rozjezdu byl v autě neskutečný kravál a při záběru spojky zezadu neuvěřitelně křápalo. Cesta jinak celkem v pohodě, sledoval jsem všechny budíky a nijak jsem to nehrotil. Dojel jsem na exit Velký Beranov a po sjetí z D1 (brzdil jsem při podřazení motorem) začala růst teplota vody. Sjel jsem ke kraji na autobusovou zastávku, z expanzky pára, v motoru vřel zbytek vody s antifreezem. Naštěstí jsem měl s sebou doprovod. Nechal jsem to zchládnout, nalil holou destilku a zbývajících 15 km dojel. Lehce fouklé těsnění pod hlavou. Kravál byl způsobený ucpanou přepážkou ve výfuku. Křápání diffem.

Druhý pokus přišel za pár měsíců. Pro auto jsem si dojel autobusem do Brna. Dojel jsem tentokrát dobře. Pak si udělal výlet za Milanem (první výměna oleje po cca 500 km) a destilky opět za nemrznoucí směs. 2x cca 20 km. Pak jsem se jel projet. Ujel jsem asi 15 km a při zastavení se mi zdálo, že za autem něco teče. Zajel jsem na parkoviště a celou cestu za mnou mokrá čára. Otevřel jsem haubnu, expanzka prázdná, horní hadice od chladiče a k termostatu taky. Z vodní pumpy na předku motoru chcala směs čůrkem i při vyplém motoru. Auto jelo zpátky do Olomouce a tím pro mě sezóna 2011 skončila.

Při těch všech průserech nechci ani domyslet, co se mohlo všechno stát, kdybych pořád nečuměl na budíky, nehlídal tlaky a teploty, nedíval se za sebe, co leze z vejfucku atd... Požitek z jízdy nula.

První pokus roku 2012 dopadl tak, že jsem si dojel k rodičům do Prostějova a Franta mi auto přivezl tam. Dojel ovšem poslepu – cestou spadly budíky a na cestu bez znalosti teploty, rychlosti a otáček jsem neměl dost odvahy. Takže autobusem zpátky a auto zase do Olomouce. Mezitím na autě záhadně prasklo čelní sklo, vyměnilo se a svařil se nerez výfuk. Druhou cestu dojelo auto na podvále až ke mně tuším v červnu (možná v to bylo už v květnu, ale to je jedno). Budíky kromě rychloměru ukazují už trvale. Ujel jsem 108 km a při zastavení na světlech jsem zjistil, že nevidím na auto za sebou. Smrad jako z friťáku a olejový čmoud se táhl přes celou ulici. Tak jsem to odstavil a až do včerejška se nehnul od krajnice.

Začátkem tohoto týdne se mi nabídl Koudy, že tam zkusí dát svoje turbo, abychom zjistili, jestli je to tím. Včera (sobota) jsem připojil baterku (auto bere naprázdno 0.56 A, řeším to jinde, ale zatím jsem neměl nejmenší chuť se v tom hrabat s takovou "prkotinou", když to není provozuschopné). Auto chytlo na otočku a já pěkně piánko vyrazil. Dojel jsem do Pelhřimova a na prvních světlech musel zastavit. pár vteřin se nedělo nic, ale pak klasika – olejová mlha taková, že za mnou stojící SUV jsem neviděl. Tímto se omlouvám řidiči X5 s pražskou značkou, že jsem mu způsobil nepříjemný zážitek. Naštěstí už jsem nikde jinde stát nemusel a dojel ke Koudymu, tam se po zastavení situace opakovala. No a zbytek je v úvodním příspěvku... Pod haubnou po piánko cestě (max. 3500 rpm) vedro jako kráva. Turbo ven byla celkem pohoda, ale zpátky ani po dvou hodinách a ani ve dvou lidech. Dát ho tam ano, ale chytit průtokáč na vodu na závit nehrozilo ani při naklápění na všechny strany... Přišel večer a hnala se bouřka, tak mě Koudy hodil domů a druhý den (dnes) po výměně trubky to tam měl za 15 minut. Vyzkoušel auto se svou sériovou jednotkou (mimochodem stejnou, v jaké jsem měl původně ten Raddyho chip, v označení D1). Auto přestalo topit a začalo jet úplně jinak. Přestalo pod plynem cukat jako kráva, zrychlení celkem brutální. Začali jsme experimentovat s jednotkou (označení D). Měl jsem tam mít údajně Stage 2. Po otevření jsem zjistil, že na chipu je napsáno Stage 1 a jednotka rozhodně není ta moje z původního auta. Chip mi popsal sám Raddy na štítek z etiketovačky, kterým přelepil mazací okénko na paměti. Vyměnil jsem chip za standardní, původní, ale stejný jako jednotka – označení D. Jelo to, ale zase úplně jinak. Auto "změklo" při akceleraci, žádný brutální zátah se nekonal, střílelo do výfuku, kolem 2500 rpm cukalismus... No a k tomu ten zmršený diff, o kterém od první chvíle tvrdím, že s diffem od blázna nemá vůbec nic společného. Po městě se s tím nedá jezdit, protože to křápe úplně neskutečně. Nejde udržet stálou rychlost. Tento diff je podivně poskládaný, rozhodně ne přímo sundaný z auta v podobě, jak ho tam dal výrobce... Franto, sorry. Na původním autě jsem měl něco jiného, nedom*daného. Jednotka na hovno, s jinou sériovou to netopí a jede, tohle je kdovíjaká hrůza od někoho, kdo tam prováděl nevímjaké úpravy. Dnes je to přesně 3 roky a 10 měsíců, co jsem odvezl svoje černé. Byl tam alarm s imobilizérem a dálkou. 3 měsíce staré nápravy. Parádní VLSD. Tvůj motor po GO (na tom jediném jsem neprodělal). Nemám diff, nemám výškáče, nemám bezpečnostní matice do kol a běžné z obchodu mi tam nejdou dát, prý na objednávku kolem 1800. Volant je tragický výsměch pro tuzingáře, každá nerovnost ho rve z ruky (25 cm je prostě blbost, domlouvali jsme se na schování mého Victora i s nábou a zkrácenou tyčí řízení). Ten ale nemám taky. Ten, kdo tam tuhle hrůzu bastlil, dokurvil páčky – buď nejde zapnout blinkr nebo se zase nedá vypnout. Tacho chodí na heslo, ale to já neznám (včera vůbec, dnes ještě chvíli ne a pak už ano). Pás u řidiče z nějakého (evropského) auta, nešel povolit při pokusu o připoutání se, nenavíjel zpátky po odepnutí. Přes několik domluv nedoskládaný interiér. Po celé té době (3r 10m) jsem s "novým" ujel i se včerejší cestou a projížděním na otestování Koudyho turba přesně 759 km. Přímé finance klidně upřesním, ale je to skoro 150000. K tomu jsem dodával svoje kotouče, tlumiče, kola, disky, pružiny, rezonátor, vlnovec, koncák... Turbo po repasi nedalo ani 600 km. Vůle v obou směrech a 1.5 mm jsem fakt asi ještě neviděl. Jednodílný kardan byl kalkulován a zaplacen, ale na autě není (to byly ty výměny za sérii v době, kdy jsi zjišťoval, co to tam vzadu rachtá). 2 náplně nemrazky (jedna sežraná, druhá vyteklá). Nepřímé výdaje – skoro 4 roky si držím garáž, auto v ní nikdy nebylo. 2x povinné ručení. Dálniční známky, pokusy o přepravu, tzn. několik cest tam a zpátky. Jen loni mě ten krám stál 24 000... O diffu víš od prvního rozjezdu, ale pořád tvrdíš, že je to ten můj. Není. Jak to je se mnou, to jsi taky věděl. Ale každá <|>ovina trvá měsíce a mně se kurva krátí čas... A furt je to jen polotovar... Ano, motor jede. Teprve dnes jsem poprvé poznal, co to auto umí. Po výměně té dokurvené jednotky a turba s vůlí, že by se tam vešel vršek od piva, se s tím konečně dá slušně dá jet. A mimochodem moc hezky. Chtěl bych říct skvěle, ale olej 0.8-0.9 po zahřátí na zvýšený (950 rpm) volnoběh mě celkem straší... V otáčkách to nejde přes 4 b (spíš 3.5). Olej 10W-40 a má najeto 260 km. Je čistý.

Pár obrázků, ať jen nekecám:

měl tam být Stage 2

Obrázek

moje původní jednotka:

Obrázek

původní chip popsaný ještě Raddym:

Obrázek

stávající jednotka:

Obrázek

...a chip:

Obrázek

Tímto děkuji Koudymu, že mi sám nabídl pomoc a kromě prostého zjištění stavu věcí mi naprosto nezištně poskytl svoje zánovní turbo i s bižutérií okolo a řídící jednotku. Díky, Ondro. Těch dnešních 40 km bylo vážně moc fajn...

Jak jsem napsal, nechci flame a už vůbec něco řešit veřejně přes fórum. Nechtěl jsem závodní speciál s investicí půl mega plus, ale auto použitelné na silnici, už ani ne jako daily, na to mám jiné. Motor je z toho auta asi to nejlepší, co na něm je (aspoň prozatím). Ale to všechno okolo, ten prom*daný čas, ty "drobnosti", co jsme se na nich pořád domlouvali a co se nestaly, že s tou šílenou investicí je to pořád jen polotovar, to mě ubíjí. Ano, spoustu toho zmršil někdo jiný, ale rozhodně jsem nečekal, že se téměř 4 roky nesvezu a ani teď není spousta věcí na tom autě v pořádku. To, co se mělo nechat z mého černého, je někde v prdeli a já to teď budu muset nějak řešit. Zase čas a prachy místo ježdění. A jestli to půjde ještě příští rok, to se neodvažuju ani odhadnout. V lednu mi řekli dva roky a za poslední dva měsíce se můj stav kurevsky zhoršil... Fakt sorry.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya » 06.08.2012, 01:59

vymlouvat se nemá smysl
za jednotku se omlouvám, měl jsem za to že tam honza dal se stage 2, asi mi to došlo po zhlédnutí fotek, na té jednotce je před číslem 70 modrá dvojka tak jsem si značil že je vevnitř S2, a při zakrytovávání se asi přehodily dekle, tudíž někdo na foru má před 70kou modré číslo 1 a uvnitř stage 2 je to moje chyba
že poprvé fouklo těsnění pod hlavou bylo tím že jsem před permatexem používal vazelínu, a některé občas foukly, prostě se stalo, než jsem našel ideální řešení stálo mě to hodně času a peněz, co používám permatex se to nestalo
k olejovému čerpadlu, ještě jsem neviděl čerpadlo, které by na přesném budíku na volnoběhu ukazovalo více jak 1,1 bar, nevím na kolik jsou budíky na tomhle autě přesné, ale zatím co jsem kdy měřil nejmenší tlak zahřátého oleje na dvoukile byl na volnoběhu při 800 točkách od 0,9 do 1,1 bar, dokonce na novém čerpadle byl jen 1 bar, pro zkušené, stačí se kouknout do manuálu, kde na straně LC-4 jsou uvedeny tlaky, které by mělo olejové čerpadlo dávat, při zahřátí oleje, je tam na volnoběh 0,78bar, při 3000 točkách je tam 3,53 až 4,12 bar, nejsem si vědom, že bych byl mimo toleranci, či že bych čerpadla špatně repasoval, ale je každého volba, koupit si nové čerpadlo za 3000, nebo nechat udělat repas za 1000, snažím se lapováním vymezit vůle co nejmenší, když jsem si zrepasoval jedno čerpadlo a naměřil jsem na něm vůli axiální 0,02, čili téměř žádnou, tak když jsem ho zkoušel byl tlak na volnoběh 1,3 bar, ale čerpadlo se přidřelo, proto už se nesanžím minimalizovat vůle, ale snažím se dodržet vůle dle výrobce (to čerpadlo s minimálníma vůlema jsem dal na bluebirda a pak mi přestal mazat a hodně lidí jsem i s nemazajíjím bluebirdem vezl, kdy tlak oleje při 6000 točkách byl 1,5 baru (to už bylo zadřené čerpadlo) a hodně lidí se divilo, že je vůbec vozím, dnes už ví, že proto, abych věděl kolik vydrží šály s tímto tlakem a světe div se, s tlakem max 1,5 baru a na volnoběhu jen 0,2 baru - to svítila kontrolka statečně a najetými cca 30 -50tikm, kdy jsem motor vůbec neprohříval a hned mu dával kudlu, byly šály netknuté a vyměnil jsem jen čerpadlo a už je tlak jak má být holt olej s MOS2 na ten nedám dopustit
co mám dodat k diffu, já ho nerozdělával a nevyměnil a bez oleje neprovozoval, nevím co se s ním stalo, jestli se mám omluvit za to, že se posral z nějakého důvodu, a nebo jestli ho někdo zaměnil, no nevím kdo a kdy, ale klidně se omluvím, až narazím na dobrý tak ho jirkovi vyměním, opravdu nevím co se s tím diffem stalo
homemade trubka je od borce který je dělá na nákladáky, že byla celkem napřesno a z tvrdých nemosaznýchale kovových trubek a nešla tam nasadit někomu jinému než mě, pardon já ji tam nasadil normálně a těsnila, nebo snad netěsnila či byla poškozená, nevím tohle je trošku mimo, házet na mě, že někomu nešla trubička nasadit
že auto žere z nějakého důvodu elektriku i při vypnutém stavu, no nejsem elektrikář a tento problém jsem nehledal a nevím co tam koubes nebo někdo jiný zapojil špatně, a přesto že nejsem elektrikář, tak jsem přes dva měsíce na tom autě hledal chybu v elektrice protože auto nešlo nastartovat a nejelo a nevzal jsem si ani korunu, a že přestala fugovat přístrojovka zrovna když si pro auto dojel do prostějova, no neumím to opravit na místě když ani nevím proč, a že nefunguje rychloměr, no proměřoval jsem káble ok, měnil čidlo na převodovce a to ukazovalo napětí, měnil jsem i dvě přístrojovky, prostě nevím proč to nefunguje a opravdu momentálně nemám měsíc na to to hledat, vysvětlení je dále, mám jen dvě možnosti, bud tu dílnu znovu rozjedu nebo mne to položí, ale momentálně prostě nemůžu
vím že u jirky mám nějaké nedostatky, ale na druhou stranu jsem se s jirkou domluvil, že po sezoně mi auto doveze a já ho přes zimu dodělám vše co najde
jinak když komukoliv skládám motor tak jediné co chci, aby když se to posere, každý za mnou na vlastní náklady dojel, a pokud se něco posere, tak si dotyčný zaplatí onen díl pokud to není mou chybou a já ze svého uhradím práci, a je zde plno lidí, kterým se něco stalo a jsou mezi nimi jak ti kteří platili něco za díly, tak ti kteří neplatili vůbec nic, když jsem usoudil, že chyba mohla být moje, nemůžu za 5 000 dát záruku jako jiný který má na motoru 60 000, ale dávám na výběr pokud někdo chce komplet záruku, tak říkám že motor bude stát 100 000, zatím to nikdo nechtěl
a k tomu proč to tak dlouho trvalo
to černé bylo nabourané a jirka bourané nechtěl, tak jsem sehnal druhou kastli s tím že není bouraná, celou oholil a poskládal stálo mne to peněz jak sraček a před dokončením jsem objevil že je převařený práh, nedalo mi to a odkryl jsem to a ejhle pod prahem byla perfektně schovaná deformace po havárii, a protože jirka nechtěl bourané sháněl jsem další, pod ruku přišlo koubesovo, které na první pohled vypadalo dost top, celé jsem ho prolezl důkladně a bourané nebylo, tak jsem se s jirkou dohodl že mu ho postavím, netušil jsem ovšem, že je v něm nabastlená elektrika, to opravdu nepoznám, obzvlášt, když ke mě dojelo s mrtvým motorem, a netušil jsem že oknem zatéká, což asi byla příčina prasklého skla, které prasklo na konci zimy a domnívám se (možná mylně) že zateklo pod těsnění pod oknem a zamrzlo a okno prasklo, omlouvám se, že jsem nevěděl, že je na tom autě špatně nalepené okno
další zpoždění u jirkova auta bylo právě díky motoru, měl jsem objednané ACL vysokokompresní písty, a ACL je přestalo vyrábět, a já měl na to vše nachystané a nakoupené, ale písty už jsem nesehnal, prolézaly se skladové zásoby po celém světě a prostě nikde nebyly
a co se turbín týká, přestal jsem je repasovat a to z důvodu že přibližně každé druhé odešlo do 1000km, a každé druhé vydrželo hodně dlouho, měl jsem asi 10 turbín, které jsem kdysi koupil za nějaké peníze a všech 10 jsem zrepasoval, nakoupil jsem si repas sady od marata za +- 3200 na každé turbo a za rozebrání vyčitění, proměření a složení jsem si vzal 1800, čili už jsem nehleděl, za co jsem turba nakoupil, ale prodal jsem je po 5000 kus, s tím že turbo dávám grátis, a bez záruky a těch 5000 je za mou práci a repas sadu, omlouvám se všem, kterým turbo odešlo, že jsem je chtěl ojebat a vytáhnout z nich peníze i za tu cenu, že jsem na tom prodělal a pár turbín jsem ještě vykoupil ještě od lidí kteří ho měnili s tím že nepatrně kouří ale to v případě, že s tím zájemce souhlasil, takže když někdo prodával turbo třeba za 3000, tak jsem ho pro toho kdo chtěl vykoupil a za 5000 zrepasoval včetně sady, u jirky už nevím o který případ šlo, ale jediné za co jsem si účtoval pro sebe, bylo 1800 za práci za repas, proměření atd je to fakt vejvar za celý den sraní s turbem
a opravdu mne mrzí že se zrovna jirkovo auto sem vytáhlo, jsem na něm +-20 000 v mínusu a přesto se nestavím zády a opravdu mne tento stav mrzí, jediné co můžu na svou obhajobu uvést je, že díky státem uznaným podvodům s nápisem sro a zlodějům, jsem z ničeho nic přišel bratru o cca milion, a to v roce 2008, držím dílnu nad vodou zuby nehty a splácím dluh cca půl koule, exekuce mám za dveřmi a odvracím je na poslední chvíli, jen u lidí z fora bych napočítal dluh cca 200 000 a z toho počítám 100 nikdy neuvidím a 100 dostanu až se dotyční vyspí a vyhrabou ze svých problémů (jirka mi nedluží ani korunu) ale prostě nemám na to, abych to auto dodělal momentálně ze svých peněz, přestože bych rád, a jestli to někdo bere jako výmluvu, je mi to šumák, nezdechnu

k té ucpané přepážce ve výfuku, dříve bylo domluveno že se auto postaví k milanovi do pelhřimova a milan udělá výfuk, vím že shodou okolností se to protáhlo a milan přestal dělat, tak jsem tam dal obyč výfuk co mi tu ležel na dílně s tím že až budu mít možnosti svařit nerez výfuk nerezí, že ho svařím, a už tu možnost mám a výfuk je svařen a nasazen

opakuji, vím že zde je pár nedostatků, omlouvám se za ně, i když hodně z nich není má chyba, ale jsou tam i mé chyby, ale ted prostě nemůžu a slíbil jsem zimu

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya » 06.08.2012, 02:05

ad kamza
klidně se sem rozepiš o které motory se jedná, jen sem netahej sandyho motor, protože ten jsem stavěl před pěti lety za 15 000 s tím že má vydržet jeden závod, a že použiju co mám na dílně i neodzkoušené hliníkové šály na kterých to nakonec odešlo při tréninku, kdyby netrénoval závod by vydržel, a víc tehdy ode mne nechtěl, na tomhle motoru, jsem si zrovna za práci nevzal ani korunu, dělal jsem ho pro reklamu, která nevyšla
a ukaž další, pokud si ty motory budu pamatovat rozepíšu se co se stalo, pokud to budu vědět, a jestli to bude těch 5 s prasklým pístem, odpověd je hned dále v odpovědi pro člena tosho, a jestli to bude některý z těch čtyř co lidem praskly hadice na vodu a uvařili motor, tak ty sem taky postovat nemusíš
a že mi ze začátku foukaly těsnění pod hlavou, bohužel ty seriová těsnění co jsem používal vydržely opravdu jen seriový tlak, jak tomu kdokoliv foukl bar, hned to šlo srát, a nestalo se to jen na mých motorech, ale tohle se stalo i ostatním co použili seriové těsnění a dokonce i lidem co použili kalinu a dokonce i lidem co si koupili motor v německu a zvedli tlak a 4x mi fouklo moje nerezové těsnění než jsem začal používat permatex, co jsem začal používat permatex tak nevím o žádném, pokud víš postni

z těch 71 motorů které jsem postavil odešly jen tři na klice a to jeden zrovna minulý týden a zdarma jsem to opravil a nikdo o něm neví o jednom se to vůbec neví, protože to bylo bizonovo a protočily se šály hned při prvním startu a nenajelo ani 5km a hned jsem ho otvíral a ten poslední můžeš postnout jestli víš který motor to byl

vím že na dvou motorech po použití oleje 10w60 vystřelila přetlaková kulička ve výměníku voda olej, proto tento olej nedoporučuji nikomu a každého na to upozornuji a že potom motor zadřeli na klice, sorry olej předepsaný výrobcem je 10w40 a že někomu fouklo těsnění při vyšším tlaku, no kup si motor v nissanu za 180 000 a zvedni tlak na 1 bar a pak jim to zkus reklamovat, že jsi zvednul tlak a fouklo to, pošlou tě do prdele, já ty motory opravil za cenu nového těsnění, snad ti došlo že za 30 000 ti nikdo nepostaví motor na 300hp a ani za 45 000, pokud to zvládáš za tyhle peníze ty, máš možnost, já pomalu přestávám motory CA dělat, protože jsem na tom tratnej a věnuji se všem značkám, abych udržel dílnu nad vodou

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya » 06.08.2012, 02:19

ad tosho

co se stalo s turbem nevím, tvoje nebylo zrovna repasované

k pístům, o tom že jsou to písty s vysokým obsahem křemíku, prodávané výrobcem jako do turbo motoru, přímo do našeho motoru, to vím až od rendy (adnera), kterému děkuji za to, že to začal hledat proč ty písty odchází, ale to až v době, kdy už jsem se rozhodl tyto písty nepoužívat, ale našel to a těchto motorů s těmito písty, jsem poskládal +- 10 a když se mi vrátil pátý, s prasklým pístem, přestal jsem je kupovat, všichni komu tento píst prasknul přijeli, zaplatili pouze nový píst a já to všem zdarma opravil za 5000 výdělku (rádobyzáruku) při skládání motoru, vytáhnout motor rozebrat, složit a vložit zpět do auta je opravdu vývar, ale když jsem to slíbil a přestože ten píst nebyla má chyba, ale ani chyba těch co jim prasknul ale chyba výrobce, že tyto písty prodává jako DET, tak jsem o své výdělky přišel, jsem to ale kokot

vodu říkám každému minimálně dvakrát vypustit, než se rez odplaví ze stěn bloku a pak už bude čistá, někdo musí i 4x

a že z toho auta někde teče olej, no když jsem ten motor poskládal, tak den po jeho složení, jsem s ním zajel do chorvatska a zpět najel jsem 2 000km, to auto nekouřilo, netekl z něj olej, jelo jak mělo, od té doby u mě bylo při prodeji tobě a neviděl jsem že by něco teklo, nevím co se stalo mezi mnou a tebou ho měl jiný člen

vím že jsi to nepsal ve zlém, já jen že mám možnost reakce, tak jsem reagoval

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya » 06.08.2012, 03:07

a v poslední době jsem měl problémy se třemi motory
první pecův
poprvé se motor přehřál jestli detonacema nebo vzduchovou kapsou nebo proč vlastně zatím nevím, ale pecovi prasknul píst, ten jsem opravil a podruhé mu praskla hadice od vody, ukažte mi mou chybu
druhý je koudyho
dostávala se voda do oleje, nevím jestli přes hlavu, nebo přes blok, vím jen že si koudy na go dodal jak hlavu tak blok, blok když šel do brusírny tak při honování vylezla rez jak byl prožranej tak jsem ho nechal vyvložkovat a koudymu jsem nechal vyhonovat druhý blok
hlavu vím že koudy koupil od někoho z prahy, od koho netuším, ale když jsem tu hlavu namontoval na blok a přitáhnul a začal nasazovat vačky, tak jedna se točila druhá nikoliv, ten dotyčný prodejce totiž k hlavě dal druhé zámky a protože ta hlava byla komplet hotová od sedel přes silnější pružiny od tomei gufírka orovnání apod, tak jsem abych to časově stíhal namísto, abych tu hlavu vyhodil a nechal udělat druhou, tak jsem tu hlavu sundal, nechal si vyrobit od otce lapovací tyč, a asi ze 40ti domků co mi zbyli na dílně z vyhozených hlav, vybral ty které na tuto hlavu pasovali co nejlépe a měli přesah do 0,1mm a ty domky jsem asi dva dny lapoval, mám pocit, že jsem si naúčtoval 2000, fakt si to nepamatuji, ale jen ta lapovací tyč mě ze známosti fotra stála litr (zkuste jí někdo sehnat pod 5000) a za dva dny jsem si vzal litr, fakt jsem debil že tak strašně vydělávám
a proč se dostala koudymu voda do oleje nevím, výměník a vše okolo těsnilo, jestli to bylo mým blokem nebo hlavou z prahy, opravdu nevím kde byla trhlina, nenašel jsem ji, koudymu jsem to chtěl opravit, zaplatil si druhou hlavu u mě (jako že mi za druhou hlavu dal koudy peníze), protože ta jeho mohla být ko, nabízel jsem mu ještě blok (můj další) jen za 1500 který jsem vezl do příbora na své náklady, pak jsem ho z příbora vezl na své náklady zpět a za honování včetně orovnání bloku jsem dal cca 2200, a blok jsem mu za tu cenu nabízel proto, že se mi opravdu nevyplatilo to skládat na starý blok, který mohl mít trhlinu, spočítal jsem si, že mne ten nový blok vyjde na 3000 a polovičku jsem chtěl po koudym, koudy nechtěl a nechtěl to ode mne ani složit a odvezl ri to rozdělané
a třetí problém je momentálně u mary, zatím nevím co stalo, jen že se to zadřelo a jediné co mne napadá je, že je někde ucpaný olejový kanál, že asi někde spadla pilina jak jsme odvrtávali stržený ARP šteft, který už na tento motor nikomu nedám, je to tak měkké bláto, že bych se to styděl prodat a někomu dát na auto, asi to budou čínské kopie v krásném obalu které nemají ani pevnost 8,8, ale opravdu nevím co se stalo

jediné co vím je že za poslední dva roky jsem dal nejvíce záležet na 5ti motorech (chtěl jsem si na nic udělat reklamu a mazlil se s nima a x krát přeměřoval), jeden jezdí, druhý je doublejaye, fouklo těsnění, odešla vodní pumpa už jezdí, koudyho bohužel se nějak dostala voda do oleje, marův - něco je v hajzlu, pecův, jednou se utavil píst ne mou vinou, podruhé praskla hadice na vodu a motory které skládám standartně drží (jednomu se zadřela klika - opraveno tento týden podle všeho se kousnul pístek v čerpadla a olej se vracel přetlakem do čerpadla, na tom motoru jsem prodělal budiž) a mám tu ještě jeden motor, ve kterém jsem našel ve spalovacím prostoru kamínky velikosti 1 až 2mm a ty zničily blok, ale ten motor jsem prodal někomu, ta osoba ho prodala oné osobě které se to stalo a ta osoba ho dala sama do auta a po této osobě nyní budu chtít zaplatit 5000 za motor up down, protože to jsem si předtím neúčtoval jelikož jsem to nedělal a 4 až 5000 za druhý blok, druhé písty a nové kroužky, vím že bych si mohl napočítat i dalších 5 za další go, a za těsněí a permatex a olej a filtr, ale tyhle kraviny raději schovám do těch 5 000 za up down, aby ten člověk mohl jezdit a raději nevydělám tolik kolik bych měl, jen aby mne nikdo zbytečně nepomlouval a ta osoba s cenou souhlasí

pokud máte někdo připomínky k mé práci, klidně napiště, pokud si budu pamatovat o co se jedná, rád na svou obhajobu něco napíšu, ale uvědomte si, že za 5000 za práci na go motoru které mi zůstávají nemůžete po mě chtít záruku na všechno, všem říkám pokud se něco posere, auto na své náklady dovezte, zaplatíte si špatný díl a pokud uznám, že se jedná o mou chybu tak ani za ten nic a práce jde na můj vrub,

CO KURVA JEŠTĚ CHCETE VÍC abych za 5 000 zisku na své náklady odtáhl vaše auto ke mě a zdarma komplet opravil a ještě dovezl, pánové proberte se a raději jezděte do kageki kde vám udělají motor s cenou od 100 000 nahoru, vím že tam dělají dobrou práci, ale kurva neporovnávejte mou práci s jejich, já vám pletu z hovna biče a za to co dělám já, by v kageki ani nevylezli z postele, tím ovšem jejich práci nijak nepomlouvám, opravdu vím že dělají dobře a ani se jim nesnažím konkurovat, každý děláme něco jiného já z hovna bič, oni za peníze motor či auto, který by měl vydržet a že ani jim to občas nevyjde, neznamená, že by odváděli svou práci špatně, tak jako si nejsem vědom, že bych svou práci odváděl špatně já, snažím se vždy vejít do peněz co kdo má a za ty peníze se snažím nabídnout maximum co můžu

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Kentoya » 06.08.2012, 04:20

závěrem

lidi uvědomte si jednu věc, netvrdím že jsem sežral veškerou moudrost a veškeré znalosti, stále se mám co učit, ale s jistotou vím, že v téhle republice není nikdo, kdo by o tomhle motoru věděl tolik a kdo toho tolik vyzkoušel, mám v palici uloženy veškeré tolerance, kam až můžu zajít a co ještě bude fungovat, na svých motorech jsem zkoušel tolik kravin, od čerpadel, přes turba, přes různé typy pístů, různé oleje, různé minimální rozměry výbrusů, kvůli těsnosti, různé kroužky, šály, chladiče oleje, ostřiky, komprese, různá těsnění, různé chladič jak vody tak IC, spojky, setrváky, lamely, ventily, gufera, když najdu na zemi šroub vím který to je, jakou má délku, závit, jaký moment potřebuje a to všechno jen proto, abych mohl z hovna plést biče

nikdo z vás si nedokáže představit tu spoustu času, měření, porovnávání a hromadu peněz a to vše jsem dělal ze svého, kdo z vás mi přispěl korunou, všichni akorát chtějí jezdit, mít 300 kobyl nejlépe za 30 000, ono každá sranda něco stojí

uvědomte si že není problém vzít blok hlavu a vanu a vše ostaní nakoupit nové podle toho co si zákazník přeje a složit, to už dnes pomocí literatury a znalostí z internetu dokáže kdekdo, i nadprůměrný debil obzvlášt když se vyzná v manuálu ale zkontrolovat vše jestli ještě vyhovují tolerance a seskládat a to za cenu 5000 a ještě aby to fungovalo a přitom se modlit aby nebyla chyba někde ukrytá

nemám slov, bijte do mě co se do mě vejde

za dobrotu na žebrotu, díky všem a nemyslím to ve zlém, prostě stačilo kentoyových příspěvků

jinak se omlouvám, tímto přestávám na forum přispívat a kdo bude chtít motor tak přes SZ
a seru na to pište si i sem co jsem komu podělal, už nebudu odpovídat, budu fungovat jen jako moderátor a přes SZ, kdybych se tu třeba týden neobjevil většina z vás zná můj tel můžete zavolat, ale nevolejte před 10tou ráno, to spím, nejraději dělám od 8mi večer do 5ti ráno, kdy mě nikdo neruší

NASRAT

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od blázen » 06.08.2012, 06:08

K tomu diferáku, ano, kupoval jsi jej ode mne před pár lety, po někom jsem ti ho posílal, tuším po ségře a jejím příteli, byl za 5000kč a byl to nejlepší kus, jaký jsem kdy v rukou měl. Byl z vozu, který toho moc za život neodjezdil. Scjovával jsem jej pro sebe, nicméně nebyl na co namontovat.

Ke zbytku se nevyjadřuju, od franty jsem motor neměl. Takže nesoudím, ale trochu jsem vším tak trochu zaražen. A to z obou stran. S frantou vycházím v poho, když zavolám, vím že mi to zvedne..
Ale je mi divnej ten tlak oleje, pač já měl nový čerpadlo a to tlačilo předpisově. Čerpadlo jsem koupil tuším přes kageki tuším krze geroxe. nové z jpn. Tlak jsem měřil i manuálním budíkem. Geroxovi ještě dodatečný dík i za nový hydra pro mitsu. Pokud je nadále možnost přes vás něco koupit, doporučuji.

Těsnení jsem použil kalinu a na 1,3 bar drželo a drží a veřím že bude až zas někdo opraví tu domršenou el na mém voze, nicméně toto těsnení nedoporučuji. Lepší těsnění je od franty.

Víc nemám co připsat, není to thread o mne. Jen dodatečně ty čerpadla mě ale tak trochu zarazily.


Doublejayovi držím palce, známe se odsud hodně dlouho a kdybych měl kouzelný prsten a jedno přání, tak mu pomohu. Je smutný, že pomoct neumím. Drž se chlape.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Fizzbiker » 06.08.2012, 07:37

schvalme sem cekal az se vyjadri franta, prijde mi docela usmevne ze nekdo nadava ze na auto nejdou nasadit trubky ktere tam byly (promin koudy ale reklamaci spis na vlasni ruky) to nemluvim o tom ze nekdy proste neco nejde a druhy den s rukou v zadku a s prstem v nose napoprvy.

o rezave vode u toscha a podobne se ani rozepisovat nebudu.
Tosho píše:Piesty ktore mam v motore a este mozno polka fora len o tom nevie su napicu nachylne na prasknutie nakolko niesu ani urcene pre turbo motory. Tie mi zatial drzia, sice som nikdy nedvihal tlak turba nad seriovy ale cakam ze aj tie pojdu do riti.
na co si kurva ztezujes? ze mas ok pisty? ale ze by se mohly posrat? nerekl ti snad franta ze tam sou? pokud vim tak mezi tebou a frantou byli minimalne 2 dalsi co to auto meli. a buh vi kolik lidi s tim neco delalo.

co se co se stalo mezi DJ a Frantou vi jen oni dva popravde je mi lito obou kazdeho z jineho duvodu. na druhou stranu kdyz budu nespokojeny nečí prací byť kámoše nebudu mu to davat porad a porad dokola.

dalsi vec kterou nechapu proc se do toho mota koudy kdyz toto je vec mezi frantou a DJ, nemuzu se zbavit pocitu nejake pomsty či nevyřizeneho učtu. veta typu slysel sem pribeh, patri do pohadek a ne do argumentace.

sem zvedavy kolik prispivatelu so jeste pribehne kopnout.

osobne sem s frantou nemel nikdy zadny problemktery by nevyresil jeden telefon. vzdy mi vysel vstric ochotne poradil popr pomohl nebo i rekl know how. nerikam ze je bezchybny nicmene kazdy obchod je otazka vstupu vystupu a kontroly.

pisu strucne takze to jen na zaver shrnu:

jens em se utvrdil v tom ze toto forum uz zdaleka ne pomalu smeruje ne zrovna do světlých zitřků, jeho urověň se drzí kvuli nekolika malo přispivatelům kteří mají co říct (adner, doublejay, karel (evo400),vmille, kentoya, občas blazen :D , mara_m a samozrejme další). casy kdy se nedalo o dvoukile (trikile skajich) nic sehnat jsou v prdeli jsou daleko jak kozy britney spears, a vědomostí je na foru a internetu skoro tolik jako porna. kdyz tu nekdo napise ejaky kokretni dotz technickeho razu, je to casto ez odezvy a nebo se dane tema zasere takovym OT ze i kdyby tam nahodou odpoved byla nikdo ji nenajde. ve vysledku se tu bude rečnit o obrousenych naraznikach na deset stran, o krasnych novych maticich na kola nebo specialnim vypinači s kontrolkou, mozna auto prilepene nesmyslne k zemi... prima.

nechapu ze když nekdo děla tak nahovno praci jak franta ze k nemu ty auta vubec davate.
udelejte si to doma sami (pak treba zkuste i ten motor nebo auto). aby nedoslo k omylu chapu ze u jirky je to jina situace ale to uz si musi kazdy srovnat sam.

kentoyovo
Kentoya píše:NASRAT
je tušim vymluvné až dost.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od doublejay » 06.08.2012, 10:12

Jak jsem napsal, nechtěl jsem zde žádný flame, ale to je na tomto dnešním fóru asi jen zbožné přání. Chtěl jsem jen reagovat na úvodní příspěvek a vysvětlit časový sled událostí, jak to celé vzniklo. A pokud pozorně čtete, závěrem jsem napsal, že motor je na tom autě to nejlepší a že spoustu věcí na tom zmršil někdo jiný. Že tam někdo domrdal elektriku, to mě sere za Frantu i za mě samotného, projebaný čas je 1) nezaplatitelný a 2) dal se věnovat něčemu užitečnějšímu. A není to jen ta elektrika, je to spousta dalších <|>ovin, které by tam normálně nebyly, kdyby to někdo nezkokotil (okno, páčky, pásy...). Kam se poděl diff od chvíle, co jsem ho na bouraném autě dovezl na dílnu, se můžeme oba opravdu jen dohadovat. Jak to bylo s ACL popsal Franta a zájemce si to může najít i tady na fóru. Přibližně před dvěma lety jsem navíc přišel o možnost si v podstatě cokoliv vážnějšího na autě vyřešit v místě (dílna se zdviží nebo pak aspoň garáž s montážní jámou) a dokonce jsem musel prodat druhé dvoukilo, co jsem měl na díly (opět kvůli prostoru, který mi neříkal pane) a ze kterého bych dnes potřeboval přinejmenším komplet interiér (s výjimkou koberce a palubky).

Těch včerejších 40 km s Koudyho zánovním turbem (běžné T25) a sériovou jednotkou s označením D1 bylo opravdu super. Turbo bez podložek, tlak od výrobce a motor s tím autem cvičí naprosto skvěle. Určitě tady není moc dvoukil, která takhle táhnou. Vzhledem k tomu, že nejsem debil, je mi jasné, že se z jeho potenciálu nikdy nebude dát využít tolik, kolik by šlo, BEZ POŘÁDNÉHO NALADĚNÍ NA TOMTO NETYPICKÉM SETUPU. Měl jsem v plánu GT2560R a nebránil bych se ani programovatelné jednotce nebo aspoň chipu na míru, ale to všechno stojí prachy a čas. Prachy budu potřebovat na něco jiného (platím alimenty a hypotéku) a čas je bohužel to, co nemám. Pokus o jeho získání selhal. Bojím se chvíle, až ztratím schopnost pracovat a všechno mi to spadne na hlavu. Na odvodech a DPH jsem za ty roky zaplatil tolik, že mít to teď doma na hromadě, mohl bych se jen 24/7 válet až do smrti, ale stát mě teď pošle do prdele. Nechtěl jsem se dožít chvíle, že se o sebe nedokážu postarat. Že přijdu o všechno, co jsem měl rád. Pořád přemýšlím, jak se toho "nedožít". Sere mě, že zrovna u mě se sešlo tolik sraček a všechny najednou a v nejblbějším pořadí, aby to hodně stálo a nešlo to vrátit. Naši privilegovaní spoluobčané mi vykradli dílnu a v podstatě zlikvidovali živnost. Dorazil mě soudruh stát, který mi z ukradeného zboží a vybavení naúčtoval DPH. Pak mě při vyřizování "výhodného" úvěru ze stavebního spoření okradla banka (hůř a dráž než nějaký lichvář). Půl roku jsem musel podnikat kroky, abych zachránil několik set tisíc. Měl jsem tři zaměstnání, abych to všechno vykešoval. U jednoho mi vypršela smlouva a skončilo, druhé budu muset pustit, protože už to fyzicky nezvládám, třetí (při mém stavu nejméně náročné) mi nezaplatí měsíční náklady. Když jsme se v září 2008 domlouvali na autě, netušil jsem, že se to všechno tak natáhne a ani to, proč mi v srpnu toho roku zůstala ze dne na den (doslova přes noc) na tři měsíce viset levá ruka. Přišli na to letos v lednu. Před čtvrt rokem jsem si nemyslel, že budu muset přemýšlet, jak si sednu na hajzl (nebo do auta) a jak se pak zase zvednu. Před dvěma měsící jsem si neuměl představit, že se nedokážu po pracovním dni dostat domů po svých a skončím 150 m od baráku. Ale o tom jsem tady fakt psát nechtěl, nechci si stěžovat, prostě to tak je a my jsme jen malí páni, jitřenka řídí kokrhání... Navíc to sem nepatří, jen jsem na to všechno zůstal sám...

Upozornění: příspěvky typu "jedna paní povídala", "doneslo se mi, že..." budu nekompromisně mazat. Ať se na základě názvu tématu vyjádří ti, kteří se vyjádřit chtějí.

Víc už k tomu psát nechci a nepřeju si, aby se z toho tady stalo tuning fórum nebo něco podobného. Původně jsme chtěli, aby plnilo trochu jinou úlohu... Časy 2003–2005 se už asi nevrátí a i když je "Pokec a vzkazy" mimo technické sekce, vlastně by tady ani neměl být. Mělo to být forum o autech, radách, zkušenostech... Howgh.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

mravenec
user
Příspěvky: 71
Registrován: 09.01.2010, 01:52

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od mravenec » 06.08.2012, 10:36

Za mě, Kentoya mi vždy ve všem pomohl a poradil když sem potřeboval. motor mam v plánu mu s klidným svědomím svěřit na Go! myslím že franta je člověk kterej ví jako málokdo a dokáže hodně, ať si říká kdo chce co chce. PEACE

Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 1000
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU

Příspěvek od Method » 06.08.2012, 11:54

Minulý týden jsem si od Franty vyzvedl auto kde bylo na GO. Auto u Franty bylo asi 2 měsíce uporozňuji že to bylo z důvodu mé finanční situace a né Frantovou vinou ! Po příjezdu mě Franta povozil abych se přesvědčil, vyletěla hadice od IC vše se okamžitě začalo řešit s čimž jsem od něho dostal ještě nové svíce se kterýma jsem nepočítal. Takže jsem bohužel jeden z dlužníku.

Frantu znám krátce, nebejt tohoto fora a tím že poznávám z okolí kluky dvoukilaře tak bych o něm nevěděl. Oni sami mi ho doporučily s tím že jsem byl na vážkách že ho já neznám a mám mu svěřit svůj poklad. Poprve jsem se s Frantou potkal na nissan srazu v Horním jelení. Probraly jsem co od toho čekám, kolik je moje finanční představa a bylo dohodnuto.

Cesta od Franty, upozornil mě že turbo které jsem sehnal lehoulince pouští obláček, za jízdy se nehulilo, jen na volnoběh se občas ukázal obláček. Turbo kdž jsem ho koupil se zdálo být v pořádku ale po cca 200ujetých km jsem zjistil že má cca 1mm vůle. To už ale asi víte ze členů.
Na Frantu nemohu říct jediné křivé slovo. Takže ještě jednou díky za GO Franto.
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 122 hostů