Stránka 4 z 6

Napsal: 03.06.2008, 05:23
od Elviiis
díky raddy... mám velo alu cooler takže není problém na výstupu vytrvořit místečko pro trysku...

Napsal: 18.06.2008, 12:27
od raddy
len pre ozivenie temy, prave dokoncujem ladenie cipu pre T3 turbo pre vstrekovanie vody, resp. jeho palivovu cast, povodnu mapu som upravil na pomer AFR cca 13:1 v celom pasme otacok a zataze. Je to odladene na tlak turba 1.3bar.
Originalny cip (podobne ako ostatne stage1-2 cipy) postupne zmes hodne obohacuje a na maxime (od cca 5000ot dalej) je zmes okolo 10.5:1, co je nutne kvoli zamedzeniu detonacii.
Vyrazne ochudobnenie zmesi znizi poziadavky na velkost vstrekov, odstrani prebytocne palivo a tym zvysi vykon a vdaka vstrekovaniu vody nedochadza k detonaciam.
Takisto som upravil AFR na volnobehu, kde som ho mal chudobny, okolo 16-17:1 na idealnych 14.7:1.
Predzapalu som sa zatial nechytal, stale zakopavam o rozbite piesty na dlazke garaze :-D , ale ak buky pozicia detektor detonacii, tak sa do toho snad pustim.

Napsal: 18.06.2008, 13:05
od buky300zx
Jasne ze poziciam,o tom neni co debatovat :!:

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 20.08.2009, 16:53
od Sergeii
mám dotaz,přečet sem si tohle snad důkladně,voda se tedy přímo nezůčastní spalování ? kam tedy odtéká nebo kam mizí , když se vstřikuje vícekrát za sebou ? a když tak,tak někudy přece musí utíkat pára , když se to začne vypařovat ... a když srovnám můj motor , kdy turbo začlo nasávat vodu , nelíbilo se mu to ani náhodou :) kámoš ze servisu měl nápad do nejkýho závodního motoru udělat šoupátko,a za něj bud trysky s vodou a nebo druhou řadu trysek s palivem,šoupátko by se začlo otevírat v určitých otáčkách , podobně jako průběh turba ...

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 20.08.2009, 18:26
od Kentoya
vody se vstřikuje minimální množství

co se stane s vodou v dešti když máš vlhkost vzduchu vysokou, taky proletí

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 20.08.2009, 19:09
od Sergeii
ok,tak jo ;) neměl jsem představu o množství jen se tam mluvilo o nějakejch menších kapkách ... ? a ty ho tam máš ?

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 21.08.2009, 15:41
od blázen
ty kapičky jsou tak malé,že vytvářejí mlhovinu..pojem kapka se použít nedá.. je to opravdu tak rozprášeno na malinké "částice" vody

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 29.10.2009, 20:51
od Design
Řekl bych že spousta lidi si nedokaže představit kolik vody se do sani opravdu vstřikuje a ja našel pekne video pro představu jak to vypadá. http://www.youtube.com/watch?v=6Gc4Snaf ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=tDel10Iu ... re=related

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 29.10.2009, 21:18
od Sergeii
tyjo,to se mi zdá hodně :DD

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 06.09.2010, 12:07
od Elviiis
dalsi moje otazka... predelavam svoji celdu a obrovsky ic z narazniku davam pryc a prechazim na originalni system tedy vymenik vody jako ma originalni rally verze... sice nam takovou ucinnost ale chci jit cestou jiste originality ve specifikaci TTE a halvne hci co nejlepsi reakce motoru zadne zbytecne ztraty apd tzn tu ztratu vyhozeni fmic chci nahradit vstrikovanim vody stejne ajk oto me rally iriginal... a ted otazka (nedari se mis sehnta presnou cepicifkaci vstrikovani jak to mli wrc) urcite chci malou trycku pred turbo a druhou mam dat pred cooler a nebo za cooler pred klapku?

takhle je to vedene... proste super kratka cesta... jenze serka tlaci 0.65bar a ja 1.2bar :D a chci zacit vstrikovat od 0.8bar

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 06.09.2010, 15:41
od buky300zx
Elviiis píše:dalsi moje otazka... predelavam svoji celdu a obrovsky ic z narazniku davam pryc a prechazim na originalni system tedy vymenik vody jako ma originalni rally verze... sice nam takovou ucinnost ale chci jit cestou jiste originality ve specifikaci TTE a halvne hci co nejlepsi reakce motoru zadne zbytecne ztraty apd tzn tu ztratu vyhozeni fmic chci nahradit vstrikovanim vody stejne ajk oto me rally iriginal... a ted otazka (nedari se mis sehnta presnou cepicifkaci vstrikovani jak to mli wrc) urcite chci malou trycku pred turbo a druhou mam dat pred cooler a nebo za cooler pred klapku?

takhle je to vedene... proste super kratka cesta... jenze serka tlaci 0.65bar a ja 1.2bar :D a chci zacit vstrikovat od 0.8bar
To nevadi ze chces vstrekovat od 0.8bar,tlak si nastavis aky chces.
Ja som mal trysku cca 50cm od klapky a pohoda,teraz ju mam cca 120cm od klapky koli nitru a lepsiemu premiesaniu a ok.

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 07.09.2010, 05:55
od Elviiis
takze je to v podstate sumak... mno ja jeste premejslim ze soupnu jen jednu pred turbinu...

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 03.10.2010, 09:25
od Elviiis
uz je tryska pred turbem... mazeeeec... okamzite po vstriku vody vyleti tlak turba na 1,5bar :D

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 16.11.2010, 08:04
od AdianSK
má to aj nejaký vplyv aj na spotrebu paliva??? len blbá zvedavosť :D

Re: Vsetko ohladom vstrekovania vody

Napsal: 16.11.2010, 09:23
od Fizzbiker
rekl bych ze ano protoze si ve vysledku muzes dovolit chudsi smes (nemusis to přelívat kvuli zamezeni detonací) zase muzes točit vic atd v tomhle asi realna statistika nebude...
ovsem pochynuju ze v tomhle smyslu to nekdo resi... u aut kde je to realně využívané se spotřeba určitě neřeší... :D