na správnou míru

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: na správnou míru

Příspěvek od blázen » 09.05.2013, 17:09

Nikde to nikdo pro ca18det čerpadlo nenabízí.. Neníto nemožné ale upřednostním nove za 150 dolaru z ebay
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

eres
user
Příspěvky: 51
Registrován: 02.12.2011, 19:22

Re: na správnou míru

Příspěvek od eres » 09.05.2013, 19:24

SilverFox píše:Tady je jasně vidět že problém neni v ojnicích nebo klice, ale v tom že lidi vymejšlej píčoviny.
z mojí hlavy ten repas fakt neni,ale každej hold neni takovej odborník na CA jako ty :wink:

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: na správnou míru

Příspěvek od SilverFox » 09.05.2013, 22:25

Oháníš se tu nečim co neni z tvojí hlavy a mě se tu budeš vysmívat? :lol:
Obrázek

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: na správnou míru

Příspěvek od Conrad » 10.05.2013, 08:38

eres píše:.......A ten mi řekl že problém Cáček je v ojnicích?Že pokud se vymění,problém motoru opadá.Doted jsem si myslel že stačí dát nové šály a ne měnit celý ojnice :?: :idea: Jak to je?
O jaký problém konkrétně jde ? Pokud někdo říká je tam problém, bylo by dobré napsat i jaký v čem atd.? Je logické když vyměním ojnice že ten motor vydrží víc a bude odolnější /unava materiálu na staré určo bude mít vliv/, ale jak tím plně vyřešit problém např. s odejitím ojinčního ložiska což vede spíš k mazaní mi není známo ?

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: na správnou míru

Příspěvek od Fizzbiker » 10.05.2013, 09:33

cela poenta je v tom ze pokud motor klepal oka v ojnicich budou mit pravdepodobne nejakou ovalitu jejiz duzsledky jsou snad jasne pokud ne tak tomu cloveku doporucuju aby sveril motor do rukou nekomu kdo tomu rozumi.

+ o salech tu ma clanek adner.

nekdo zas objevil ameriku. se budu asi po milionty opakovat ale rekl bych ze to tu bylo už psáno a podstatne konkretneji nez ze problem sou ojnice. radeji bych se soustredil na olejovou pumpu jsk tu kluci psali protoze i ve vinikajicim stavu je ponekud poddimenzovaná nicmene zvlada a funguje.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: na správnou míru

Příspěvek od Kentoya » 10.05.2013, 09:37

největší problém CA motoru je, píšu to postupně
odvětrání klikové skříně
odtok oleje z hlavy
vydřené čerpadlo
a až na čtvrtém místě jsou ojnice s klikou

ty první tři bezpečně zničí kliku i když budou sebelepší ojnice a sebelépe spasovaná klika se šálama

já osobně na svém motoru (nikomu jinému to nedělám jen sobě - náhodou jsem to nedopatřením vyzkoušel na keniho motoru už kdysi dávno a pak mi došlo, že šlo o chybu měření) zmenšuji průměr ojnic o dvě setiny a používám olej s MOS2, možná proto mi žádné CA čko na mých autech nekleklo na klice, vždy jsem rozerval píst přehřátím motoru, jednou detonacema, ale nikdy na klice, a odvětrání si dělím a dělám jinak, návody tu jsou jak vyřešit odvětrání o MOS2 jsem taky psal, a ted víte i ojnicích, ale nikomu to dělat nebudu, kdyby se to někomu zadřelo, nestálo by mi to za to, pokud kontroluji ojnice a lapuji dosedací plochy ojnic ostatním, tak se snažím být v toleranci 48 +0,002 -0,005, na všech pokud možno stejný rozměr nepřesnost mého měření je +- 0,0015 tisícina měřidlo, desetitisíciny teplota
odstranuji na svých motorech ostřik pístů a zaslepuji odtok z ojnice, aby olej musel jen do stran
tak asi tak

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: na správnou míru

Příspěvek od Kentoya » 10.05.2013, 10:19

jo a pozor na správný utahovací moment, i ten nejen že dokáže skoro setinou změnit průměr a ovalitu ojnic, ale namáhá více šrouby, ojniční šrouby co jsem měřil se začnou natahovat při zvýšeni momentu o cca 18 až 20Nm, čili vydrží hodně, já osobně přitahuji na horní toleranci + max 2Nm nad povolenou hranici nissanem, správnou toleranci si najdete v manuálu :D a to jen kvůli stáří těch šroubů a závitů na nich, taková moje pojistka a při tomto utažení samozřejmě měřím ovalitu (hlavně šrouby a dosedací plochy namazat vhodným mazivem, na sucho jsou nebetyčné rozdíly)

víc se rozepisovat nebudu, mělo by to všem stačit

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: na správnou míru

Příspěvek od Conrad » 10.05.2013, 10:46

V jaké toleranci jsou nové ojnice ?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů