mazlik dorazil :-)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 30.05.2006, 12:48

Martin_534 píše:toho se taky trochu bojím, proto jsem vybral 76 místo 71, protože se mi kompresorová mapa trochu víc doleva

ale jaksi kolik a kdy to bude foukat nedokážu zatím odhadnout :)
plánuju tak 0,7-1,7baru 8)
1,7...to bude zas jeden rozjebanej motor na prodej :lol:

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 30.05.2006, 16:11

Jsem fakt zvědavej až to bude jezdit :shock:
Myslel jsem že ideální by bylo tohle http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 3347_1.htm

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 30.05.2006, 18:26

jen tak mimo mísu, jaký se dělají T28 s kuličkama a jaký z nich jde dostat tlak aby neklesal do 6000 toček
díky

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.05.2006, 18:47

Kentoya píše:jen tak mimo mísu, jaký se dělají T28 s kuličkama a jaký z nich jde dostat tlak aby neklesal do 6000 toček
díky
aj najmensia T28 udrzi tlak nad 1bar, verim ze velke T28 dokazu v pohode drzat tlak nad 1.6bar na 1.8 motore...

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 30.05.2006, 19:10

raddy píše:
Brblak píše:Jenže s 0,64 A/R z toho nedostaneš maximum (resp. se ti bude dustit kolem 4000 otáček). A to by pak bylo lepší menší, třeba GT2860RS (si myslim). Alespoň teoreticky. Nebo přidat k turbu ještě SRkový motor.
No uvidíš až pojezdíš, tak se pochlub :D
to su chybne uvahy. jediny problem moze byt prilis rychly nabeh turba a z toho vyplyvajuci velmi nebezpecny stav spatnych razov pocas zataze. Ale to sa uvidi az po montazi.
No o tom píšu. Akorát tomu říkáme každý jinak (ty RÁZY a já DUŠENÍ). Ale bál bych se, že to bude dělat až jestli bude chtít PR 2,5 a více což s turbínou 0,64 A/R je tak při 18 lbs průtoku - 3500 otáček
Každopádně uvidíme, až co nám ukáže praxe

To Kentoya: Tihle chlapíci dají klidně i 2 bary, ale motor už to těžko snese bez snížení komprese a vstřikování vody jako ma raddy (třeba formule 1,5 litru obsah, 9,4:1 kompresní poměr, 45 psi tlak (3 bary), 1000 HP ale 14000 otáček a speciál namíchané palivo z toluenu a n-heptanu :D
Naposledy upravil(a) Brblak dne 30.05.2006, 19:39, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 30.05.2006, 19:22

ad raddy aj najmensia T28 udrzi tlak nad 1bar, verim ze velke T28 dokazu v pohode drzat tlak nad 1.6bar na 1.8 motore...

tak na to by potom šel použít použít chip S3, nebo ne?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.05.2006, 19:35

u takovýdleho turba to spíš chce udělat čip přímo na konkrétní auto doladěnej na brzdě

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 30.05.2006, 19:37

u tvýho asi jo martine, mě šlo spíš o T28, jestli je možno použít chip S3

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.05.2006, 19:38

možný je použít cokoliv 8)

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 30.05.2006, 19:42

Martin_534 píše:u takovýdleho turba to spíš chce udělat čip přímo na konkrétní auto doladěnej na brzdě
Ty budeš dávat motor na brzdu? To zní zajímavě.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.05.2006, 19:47

tady se můžeš kouknout na garrett turba:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... _sheet.htm

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.05.2006, 19:49

Brblak píše:
Martin_534 píše:u takovýdleho turba to spíš chce udělat čip přímo na konkrétní auto doladěnej na brzdě
Ty budeš dávat motor na brzdu? To zní zajímavě.
jo, jak jinak pořádně auto doladit? ale to bude ještě nějakou dobu trvat

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 30.05.2006, 19:51

Martin_534 píše:
Brblak píše:
Martin_534 píše:u takovýdleho turba to spíš chce udělat čip přímo na konkrétní auto doladěnej na brzdě
Ty budeš dávat motor na brzdu? To zní zajímavě.
jo, jak jinak pořádně auto doladit? ale to bude ještě nějakou dobu trvat
Budes mit nove poskladany motor?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.05.2006, 19:58

ne, to zatim neplánuju :)

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 30.05.2006, 20:12

A co takhle HALTECH neplánuješ? :wink:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů