S13 - veteran???

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

S13 - veteran???

Příspěvek od Xcriss » 29.04.2014, 16:18

Ted mi tak doslo, ze vy z vas, kteri mate auto z roku 1989 uz byste letos prejit na veteransky statut, pokud se nemylim, nejezdi tak uz nekdo??
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: S13 - veteran???

Příspěvek od Woyta » 29.04.2014, 17:51

Historické vozidlo (HV) pro účely těchto zásad je vozidlo, které:

a) je mechanicky poháněné silniční vozidlo, splňuje dobovou specifikaci dle FIVA – vozidlo minimálně 30 let staré,

b) je v bezvadném technickém a optickém stavu (např. po renovaci), nebo je ve vzácně zachovalém, původním a historicky korektním stavu a je tak součástí našeho technického a kulturního dědictví.
Tedy az za 5 let.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: S13 - veteran???

Příspěvek od Xcriss » 29.04.2014, 20:39

Hmm, tak se to asi zas zmenilo, toho jsem se bal...
Pak mi jeste rikali na urade, ze jedna vec je veteran na veteransky znackach a druha vec je auto rokem vyroby spadajici do veteranske kategorie s veteranskym statutem. Vi nekdo, jak to je?
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: S13 - veteran???

Příspěvek od Lefa » 29.04.2014, 22:07

podle me veterana dostanes pokud mas auto opravdu v co nejvic puvodnim seriovem zachovalem stavu
ale pokud jako vetsina aut tady ma upraveny IC, vyfuky, ladeny podvozky a brzdy atd.. tak to bude pouze vekem spadat do veteranu
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: S13 - veteran???

Příspěvek od Steve » 30.04.2014, 16:21

Jak nebude auto v původnim stavu, veteránský značky nedostaneš. Musíš být členem veteránského klubu, který ti auto schválí a vystaví doklady. Pak musíš každý rok znovu na schválení, něco jako technická...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: S13 - veteran???

Příspěvek od Trinom » 04.05.2014, 17:53

Ehm...

V zásadě jde o to, že nás se týká v podstatě ta část, kdy máme normální značky, chodíme na normální technickou a máme jen veteránskou testaci (bíložlutej přeloženej papírek se dvěma fotkama uvnitř). Tehdy platíš 1/12 povinného ručení a nic víc. Nemusíš být nikde členem, neplatíš žádný členský poplatky nic. Jen jednou za rok bys měl provést retestaci. Když to neuděláš, nikdo to řešit nebude. BTW, spousta věcí jde napasovat na dobové úpravy, takže pokud to auto vysloveně neřve do světa, že ho má tuner, tak asi OK. Na tlumiče, brzdy a další věci tohoto rázu se nebere ohled, takže auto plácnutý k zemi je OK. Troku by někdo mohl remcat třeba na moderní disky, nebo tak, ale jinak pohoda.

Co se týče skutečných veteránů (tj. aut s bílozelenejma značkama xxV xxxxx), tak tam jsou podmínky o poznání přísnější, ale taky to není žádná vražda, co tak vím od kamarádů, co mají auta na veteránech. V podstatě je to jedna z mála možností, jak dostat starý auto bez ničeho na papíry a legálně jezdit. Jednou za rok se jezdí na retestace a to je vše.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: S13 - veteran???

Příspěvek od Xcriss » 26.05.2014, 00:52

No ono co vic nez 1/12 povinneho ruceni si prat... :D Stacilo by... No jeste si pockam nicmene... :?
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: S13 - veteran???

Příspěvek od Trinom » 26.05.2014, 20:24

Nestěžuju si :)
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 104 hostů