mazlik dorazil :-)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.05.2006, 20:28

howado píše:A co takhle HALTECH neplánuješ? :wink:
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama :)

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 30.05.2006, 20:44

Martin_534 píše:
howado píše:A co takhle HALTECH neplánuješ? :wink:
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama :)
Myslel jsem si to :lol:
A po jakym pokukuješ? E6X, E8 nebo dokonce E11v2?

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 30.05.2006, 20:53

Tak jsem ho pochoval a plakal jsem já. :( Je to kus turba :lol:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 30.05.2006, 21:01

to věřím, já chci taky chovat, alespon turbíčko co vydrží 1,5 baru

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.05.2006, 21:34

howado píše:
Martin_534 píše:
howado píše:A co takhle HALTECH neplánuješ? :wink:
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama :)
Myslel jsem si to :lol:
A po jakym pokukuješ? E6X, E8 nebo dokonce E11v2?
e6x bohatě stačí, stačila by i jetá e6k :)
ale zatim to je fakt vzdálená budoucnost :)

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

malej drobek

Příspěvek od Elviiis » 13.06.2006, 21:59

Ojnice ojnicni srouby a kliku nechavas origo??? Ja bych rekl ze ty to pri tlaku vetsim jak 0,7 baru budou spatne rozdejchavat... a taky co vyfukove potrubi... nam u dvoukila vyfuk neladil s tlakem turba : pri prvnim pokusu nam to zezralo elektrody ze svicky a pri druhym se pri povoleni plynu uzavrelo turbo a pottlak nam zezral pulku ventylu a tim turbem prosel ven... turbo game over rozsekalo to lopatky a praskla priruba...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 13.06.2006, 22:19

origo střeva by měli vydržet 350k, pokud jsou v dobrym stavu, tvoje problémy nebudou způsobený vejfukem, ale spíš blbym předstihem/rozvodama, nebo chudou směsí

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.06.2006, 07:27

přsně tak, kdo ti dělal ECU
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 14.06.2006, 14:26

jsem taky zvedavej...

a) na to jak to bude fachat
b) na jak dlouho to bude fachat..

.... 8)

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

turbo

Příspěvek od Elviiis » 15.06.2006, 03:57

koukal jsem na ten motor a vypada to ze zapalavoni bylo mirne pootocene takze predstih...

Ja nasel na jakejchci americkzch stranankych hybryd turbo a zaklad byl gar. T25 ale pasli tam neco o 53tis tockach to by asi mohlo bejt pekny peklo...

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od mrkevvzime » 15.06.2006, 06:32

Elviiis píše:koukal jsem na ten motor a vypada to ze zapalavoni bylo mirne pootocene takze predstih...

Ja nasel na jakejchci americkzch stranankych hybryd turbo a zaklad byl gar. T25 ale pasli tam neco o 53tis tockach to by asi mohlo bejt pekny peklo...
to nic neni turba tocej i pres 100000 :wink:

Magnum_no

Příspěvek od Magnum_no » 15.06.2006, 09:37

no taky sem četl že turba u WRC točej něco kolem 300 000 ot. ale prej i víc :)

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

turba

Příspěvek od Elviiis » 15.06.2006, 21:43

to jo já taky četl že ve wrc a Nkách zabírájí téměř od volnoběžných otáček a vydrží 500 ostrých kilomtrů... No a taky jsem na výplatní pásce četl si to nebudu moct nikdy dovolit...
P.s: zrovna dělám krytku na turbo tanku... Je pekně velký :lol:

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike » 15.06.2006, 21:46

wrc turba sou haluz protoze sou udelany tak aby u razeni neztratily rotace tak turbo se toci furt i kdyz radis tudis zadnej lag a tudis jizda jak hovado

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 17.06.2006, 21:39

koukám,jak tady těm wrckám všichni rozumíte :lol:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů