Stránka 1 z 2

tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 15.06.2015, 21:39
od sx200
vsetci co tu fukate nad 1 bar mate kovove tesnenia pod hlavou? alebo su aj take ktore vydrzia a niesu cele kov?kovove tesnenie sa da pouzit len raz?po rozobrati treba nove?

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 16.06.2015, 07:27
od Design
Kovove tesneni prave muzes pouzit vickrat ale kolikrat teda nevim.

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 16.06.2015, 13:38
od raddy
kovove tesnenie nema v principe nic spolocne s tym, aky je tlak turba. su rozne kovove tesnenia, niektore je mozne pouzit iba raz, ine v podstate lubovolny pocet krat, pokial je v poriadku. Ja som svoj cometic MLS pouzil uz minimalne 3x... kovove tesnenie ma vsak podstatne prisnejsie podmienky na rovnost bloku a hlavy, ak to nedodrzis, budes mat len problemy a osobne si myslim ze pripravkami ako Hylomar a pod to nenahonis... Ak kovove, urcite len overene a kvalitne znackove, myslim ze s Cometic chybu neurobis...ak budu stycne plochy rovne tak ako vyrobca predpisuje.

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 16.06.2015, 20:51
od Milan RPS13
Důležitá je především výška těsnění.
Čím vyšší těsnění tím více budeš moci foukat.
Samozřejmě ale všechno s rozumem.

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 16.06.2015, 23:52
od jagy
Nerekl bych, ze vyska tesneni (kompresni pomer) ma vliv, kolik muze tlacit... zaklad je, aby to nedetonovalo a pri takovem tlaku, aby bylo dane turbo efektivni.

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 17.06.2015, 08:31
od blázen
s nižším kompresním poměrem se dostaneš na hranici detonací pozdějí..takže dosáhneš většího výkonu..

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 18.06.2015, 07:59
od jagy
To je prehistoricky nazor... v teto dobe je naprosto normalni, aby turbo motor mel kompresni pomer okolo 10:1.

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 18.06.2015, 10:59
od blázen
jagy píše:To je prehistoricky nazor... v teto dobe je naprosto normalni, aby turbo motor mel kompresni pomer okolo 10:1.
Může mít klidně 13:1 a nic to nemění na tom, co jsem tam napsal..

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 18.06.2015, 16:19
od raddy
Narast vykonu zvysenim statickeho kp je ovela mensi ako aplikovanim tlaku turba. co je dolezite,je dynamicky kp. Ten je pri atmo motore dany casovanim vaciek a statickym kp a je nizsi ako staticky kp. Naopak,pri turbo motore je to opacne,dynamicky kp ( to co tvori vykon) je podstatne vyssi ako staticky kp. Pri turbo aplikacii je prekritie otvorenia ventilov nezíaduce,preto je staticky kp kriteriom pre pouzitelny tlak turba. Kedze turbo robi vykon,je staticky kp kompromis. Kym turbo netlaci,je vyssi stat. kp vyhodou,ked turbo tlaci naopak nevyhodou,pretoze limituje pouzitelne palivo v zmysle okt.cisla. Dnesne turbomotory maju vyssi kp vdaka priamemu vstrekovaniu a tym vyssej odolnosti voci detonaciam. Vseobecne, kp okolo 8.5-9.5 je idealny pre turbo aplikaciu.

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 25.06.2015, 02:46
od Kentoya
blázen píše:s nižším kompresním poměrem se dostaneš na hranici detonací pozdějí..takže dosáhneš většího výkonu..
nesmysl, první část pravdivá, druhá hovadina, že sem vůbec lezu, zase na půl roku nemusím

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 25.06.2015, 02:49
od Kentoya
a ještě dodatek s kompresním poměrem 1/1 který je nižší jak uváděných 10/1 se dostaneš akorát do váíš kam

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 25.06.2015, 06:56
od raddy
Kentoya píše:
blázen píše:s nižším kompresním poměrem se dostaneš na hranici detonací pozdějí..takže dosáhneš většího výkonu..
nesmysl, první část pravdivá, druhá hovadina, že sem vůbec lezu, zase na půl roku nemusím
pravdive su obe casti, kedze vykon je tvoreny tlakom turba a akonahle je tlak turba k dispozicii, staticka kompresia je nepodstatna.

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 25.06.2015, 06:57
od raddy
Kentoya píše:a ještě dodatek s kompresním poměrem 1/1 který je nižší jak uváděných 10/1 se dostaneš akorát do váíš kam
tak tomuto co si napisal, nerozumies ani ty sam.

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 26.06.2015, 07:48
od holubrider
zajímalo by mě z čeho - z jakého druhu nerezového materiálu ,respektive jaký je důvod to těsnění v autocadu neobkresilt podle originálu (či sehnat z netu hotový plán) a nenechat vyříznout laserem ?

Re: tesnenie pod hlavou CA18det pri tlaku 1,4 bar

Napsal: 27.06.2015, 09:56
od Peťouch
Dle mě žádný duvod není. Bezne se to tak dela :wink: