Stránka 1 z 1

Podřazení při brždění

Napsal: 01.10.2014, 12:40
od yaroush
Čau.
Umíte někdo podřadit s meziplynem při brždění?
Špičkou brzdí a patou brknou po plynu.
Zkoušel jsem to na několika autech (stojících) a nikdy se mi to nepovedlo.
Prostě nemůžu vytočit koleno pod volantem.
Díval jsem se na videa, jak to ti japončíci dělají.
Měřím 182 cm, takže nejsem ani velkej ani malej.
Nevím jestli ti japonci jsou takoví špunti, nebo já jsem dřevo :D

Re: Podřazení při brždění

Napsal: 01.10.2014, 13:17
od Milda
...tak to zkus obráceně, brzdi patou a špičkou štrejchni do plynu, tak se noha vytáčí snáz (a patou máš větší sílu na brždění)...

Re: Podřazení při brždění

Napsal: 01.10.2014, 18:57
od Peca
Japonci mají fakt malé nohy, proto to vypadá tak snadno. Pokud to máš na normální ježdění nebo frajeření, zkus dávat plyn hranou chodidla, ve většině aut to jde.
Na okruh to není, tam už potřebuješ brzdit větší plochou a silou, ale na okruhu je to zas ve většině případů zbytečné.

Re: Podřazení při brždění

Napsal: 01.10.2014, 19:59
od 200sxfabi
Naučil jsem se to až když jsem na to měl pedály....takže o pedálech je to hodně. Volant je třeba mít kompromis. Aby se dobře řidilo a zároven nevadilo stehno.

Re: Podřazení při brždění

Napsal: 08.10.2014, 01:43
od Xcriss
Tyjo asi to bude fakt i o nohach :lol: Ted na srazu si stejne vysoky clovek sedal do S13 a mel nohy hrozne nahore ja ten problem nemam. Kazdopadne, netreba si vykloubit panev, za me je ten pohyb spis v kotniku... Neni treba oba pedaly zadupat do zeme, chce to s citem :) A pedaly hraji velkou roli... Ja mam nejake uplne jednoduche hlinikove nastavce na serie, ale musim rict, ze se s tim jezdi fakt lip...
No a HLAVNE taky zalezi na aute... S13 je celkem "meziplyn friendly", ale na autech typu Focus, Octavka jsou ty pedaly uplne jinak poskladane a nedosahnes ani za zlaty prase...

Re: Podřazení při brždění

Napsal: 08.10.2014, 05:22
od Woyta
Ja jsem rad kdyz se nohou vejdu mezi pedaly. (velikost 50) :D

Volant mam mezi nohama i kdyz mam odsazenej o 7cm. Takze nohu mam vytocenou na druhou stranu nez by se hodilo.
Pata na brzde pro me mozna take neni. Koliduju pak spickou s necim nahore. Takze pro me jedinne rev sync z 370Z.

Navic tahle technika pro RWD neni moc vhodna. Hrozi zablokovani zadnich kol a ztrata kontroly.

Re: Podřazení při brždění

Napsal: 08.10.2014, 07:00
od Xcriss
Wtf? :o Neni to spis naopak? Kdyz nedas meziplyn, najednou strelis vlastne clutch kickem vykon na zadek, pri meziplynu mi to pripada o moc plynulejsi vsechno...?

Re: Podřazení při brždění

Napsal: 08.10.2014, 18:10
od Woyta
Kdyz brzdis, tak mas zadek odlehcenej a jakakoliv nepresnost pri srovnani otacek se projevi vyrazneji, nez kdyby jsi nebrzdil.

Ja jezdim tak, ze brzdim a tesne pred zatackou brzdu uvolnim, tuknu do plynu a hodim tam prevod.. Vim, ze tak nejakej cas ztracim ale zase neztracim kontrolu.

Re: Podřazení při brždění

Napsal: 08.10.2014, 19:46
od Xcriss
No vzdyt prave :o Meziplynem jsou otacky plynulejsi, tudiz zadek nerozhodis, ne?

Re: Podřazení při brždění

Napsal: 08.10.2014, 21:01
od Woyta
Ale kdyz se netrefis tak mas odlehcenej zadek, kterej se snadno utrhne. To je ten risk u RWD. U FWD to nepredstavuje problem, protoze vsechna hmotnost je na cumaku.

Re: Podřazení při brždění

Napsal: 08.10.2014, 21:32
od Xcriss
U FWD nemam zkusenosti, ale tam bude asi i efekt mensi.
No a kdyz se netrefis... Tak smula, musis se trefit :D O tom to je :) Je to otazka par set km si to zazit a automatizovat...