Vsetko ohladom uprav ECU

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od Gerox » 24.09.2008, 09:50

Kentoya píše:já osobně netvrdím, že práce v kageki je drahá, zase špatné pochopení, jen jsem tvrdil, že to člověka vyjde i třikrát dráž, než by si to dělal doma

když postavím lešení a někdo se mě zeptá na co to přišlo, tak to klidně řeknu bez svolení majitele, je to přece jen reklama, když udělám motor nebo cokoliv jiného, taky se nebojím říct cenu, stále je to reklama, promin, ale mám pocit, že se to bojíte zveřejnit jen proto, aby ta cena tady na foru nebyla braná jako antireklama a nejjednodušší způsob jak to neříct je to svézt na sandyho

tak se zeptám jinak, aby to nezáleželo na sandym, kdybych si chtěl u vás nechat udělat motor v úplně stejné konfiguraci, s jednotkou haltech, odbrzdit evem a změřit na brzdě v děčíně, na kolikpak by to vyšlo i se zárukou na 10 000km, jenom nepiš že je to tajné (jako v případě sandyho), já ti dávám svolení jako případný zájemce, že tu cenu můžeš uveřejnit
uplne stejna konfigurace jako ma sandy je cca 300 tis + ...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6607
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Olomouc

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od Kentoya » 24.09.2008, 19:03

díky za odpověd, počítal jsem že pod 250 by se vlezl jen blázen a kdo by šel ještě níž, by někde něco ošidil

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12187
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od blázen » 24.09.2008, 19:11

Kentoya píše:díky za odpověd, počítal jsem že pod 250 by se vlezl jen blázen a kdo by šel ještě níž, by někde něco ošidil
blázen něco šidí?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4711
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od raddy » 10.11.2008, 07:55

najnovsie novinky: konecne, konecne som nasiel ako ECU kontroluje na volnobehu predzapal a hlavne ako sa reguluju nastavene volnobezne otacky a samozrejme aj ich zmenu.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3483
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od Peca » 22.11.2008, 23:32

fajfka píše:HALTECH :)
Obrázek
Bylo by mozne uvest jaky byl pri tomto mereni vykon na kolech? At mam s cim srovnavat :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4711
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od raddy » 23.11.2008, 09:19

bohuzial, na grafe je len krutaci moment na kolesach, co je v tomto pripade 320Nm. Kedze krutak kalkulovany na motore je 352.7Nm, rozdiel medzi nimi je cca 10%.
Ak aplikujeme rovnaky rozdiel na vykon, tak vyjde ze vykon na kolesach by mohol byt okolo 270k. Pri aplikacii znameho korektneho vzorca na odhad vykonu na motore by sme sa tym padom dostali na vykon okolo 320k, co by podla mna viac zodpovedalo uvedenej konfiguracii...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3483
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od Peca » 23.11.2008, 12:08

Je tam navyseni o -0,9%. Ja mam na protokolu korekcni konstantu 1,0185, coz odpovida cca 1,8%
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4711
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od raddy » 23.11.2008, 13:00

Kentoya píše:
Peca píše:Je tam navyseni o -0,9%. Ja mam na protokolu korekcni konstantu 1,0185, coz odpovida cca 1,8%
je tam počítáno se ztrátou 9%, navýšeno je to o 11,11%
první číslo je počítáno od pomyslného které dodatečně vyšlo jako ztráta od konečného výsledku, druhé je počítáno, jako nárůst od naměřeného
zase tie percenta...je tam korekcny faktor -0.9%, akych 9% akych 11%? korekcny faktor znamena ze namerany vysledok je korigovany o 0.9% smerom dole. to nie su ziadne straty, ALE KOREKCNY FAKTOR.
Jo a mala prosba, tento prispevok sa netyka matematiky, pokial budete citit potrebu riesit co je a co nie je korekcny faktor, zalozte si na to prosim v pokeci temu, tato tema je udrzovana striktne ohladom uprav ecu. Dakujem

Uživatelský avatar
neo--
user
Příspěvky: 124
Registrován: 31.12.2008, 04:07
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od neo-- » 25.01.2009, 18:09

jak tak procitam todle to tema tak mne tak napada kde je v čr ta brzda a jestly nekdo odhadem ví kolik tak jedno to mnereni stojí ?? dík

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1890
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od DragonART » 25.01.2009, 20:22

válcovou zkušebnu vozeju na některý větší srazy - viděl sem ji v milovicích. a stojí to 1500... Ale jinak ty normální jsou cenově +- stejný..

Jinak tu nabízel vmile myslim možnost změření výkonu a ten je někde okolo brna...
Dark Red S13 powered by SR20DET
No letos už snad pojede :D

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od branbito » 12.04.2009, 19:19

Hmm tak dnes som sa snazil nainstalovat do ECU kopiu čipu Hdev, ale na moje počudovanie ked sme otvorili ecu vstup na čip vyzeral ako na S14a verzie. Nejak mi to nejde do hlavy, podla toho ako tazko isla ecu von by som predpokladal ze je vsetko povodne. Auto mam rv 1995, nejak to nechapem kde by mohol byt problem. Vyzna sa niekto podla coho by sa dalo zistit aku to tam mam ECU z akej verzie. Na ECU bolo velkym AE a hore nad tym malym A18-E39, tie cisielka podtym som si nepopisoval.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2535
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od pablo » 12.04.2009, 20:59

opis presne cisla a nafot konektor do ecu alebo ecu jak mas pini podla toho sa zisti co mas zac

Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od panpica » 13.04.2009, 07:02

BN-1 S14 ECU, BN-2 S14A ECU, poznas to podle pinu
Obrázek
S14 Zenki

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od J3tb0Y » 13.04.2009, 13:41

tu je ukazany rozdiel medzi s14 a s14a
http://www.h-dev.co.uk/index2.php?page=ecutype
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.

Uživatelský avatar
ferdy
user
Příspěvky: 32
Registrován: 09.01.2013, 11:06
Bydliště: Lúky (SK)

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Příspěvek od ferdy » 10.01.2013, 20:02

Chcem upraviť motor RB30S. Karburátor chcem nahradiť vstrekovaním MPI. Môžem využiť komponenty z motora Audi ABC, V6 2,6i, alebo je to blbosť? Mám tento motor nevyužitý doma. Mám aj ECU od tohoto motora.
Nissan Patrol K260 RD28
Nissan Patrol K260 RB30S

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host