tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od sx200 » 15.06.2015, 21:39

vsetci co tu fukate nad 1 bar mate kovove tesnenia pod hlavou? alebo su aj take ktore vydrzia a niesu cele kov?kovove tesnenie sa da pouzit len raz?po rozobrati treba nove?
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od Design » 16.06.2015, 07:27

Kovove tesneni prave muzes pouzit vickrat ale kolikrat teda nevim.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od raddy » 16.06.2015, 13:38

kovove tesnenie nema v principe nic spolocne s tym, aky je tlak turba. su rozne kovove tesnenia, niektore je mozne pouzit iba raz, ine v podstate lubovolny pocet krat, pokial je v poriadku. Ja som svoj cometic MLS pouzil uz minimalne 3x... kovove tesnenie ma vsak podstatne prisnejsie podmienky na rovnost bloku a hlavy, ak to nedodrzis, budes mat len problemy a osobne si myslim ze pripravkami ako Hylomar a pod to nenahonis... Ak kovove, urcite len overene a kvalitne znackove, myslim ze s Cometic chybu neurobis...ak budu stycne plochy rovne tak ako vyrobca predpisuje.

Uživatelský avatar
Milan RPS13
user
Příspěvky: 512
Registrován: 29.03.2009, 03:11
Bydliště: Liberec-Karlov pod Ještědem

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od Milan RPS13 » 16.06.2015, 20:51

Důležitá je především výška těsnění.
Čím vyšší těsnění tím více budeš moci foukat.
Samozřejmě ale všechno s rozumem.
Audi A4 Avant 3.0TDI 171kw Quattro-Daily car
Audi A3 Sportback 2.0TDI 125kw-Daily car
Nissan 200sx 2.5Turbo 1JZGTE VVTi-Drift car
GO motorů CA,SR,RB,JZ,EJ . . .
DOOR FORWARD
LIBEREC DRIFT TEAM

BURGproduction

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od jagy » 16.06.2015, 23:52

Nerekl bych, ze vyska tesneni (kompresni pomer) ma vliv, kolik muze tlacit... zaklad je, aby to nedetonovalo a pri takovem tlaku, aby bylo dane turbo efektivni.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od blázen » 17.06.2015, 08:31

s nižším kompresním poměrem se dostaneš na hranici detonací pozdějí..takže dosáhneš většího výkonu..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od jagy » 18.06.2015, 07:59

To je prehistoricky nazor... v teto dobe je naprosto normalni, aby turbo motor mel kompresni pomer okolo 10:1.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od blázen » 18.06.2015, 10:59

jagy píše:To je prehistoricky nazor... v teto dobe je naprosto normalni, aby turbo motor mel kompresni pomer okolo 10:1.
Může mít klidně 13:1 a nic to nemění na tom, co jsem tam napsal..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od raddy » 18.06.2015, 16:19

Narast vykonu zvysenim statickeho kp je ovela mensi ako aplikovanim tlaku turba. co je dolezite,je dynamicky kp. Ten je pri atmo motore dany casovanim vaciek a statickym kp a je nizsi ako staticky kp. Naopak,pri turbo motore je to opacne,dynamicky kp ( to co tvori vykon) je podstatne vyssi ako staticky kp. Pri turbo aplikacii je prekritie otvorenia ventilov nezíaduce,preto je staticky kp kriteriom pre pouzitelny tlak turba. Kedze turbo robi vykon,je staticky kp kompromis. Kym turbo netlaci,je vyssi stat. kp vyhodou,ked turbo tlaci naopak nevyhodou,pretoze limituje pouzitelne palivo v zmysle okt.cisla. Dnesne turbomotory maju vyssi kp vdaka priamemu vstrekovaniu a tym vyssej odolnosti voci detonaciam. Vseobecne, kp okolo 8.5-9.5 je idealny pre turbo aplikaciu.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od Kentoya » 25.06.2015, 02:46

blázen píše:s nižším kompresním poměrem se dostaneš na hranici detonací pozdějí..takže dosáhneš většího výkonu..
nesmysl, první část pravdivá, druhá hovadina, že sem vůbec lezu, zase na půl roku nemusím

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od Kentoya » 25.06.2015, 02:49

a ještě dodatek s kompresním poměrem 1/1 který je nižší jak uváděných 10/1 se dostaneš akorát do váíš kam

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od raddy » 25.06.2015, 06:56

Kentoya píše:
blázen píše:s nižším kompresním poměrem se dostaneš na hranici detonací pozdějí..takže dosáhneš většího výkonu..
nesmysl, první část pravdivá, druhá hovadina, že sem vůbec lezu, zase na půl roku nemusím
pravdive su obe casti, kedze vykon je tvoreny tlakom turba a akonahle je tlak turba k dispozicii, staticka kompresia je nepodstatna.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od raddy » 25.06.2015, 06:57

Kentoya píše:a ještě dodatek s kompresním poměrem 1/1 který je nižší jak uváděných 10/1 se dostaneš akorát do váíš kam
tak tomuto co si napisal, nerozumies ani ty sam.

holubrider
user
Příspěvky: 229
Registrován: 08.04.2011, 09:15
Kontaktovat uživatele:

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od holubrider » 26.06.2015, 07:48

zajímalo by mě z čeho - z jakého druhu nerezového materiálu ,respektive jaký je důvod to těsnění v autocadu neobkresilt podle originálu (či sehnat z netu hotový plán) a nenechat vyříznout laserem ?

Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Příspěvek od Peťouch » 27.06.2015, 09:56

Dle mě žádný duvod není. Bezne se to tak dela :wink:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů