Zvednuti tlaku u SR20DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Lee77
user
Příspěvky: 57
Registrován: 07.09.2005, 19:41
Bydliště: Vyskov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lee77 » 01.08.2007, 18:11

Souhlasim nizzmem, me to delalo taky potom co jsem tam dal hrib tak to bylo slyset.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 03.08.2007, 01:22

no kluci ja sem dnes vyhodil seriovyventil nahodil apexiho a krasneto sliset hezkej zvuk pak sem vyhodil eger ventil a par somarin a zbytecnosti
OT kolik je bezpecnytlak ked uz tam walbro je

jinak nekdo tu kdysy psal ze ked sa dava motor z automatu na manual tak nic netrebaja to delal dnes a musel sem vytahovat nejake puzdro co bylo na klice od setrvaku
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.08.2007, 10:02

podle toho co se tu psalo je bezopecny tlak jedine seriovy bez cipu. ze tam das walbro si moc nepomuzes...zvednes tlak paliva, ale motor stejne bude brat jen co musi...a pokud si nedokaze ECU poradit s vyssim tlakem, walbro bez cipu je na nic pri zvednutem tlaku. Pokud se pletu opravte me.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.08.2007, 10:06

Mirek píše:podle toho co se tu psalo je bezopecny tlak jedine seriovy bez cipu. ze tam das walbro si moc nepomuzes...zvednes tlak paliva, ale motor stejne bude brat jen co musi...a pokud si nedokaze ECU poradit s vyssim tlakem, walbro bez cipu je na nic pri zvednutem tlaku. Pokud se pletu opravte me.
obrovska pravda. tlak by mozno trochu zvysit isiel, ECU ma rezervy v dobe otvorenia vstrekov, ale moj odhad je tak max 0.2bar navyse, cize celkovo tak 0.9bar cca.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 03.08.2007, 11:11

Mirek píše:podle toho co se tu psalo je bezopecny tlak jedine seriovy bez cipu. ze tam das walbro si moc nepomuzes...zvednes tlak paliva, ale motor stejne bude brat jen co musi...a pokud si nedokaze ECU poradit s vyssim tlakem, walbro bez cipu je na nic pri zvednutem tlaku. Pokud se pletu opravte me.
Mirek,nechcem rypat,ale ked zvysis tlak paliva,tak za tu istu dobu otvorenia vstrekov ho tam dostanes viac ako pri povodnom(malom tlaku paliva).
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.08.2007, 11:14

nevsimol som si to zvysenie tlaku paliva, buky ma pravdu, ale walbro tlak paliva nezvysi. Ak by sa vsak tlak paliva zvysil (inym sposobom), tak by samozrejme vykompenzoval zvysenie tlaku turba (do urcitej hranice), avsak zmes by bola bohatsia aj tam kde to je na skodu, teda vsade okrem maxima tlaku turba.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 03.08.2007, 11:17

Neodporucam robyt bez WB kitu a EGT kitu.Nezabudajte na to,ze prilis velky tlak paliva moze casom odfajcit vstreky.Idealny je tak +- 3bar.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.08.2007, 11:21

to vsetko je pravda, bez merakov je riziko pomerne velke. inac, netreba zabudat, ze tlak paliva sa zvysuje umerne tlaku turba, takze pri tlaku 1.5bar napr. je tlak paliva 4.5bar. Vacsi problem ako samotna zataz vstrekov (co je samozrejme takisto problem, ale az od urcitej hranice zvysenia max. tlaku) je to ze bohata zmes zmyva olej z valcov.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 03.08.2007, 11:43

Samozrejme ze ja som myslel tlak paliva na volnobehu a nie v zatazi.Ved keby si zvolil na volnobeh cca 4,0-4,5baru,tak v zatazi pri tlaku 1,5 bar by si mal 5,5-6,0 baru a to uz je ine cafe.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.08.2007, 11:44

ono dobre vysledky sa daju dosiahnut zvysenim paliva o 0.2-0.3bar, az take extremy nie su potrebne.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 03.08.2007, 11:57

raddy píše:ono dobre vysledky sa daju dosiahnut zvysenim paliva o 0.2-0.3bar, az take extremy nie su potrebne.
Ja som to len uvadzal na pravu mieru.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů