Katalyzátor

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od Mirek » 05.07.2009, 11:37

pokud budes brat serii, muzeme se domluvit a vemu z autokelly se slevou
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Katalizátor

Příspěvek od raziel » 05.07.2009, 12:32

kolik tam toho prijde, kdyz jsem menil clutch master cylinder na tom tak jsem tam nalil ty jo, ta moje flaska mela tusim litr, nene ja mel dve pul litrovky ci ja nevim nebo jednu pul litrovku... ted ti fakt nereknu presne kolik se tam toho vejde - taky zalezi kolikrat budes muset vypoustet nez to odvzdusnis... ono uprimne, je to celkem bitch na odvzdusneni ptz tam jsou dva srouby dole, jeden u toho vypousteciho valecku a druhy na te idiotske kostce na prevodovce... mas na par hodin co delat:P
jinak ten odkaz, pohoda to je kvalitka;)
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Katalizátor

Příspěvek od pablo » 05.07.2009, 13:35

hodne stesti z ovdusnovanim :D
jinak jakej mas pedal od spojky jestli je moc mekkej tak to nemusis ani ovzdusnovat a kup tu spojku

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od Mirek » 05.07.2009, 13:48

pablos ty bys taky hned vsechno rozebiral :mrgreen:

Nejdriv to odvzdusni, pokud tam bude vzduch tak vsechen pryc....je mozne ze je v haji spojkovy valecek, ja uz to mel na aute 2x, zavzdusnovala se mi spojka pres nej...
Pokud se to po odvzdusneni zlepsi, a casem to zacne delat znova, tak znova zkusit odvzdusnit a pokud tam bude zase vzduch, tak je to asi valecek. Kdyz nic z toho nezabere, dej teprve na pablovu radu...naopak je to hloupost, menit spojku kdyz to muze byt valecek.

Jinak co se te kostky dole tyce...vyrusit...vyhodit....zapojit vedeni od pedalu primo na privod valecku...zadna smycka ani kostka...na ebay treba prodavaji hadicku kterou to nahradis z jednoho kusu (ja ji mam take). Lepe se to odvzdusnuje a zadnou zmenu v pouzivani pedalu jsem nepostrehl, tak nevim na co tam to zarizeni je...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Katalizátor

Příspěvek od pablo » 05.07.2009, 14:05

Mirek píše:pablos ty bys taky hned vsechno rozebiral :mrgreen:

Nejdriv to odvzdusni, pokud tam bude vzduch tak vsechen pryc....je mozne ze je v haji spojkovy valecek, ja uz to mel na aute 2x, zavzdusnovala se mi spojka pres nej...
Pokud se to po odvzdusneni zlepsi, a casem to zacne delat znova, tak znova zkusit odvzdusnit a pokud tam bude zase vzduch, tak je to asi valecek. Kdyz nic z toho nezabere, dej teprve na pablovu radu...naopak je to hloupost, menit spojku kdyz to muze byt valecek.

Jinak co se te kostky dole tyce...vyrusit...vyhodit....zapojit vedeni od pedalu primo na privod valecku...zadna smycka ani kostka...na ebay treba prodavaji hadicku kterou to nahradis z jednoho kusu (ja ji mam take). Lepe se to odvzdusnuje a zadnou zmenu v pouzivani pedalu jsem nepostrehl, tak nevim na co tam to zarizeni je...
:D :D :D no proto sem mu polozil taky otazku jak mu funguje spojkovej pedal.aby sme predesli rezebirany :D

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 » 05.07.2009, 17:35

Pedál je v porovnání s ostatníma autama dost tvrdý ale už od té doby co jsem to auto řídil poprvé je pořád stejný. Asi v úterý, nebo středu to nechám odvzdušnit a naplnit novou kapalinou. To že by mohl být špatný spojkový váleček je možné, protože podle toho v jakém stavu je kapalina tak je 100% původní. Díval jsem se na nový spojkový váleček a v autokelly stojí cca 1300,-Kč s DPH a nebo pokud by bylo jenom špatné těsnění tak opravná sada stojí 130,-Kč.

Vyhodit kostku na spojce to myslíte určitě to na straně CL-5 v manuálu, že??? Což o to já bych to vyměnil ale nemám to kde udělat a dávat to někomu co to nikdo nedělal na to nemám odvahu. Tomu člověku co to bude odzvdušňovat vytisknu manuál a to už by mohl odvzdušnit. Jinak bych teoreticky mohl objednat hadičku na nahrazení té kostky, ale je to z eBay a to je trochu problém já tam nemám účet a jeden známý co mě to s tama objednával tak se mně už 2. týden neozývá.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 » 05.07.2009, 19:03

Podle posledních informací je na tom spojka takto. Tuhost je pořád stejná jako předtím ale, když tu spojku prošlápnu až naspod a potom ji pouštím tak do 3/4 jde plynule, ale potom se zastaví a když pustím nohu tak vyskočí až nahoru. Při tom když jde na horu tak jakoby syčí.
Naposledy upravil(a) james2000 dne 07.07.2009, 06:00, celkem upraveno 1 x.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Katalizátor

Příspěvek od raziel » 06.07.2009, 21:07

odvzdusni to prvni a uvidis pak...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 » 17.07.2009, 15:53

Tak dneska se zjišťovala ta spojka, takže teče pomocný spojkový váleček, vyteklo přes něho asi 1dl brzdové kapaliny. Takže jsem se díval po novém pomocném spojkovém válečku a našel jsem tento http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... t=4304.1.0 vyhází asi na 770Kč, což zase není tak strašné, jinak k tomu vede ještě hadice v manuálu na straně CL-4 u obrázku Operating Cilinder, která je zpuchřelá, ta se dodává k válečku, nebo se kupuje zvlášť?
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od Mirek » 17.07.2009, 17:20

spokovej valecek ti muzu vzit v autokelly se slevou
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 » 17.07.2009, 17:59

Mirek píše:spokovej valecek ti muzu vzit v autokelly se slevou
JJ, to by šlo, seženeš k tomu i tu hadici???
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 » 17.08.2009, 17:55

Takže už jezdíme 8) . Dneska se stavil Mirek a namontoval nový pomocný spojkový váleček a hadičku která tam padla místo starého spojkového "potrubí" (viz.: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/89-98-24 ... otohosting)
a všechno funguje jako nové.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 » 21.08.2009, 17:22

Takže, asi za 3 týdny dostanu auto na montážní jámu, tak bych chtěl vyhodit kat a namontovat místo něho nerezovou trubku s navařenýma přírubami, nechci tam tu trubku navařit, protože když pojedu na emise tak trubku vyhodím a hodím místo ní kat. S jedením týpkem co vaří nerez, jsem se předběžně domluvil, že by mě uřízl kus nerezové trubky. Jelikož se pod auto dostanu asi až za 3 týdny tak bych potřeboval vědět jaký průměr a jak zhruba dlouhou trubku bych si měl nechat uříznout? Ještě k tomu dodám, že je to sériový výfukový systém na S13. Příruby koupím buď od MYSAKa a nebo je nechám vyrobit v jedné firmě nejlépe z nerezu, můžu si tvar příruby odměřit podle těsnění nebo je to těsnění, které jde mezi 2 příruby o něco menší? Těsnění vyjde podle autokelly na 83Kč/ks a šrouby na 20Kč/ks oboje od firmy BOSAL. Nerezové elektrody mám, takže pokud všechno půjde OK, tak si myslím, že za pár hodin nemám co dělat.

S kouřivostí motoru už mě zbývá zkontrolovat jenom trubku pro odvětrávání vany, ale na to musím sundat levý kryt vačky, to stihnu, jak bude auto na jámě. Pokud to nebude toto tak potom říkal Mirek, že by mohla olej propouštět turbína v turbu, ale to budu řešit až po kontrole trubky odvětrávání vany.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od kenivruh » 23.08.2009, 18:32

Meter rury v pohode staci. Priruby podla tesnenia.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 » 23.08.2009, 18:46

kenivruh píše:Meter rury v pohode staci. Priruby podla tesnenia.
Vynikající, ještě bych potřeboval hruba zjistit, jaký průměr té trubky mám vzít? Protože než se k autu dostanu, tak to musím mět všechno nachystané.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů