Cuká...

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 03.07.2007, 21:51

Ted jsem dosel od auta, nasranej jak prase. Palivovej filtr novej, PT a civky z jineho dvoukila (diky Mexxi) a uz ani nenastartuju. Zkousel jsem vyndat pojistku od pal. pumpy, jestli to nebylo uchcany a nepomuze. Ani to neskytne. Seru na to :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 03.07.2007, 21:54

AR se muze pokusne vyhodit a zacpat hadice jsem to zkousel.
normalne to nastartuje, ale je to na nizkych otackach. stacilo tuknout do plynu a otacky se zvedly a dalo se bez problemu jezdit

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.07.2007, 22:24

a nemuzou ty vstriky tect? Zkusil bych pred startem odpojit palivovou pumpu, starterem odvetrat spalovaci prostor, pumpu zapojit a zkusit nastartovat. Mas spravne pripojeny ty odpory ke vstrikum (dropping resistor)?
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.07.2007, 22:26

mrkevvzime píše:AR se muze pokusne vyhodit a zacpat hadice jsem to zkousel.
normalne to nastartuje, ale je to na nizkych otackach. stacilo tuknout do plynu a otacky se zvedly a dalo se bez problemu jezdit
...to se da obejit nastavenim dorazu klapky sroubem tak, aby nebyla uplne zavrena.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 03.07.2007, 22:45

doublejay píše:a nemuzou ty vstriky tect? Zkusil bych pred startem odpojit palivovou pumpu, starterem odvetrat spalovaci prostor, pumpu zapojit a zkusit nastartovat. Mas spravne pripojeny ty odpory ke vstrikum (dropping resistor)?
Vsak jsem psal ze jsem to odpojeni zkousel, pojistkou i samotny konektor od pumpy. Dropping resistor nevim co je, mrknu na to
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.07.2007, 23:14

Odsroubuj CAS, pri otaceni otestuj, jestli spinaji vstriky, otestuj, jestli svicky hazou jiskru. Bez benzinu, vzduchu a jiskry to nepojede. Takova blbost - nemas ulomeny vystupek na vacce pro CAS?
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 03.07.2007, 23:16

doublejay píše:Odsroubuj CAS, pri otaceni otestuj, jestli spinaji vstriky, otestuj, jestli svicky hazou jiskru. Bez benzinu, vzduchu a jiskry to nepojede. Takova blbost - nemas ulomeny vystupek na vacce pro CAS?
Pri otaceni CAS maji spinat vstriky na vypnutem aute?
Jinak D-vystupek je ok, dnes jsem se dival. A svicky jsou 14 dni stare.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.07.2007, 23:20

zapnes zapalovani a musi spinat (CAS dava impulsy do ECU), ale odpoj si palivovou pumpu a nejlepe jeste zkus, jestli svicky hazi jiskru.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 04.07.2007, 00:10

pocuj skus si prekostrit power tranzistor mne to delalo obdobne veci jo a vyskousej si ti svicky vyndej ukostri vyndej cas vypni palivovu pumpu zatoc klucom aby zapli kontrolkyy a zatoc cas-kom a uvidis aku ti da iskru

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 04.07.2007, 08:58

Co znamena prekostrit power tranzistor?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 04.07.2007, 17:39

Tak už to jezdí, dnes jsem přišel k autu a koukám že je špatně zasunutej konektor od PT, asi jsem ho tam včera jak už byla tma málo zastrčil. Auto chytlo hned. Pak jsem nahodil svoje cívky a PT a chytlo taky. Takže pořád nevím v čem byl problém, ale hlavně že to jezdí. Akorát to cukání mezi 2-3 tisícema zůstalo :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 04.07.2007, 21:49

Mě už je to samotnýmu trapný tady s tím otravovat :(
Jak jsem psal že někdy když nastartuju tak sebou motor háže a nejede to - tenhle stav se mi teď střídá při jízdě s normálním stavem kdy to jede jak má, klidně když to blbne a přidávám plyn tak to najednou poskočí jakoby to chtělo jet normálně ale pak to zas začne blbnout atd, prostě vyloženě náhodně, ani nepozoruju závislost na teplotě. No a když jsem dojel tak jsem pohýbal s volnoběžným regulátorem (nebo jak se ta krabička u klapky jmenuje) a chod motoru se spravil - může to být tímhle? Pokud ano, jak to spravit/vyčistit? Díky
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 04.07.2007, 22:09

Ano, muze, ja to mel na svem taky. 2 moznosti - vymena nebo oprava. Doporucuju vymenu, nekdo urcite ma jeden navic.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 06.07.2007, 15:50

Tak jsem vyndal ten TPS a vypadá takhle:

Obrázek
Obrázek

Vidíte tam něco podezřelého? Může vadit že je tak moc od oleje? Jdu ho vyčistit.

Ještě se chci zeptat co je tohle/k čemu to je?

Obrázek

A poslední dotaz - jak vyndat AAC abych ho mohl vyčistit, tím air regulátorem myslíte AAC ne? Ten spodní šroubek na něm je totálně nepřístupný :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 » 06.07.2007, 17:16

Myslim že v tom tps je potenciometr a ten se občas v některém místě vydře a pak to tam nevede proto to cuká jen při určitý poloze plynu...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů