uplne stejna konfigurace jako ma sandy je cca 300 tis + ...Kentoya píše:já osobně netvrdím, že práce v kageki je drahá, zase špatné pochopení, jen jsem tvrdil, že to člověka vyjde i třikrát dráž, než by si to dělal doma
když postavím lešení a někdo se mě zeptá na co to přišlo, tak to klidně řeknu bez svolení majitele, je to přece jen reklama, když udělám motor nebo cokoliv jiného, taky se nebojím říct cenu, stále je to reklama, promin, ale mám pocit, že se to bojíte zveřejnit jen proto, aby ta cena tady na foru nebyla braná jako antireklama a nejjednodušší způsob jak to neříct je to svézt na sandyho
tak se zeptám jinak, aby to nezáleželo na sandym, kdybych si chtěl u vás nechat udělat motor v úplně stejné konfiguraci, s jednotkou haltech, odbrzdit evem a změřit na brzdě v děčíně, na kolikpak by to vyšlo i se zárukou na 10 000km, jenom nepiš že je to tajné (jako v případě sandyho), já ti dávám svolení jako případný zájemce, že tu cenu můžeš uveřejnit
Vsetko ohladom uprav ECU
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
díky za odpověd, počítal jsem že pod 250 by se vlezl jen blázen a kdo by šel ještě níž, by někde něco ošidil
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
blázen něco šidí?Kentoya píše:díky za odpověd, počítal jsem že pod 250 by se vlezl jen blázen a kdo by šel ještě níž, by někde něco ošidil
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
najnovsie novinky: konecne, konecne som nasiel ako ECU kontroluje na volnobehu predzapal a hlavne ako sa reguluju nastavene volnobezne otacky a samozrejme aj ich zmenu.
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Bylo by mozne uvest jaky byl pri tomto mereni vykon na kolech? At mam s cim srovnavatfajfka píše:HALTECH
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
bohuzial, na grafe je len krutaci moment na kolesach, co je v tomto pripade 320Nm. Kedze krutak kalkulovany na motore je 352.7Nm, rozdiel medzi nimi je cca 10%.
Ak aplikujeme rovnaky rozdiel na vykon, tak vyjde ze vykon na kolesach by mohol byt okolo 270k. Pri aplikacii znameho korektneho vzorca na odhad vykonu na motore by sme sa tym padom dostali na vykon okolo 320k, co by podla mna viac zodpovedalo uvedenej konfiguracii...
Ak aplikujeme rovnaky rozdiel na vykon, tak vyjde ze vykon na kolesach by mohol byt okolo 270k. Pri aplikacii znameho korektneho vzorca na odhad vykonu na motore by sme sa tym padom dostali na vykon okolo 320k, co by podla mna viac zodpovedalo uvedenej konfiguracii...
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Je tam navyseni o -0,9%. Ja mam na protokolu korekcni konstantu 1,0185, coz odpovida cca 1,8%
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
zase tie percenta...je tam korekcny faktor -0.9%, akych 9% akych 11%? korekcny faktor znamena ze namerany vysledok je korigovany o 0.9% smerom dole. to nie su ziadne straty, ALE KOREKCNY FAKTOR.Kentoya píše:je tam počítáno se ztrátou 9%, navýšeno je to o 11,11%Peca píše:Je tam navyseni o -0,9%. Ja mam na protokolu korekcni konstantu 1,0185, coz odpovida cca 1,8%
první číslo je počítáno od pomyslného které dodatečně vyšlo jako ztráta od konečného výsledku, druhé je počítáno, jako nárůst od naměřeného
Jo a mala prosba, tento prispevok sa netyka matematiky, pokial budete citit potrebu riesit co je a co nie je korekcny faktor, zalozte si na to prosim v pokeci temu, tato tema je udrzovana striktne ohladom uprav ecu. Dakujem
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
jak tak procitam todle to tema tak mne tak napada kde je v čr ta brzda a jestly nekdo odhadem ví kolik tak jedno to mnereni stojí ?? dík
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
válcovou zkušebnu vozeju na některý větší srazy - viděl sem ji v milovicích. a stojí to 1500... Ale jinak ty normální jsou cenově +- stejný..
Jinak tu nabízel vmile myslim možnost změření výkonu a ten je někde okolo brna...
Jinak tu nabízel vmile myslim možnost změření výkonu a ten je někde okolo brna...
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Hmm tak dnes som sa snazil nainstalovat do ECU kopiu čipu Hdev, ale na moje počudovanie ked sme otvorili ecu vstup na čip vyzeral ako na S14a verzie. Nejak mi to nejde do hlavy, podla toho ako tazko isla ecu von by som predpokladal ze je vsetko povodne. Auto mam rv 1995, nejak to nechapem kde by mohol byt problem. Vyzna sa niekto podla coho by sa dalo zistit aku to tam mam ECU z akej verzie. Na ECU bolo velkym AE a hore nad tym malym A18-E39, tie cisielka podtym som si nepopisoval.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
opis presne cisla a nafot konektor do ecu alebo ecu jak mas pini podla toho sa zisti co mas zac
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
tu je ukazany rozdiel medzi s14 a s14a
http://www.h-dev.co.uk/index2.php?page=ecutype
http://www.h-dev.co.uk/index2.php?page=ecutype
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Re: Vsetko ohladom uprav ECU
Chcem upraviť motor RB30S. Karburátor chcem nahradiť vstrekovaním MPI. Môžem využiť komponenty z motora Audi ABC, V6 2,6i, alebo je to blbosť? Mám tento motor nevyužitý doma. Mám aj ECU od tohoto motora.
Nissan Patrol K260 RD28
Nissan Patrol K260 RB30S
Nissan Patrol K260 RB30S