vyvazenie auta-drift

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Josip
user
Příspěvky: 275
Registrován: 05.06.2011, 10:49
Bydliště: Nitra

vyvazenie auta-drift

Příspěvek od Josip » 27.12.2013, 22:42

Ake je optymalne rozlozenie vahy na drift car,popripade nevie niekto pomer vahy ori origo jdm zavodaku?
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od Awatar » 29.12.2013, 02:23

ideálně 50/50 a co nejvíc váhy mezi přední a zadní nápravou (tzn. co nejméně na převisech)
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od Woyta » 29.12.2013, 02:53

50/50 je ideal na okruh. Na drift je lepsi tezsi cumak.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od remo » 29.12.2013, 13:53

Woyta píše:50/50 je ideal na okruh. Na drift je lepsi tezsi cumak.
to by ma zaujimalo, aku ma toto teoriu, ze na drift je dobre mat kladivo??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od Woyta » 29.12.2013, 16:51

Nekde o tom mluvil Keiichi Tsuchiya s dalsimi jezdci z D1.
Myslim, ze tam padlo neco od 60/40 a podobne.
Pri driftu se stejne snazis odlehcit zadek a dostat do smyku. Vyvazeni 50/50 ti v tomhle moc nepomuze. nerikam, ze to nejde ale je to tezsi.

Nekde tady na foru byl odkaz na anglicke stranky kde byl dost detajlni vicedilny clanek o nastavovani podvozku pro drift. Xcriss by si treba mohl vzpomenout.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od Awatar » 29.12.2013, 19:35

Woyta píše:Nekde o tom mluvil Keiichi Tsuchiya s dalsimi jezdci z D1.
Myslim, ze tam padlo neco od 60/40 a podobne.
Pri driftu se stejne snazis odlehcit zadek a dostat do smyku. Vyvazeni 50/50 ti v tomhle moc nepomuze. nerikam, ze to nejde ale je to tezsi.

Nekde tady na foru byl odkaz na anglicke stranky kde byl dost detajlni vicedilny clanek o nastavovani podvozku pro drift. Xcriss by si treba mohl vzpomenout.
Auta s tezsim predkem jsou naprd, nemaji grip (je mozna jednodussi dostat do driftu, ale to je tak vsechno a ani ten rozdil nebude markantni) a je snazsi se s nimi pretocit, jelikoz se hur ovladaji v driftu.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Josip
user
Příspěvky: 275
Registrován: 05.06.2011, 10:49
Bydliště: Nitra

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od Josip » 29.12.2013, 20:38

Woyta píše:Nekde o tom mluvil Keiichi Tsuchiya s dalsimi jezdci z D1.
Myslim, ze tam padlo neco od 60/40 a podobne.
Pri driftu se stejne snazis odlehcit zadek a dostat do smyku. Vyvazeni 50/50 ti v tomhle moc nepomuze. nerikam, ze to nejde ale je to tezsi.

Nekde tady na foru byl odkaz na anglicke stranky kde byl dost detajlni vicedilny clanek o nastavovani podvozku pro drift. Xcriss by si treba mohl vzpomenout.

skus si vzponut,lebo ja som tiez nieco take pocul,a chcel by som styl japan d1
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od evo400 » 25.01.2014, 08:54

Pokud máš výrazně lepší grip na předku než na zadku, dá se tím tancovat velmi snadno, ale nikdy třeba neuděláš backwards entry ............. Pokud je grip a váha cca 50:50 jde s tím letět bokem a klidně i smykem přes všechna 4 kola. To je něco co s E30 a svarosvorem nikdy nezažiješ :alien:

Ale je lepší plácat si játra na foru než se zeptat někoho kdo jezdí a jít to vyzkoušet v praxi.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

WICH3R
user
Příspěvky: 110
Registrován: 21.09.2012, 18:16
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od WICH3R » 25.01.2014, 13:05

Evo - tím lepší grip na předku.. To je ten případ jak bylo na cds ten opel?

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od evo400 » 25.01.2014, 13:25

WICH3R píše:Evo - tím lepší grip na předku.. To je ten případ jak bylo na cds ten opel?
Nevím, tento zážitek mi zůstal zapovězen. Žádnýho Opla jsem na CDS neviděl. Ale slyšel jsem o žigulíku atd.... to asi nebude ten koncept kudy jít. Jde o to, že u aut jako je Silvia S13, 14,15 nebo Soarer a určitě nějaká další není v podstatě moc co řešit. Člověk to jen vykostí, trochu zvětší rejd, trochu zvedne výkon, nastaví se geoška a auto je defakto driftu schopné a poměrně slušně vyvážené. Jiná situace nastává v momentě kdy se do toho sáhne stylem výměna motor či změna hnané nápravy, přestavba na pickup atd.... pak už to nefunguje bez rozmyslu, měření, vážení, pokusů a omylů.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

WICH3R
user
Příspěvky: 110
Registrován: 21.09.2012, 18:16
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od WICH3R » 25.01.2014, 19:08

Myslel jsem tohle , ale je to asi o tech návlecích na zadnich gumách....

https://www.facebook.com/photo.php?v=705340156150798

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od evo400 » 25.01.2014, 19:51

WICH3R píše:Myslel jsem tohle , ale je to asi o tech návlecích na zadnich gumách....

https://www.facebook.com/photo.php?v=705340156150798
Promiň, ale tohle není drift a už vůbec ne driftovací auto. To je driftovací auto asi jako nákupní košík, ten má taky podobný chování.

Jak se asi může chovat auto které má hnanou přední místo zadní nápravy ?

Co udělá zadokolka když stojíš na místě a dáš plnej ? Začne se točit na místě (protože nikdy nemáš ideálně srovnaný volant a nikdy nestojíš na ideální rovině)
Co udělá předokolka ? Odjede

Jsem si říkal, jestli bych s tím vůbec uměl jezdit......
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od Woyta » 23.03.2014, 13:07

It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Josip
user
Příspěvky: 275
Registrován: 05.06.2011, 10:49
Bydliště: Nitra

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od Josip » 03.07.2014, 13:52

Woyta píše:Tohle by melo bejt ono.
http://www.motoiq.com/Tech/TheUltimateG ... eling.aspx
Vdaka,nieco take som hladal. Keby bolo viac odkazov,o mastaveni,a prestavbe s13 na driftcar,kludne pridávajte.
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: vyvazenie auta-drift

Příspěvek od pablo » 04.07.2014, 07:33

Moj nissan s motorom sr20det ked sme vazili tak mal 1245kg a bolo to rozlozene 54.5 na predok 45.5 na zadok a fungovalo to krasne

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů