Stránka 11 z 14

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 07:30
od kenivruh
K tomu G-tech. Si to asi nepochopil co chce kentoya a napr. aj ja. My by sme len chceli vidiet aky je rozdiel medzi tym co ukaze g-tech a co ukaze brzda. Nejde nam o to tvrdit ze g-tech je najpresnejsi a len vykon podla neho je realny.

Len chceme vidiet o kolko g-tech ukazuje menej, cize ake su celkove straty.

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 08:24
od Kentoya
ad EVO, je dobré že jsi se do mě obul, ale přitom jsi nepochopil o co mi jde
jde mi o to že hodnoty naměřené brzdou jsou podstatně přesnější než G techem, a aby bylo možné pomoci hodnot které se naměří G techem, pomocí ztrát odhadnout jaký by byl výsledek na brzdě, přečti si ještě dvakrát co jsem psal, aby jsi ztratil pocit, že napadám měření na brzdě, nebo že snad vyzdvihuji měření Gtechem, ani o jedno se nesnažím, ale startuješ pěkně :D

k tvému mechanikovi, nevím jaký máš výkon na motoru a nevím jak velký jsou ojniční šály na tvém motoru (pokud se ti nelíbí označení šály, mě se nelíbí označení ložiska, když odborně jsou to pánve (to jen tak mimo řeč)), já je na svém měním po cca 20 000km a odhaduji že při výkonu 300hp na CA motoru, nevydrží déle jak 50 000km

nevím kde jsi vyhrabal vytrvalostní závody, já osobně taky používám seriové písty, protože kované ničí blok, a zase odhaduji podle měření, že blok CA vydrží po výbrusu cca 80 000km, šlo mi jen o to abych si své odhady ve výpočtech doplnil pomocí někoho dalšího

a když ty jsi byl jízlivý, ohledně mých výsledků, které tak krásně dáváš do uvozek, taky umím napadat, taky se umím srát do kdekoho, ale jestli ti stačí z nuly na sto s mým dvoukilem za 4,8, tak to je jediný výsledek který mám, nemám potřebu jezdit s autem které mám na cestování jezdit sprinty nebo okruhy, a jestli se ti nelíbí, že tady klukům stavím motory za pár korun, protože nemají peníze a ty motory jezdí (kromě jedné výjimky) klidně Ti tu štafetu předám a umřeš hlady, protože ti to neprokryje ani náklady dílny

tak a klidně se do mě opři i s vratama :roll:

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 08:59
od blázen
at to změří Gtechem aspon to může porovnat s brzdou a kopou dalších SX,které tu měřili majitelé taky Gtechem... jinak hmotnost se dá zjistit v každé asfaltovně,štěrkovně,smětišti..všude maj váhy co váží s přesností na 10tky kg.. taky sem se tam vážil. Je to jednoduché a zadara. :roll:

výsledek bude orientační.. ale je třeba udělat víc měření,jedno řekne prt.. já lital 4,8-5,5..dle Gtech.

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 10:17
od mrkevvzime
sorry za OT, ale proste mi to neda
Evo to ses takovej nervak furt? neni to uz nemoc? co trebas prasky?
a ted to muzete smazat jen mne nasralo jak se BEZDUVODNE sere do lidi

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 10:28
od Peca
Mozna by stalo za to aby Evo napsal co ho tak sere na Kentoyovi, ze mu odpovida stylem jako by mu Franta povrazdil rodinu :roll:
Pak se to promaze..

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 11:53
od evo400
Vůbec nechápu proč se tu pořád dokola něco řeší v teoretické rovině. Praxe je taková jaká je. Sandy chtěl auto na ježdění a tak mu jezdí. Zajímalo ho kolik mu Švanda naměří, tak tam zajel. Nevím koho zajímají odhady, jak dlouho vydrží který díl v motoru, když je předem jasné, že se samozřejmně počítá s nevelkou životností. Proč tedy hlásat takové věci jako, že motor ztratí kompresi po 80tis km když je dost pravděboné, že ani tak dlouho do další údržby ani jezdit nebude. Zrovna tak nevím, k čemu je porovnání hodnoty o zrychlení 0-100km/h Sandyho auta, na kterém nebyly pořádné "Gripy" gumy ani nepamatuji. A na těch stvrdlých užovkách co používá Sandy na drifty to asi s rozjezdem nebude to pravé ořechové. Z toho důvodu se třeba v GB dost rozšířil jiný parametr měření a to 30-130mph, což vypovídá trochu víc o reálné akceleraci vozu namísto gripu kol, i když jsou auta která ani na 2jku neudrží kola bez prokluzu ani na rovině.
Celé bych to tedy hodil do roviny praktické. Mezi hromadami vydechlích CAček které nemají celou kompresy na víc jak dvou válcích se objevil motor který je v cajku a jezdí. Celé se to povedlo a pokud má někdo zájem může si nechat také postavit. Pokud je tato diskuze o úpravách ECU, tak tvrdím, že nejlepší úprava sériové ECU z Nissanu 180SX (v ČR milně nazývané 200SX) je vyhodit ji a dát jinou. Zde je nyní již praktická zkušenost s jednotkou Haltech, kterou kluci z Kageki umí přivézt, nainstalovat s potřebnými čidly a já ji umím odladit tak jak si bude zákazník přát. (pokud je přání reálné)

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 12:14
od Kentoya
zcela prosté a jednoduché, pohybuješ se v rovině kde jsou peníze a 90% lidí zde na foru je nemá, tohle není forum pro bohaté, ale pro majitele 200sx

s tou jednotkou máš pravdu, že stojí za prd, o tom se s tebou nikdo nepře, bohužel mám pocit, že pro mou potřebu potřebuji jinou jednotku než tebou vyzdvižený haltech, ale hádat se nechci o haltechu

proč se mi jedná o životnost? no protože každý kdo chce po mě motor, a uvažuje o zvýšení výkonu na 250kobyl plus, tak má mylnou představu, že s tím motorem najezdí 100 000 a bude pořád jako nový

co se týká gum tak jsem na autě nikdy neměl slicky a to zrychlení jsem meřil na obyč olítaných gumách, že to pro tebe není argument, mě vůbec nevzrušuje, já si auto stavím hlavně pro tohle zrychlení, abych kdykoliv, kohokoliv na našich cestách s přehledem předjel, pokud ho chci předjet (samozřejmě že jsou rychlejší auta na cestách jak moje)

o té dvojce by jsme si mohli povídat, když jsem to měl naboostované, hrabalo i na trojku rovně

mezi vydechlími CAčky je minimálně 10 které jezdí už dlouhou dobu a stále drží, když tak vychvaluješ tento motor, uvidíme kolik vydrží, přeju at vydrží, nezávidím, jsem rád že tady takový motor je, ale hlásáš o kageki, haltechu, tvém nalazení, a motor se ještě ani pořádně nezajel

a právě proto mě mimo jiné zajímala cena dané úpravy, a to jak za díly, tak za práci kageki, tak za jednotku a všechny potřebná čidla, tak za tvoje nalazení, aby si každý mohl vybrat, bud at si motor udělá sám a spokojí se seriovou jednotkou, nebo si ho nechá udělat ode mě a použije jednotku jakou chce, a nebo at jde do kageki, a připraví si minimálně trojnásobnou sumu za komplet, jen za to, že tam bude mít o 50hp více, ale od kageki s haltechem a naladěno od tebe

tím neponižuji práci kageki, ani neubližuji haltechu, ani se nesnažím ponížit tvé naladění, jde o to, že pro víc jak 90% lidí z tohohle fora, je to nedosažitelné a nezbývá jim než porovnávat a podle toho dělat úpravy a modlit se aby výsledek splnil očekávání

PS: jednotku haltech i čidlama umí dovézt dalších 20lidí z fora, nečteš nevíš
a změř komprese, já změřím svoje po 20 000km, kdo bude mít lepší :D

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 12:15
od blázen
evo400 píše:Vůbec nechápu proč se tu pořád dokola něco řeší v teoretické rovině. Praxe je taková jaká je. Sandy chtěl auto na ježdění a tak mu jezdí. Zajímalo ho kolik mu Švanda naměří, tak tam zajel. Nevím koho zajímají odhady, jak dlouho vydrží který díl v motoru, když je předem jasné, že se samozřejmně počítá s nevelkou životností. Proč tedy hlásat takové věci jako, že motor ztratí kompresi po 80tis km když je dost pravděboné, že ani tak dlouho do další údržby ani jezdit nebude. Zrovna tak nevím, k čemu je porovnání hodnoty o zrychlení 0-100km/h Sandyho auta, na kterém nebyly pořádné "Gripy" gumy ani nepamatuji. A na těch stvrdlých užovkách co používá Sandy na drifty to asi s rozjezdem nebude to pravé ořechové. Z toho důvodu se třeba v GB dost rozšířil jiný parametr měření a to 30-130mph, což vypovídá trochu víc o reálné akceleraci vozu namísto gripu kol, i když jsou auta která ani na 2jku neudrží kola bez prokluzu ani na rovině.
Celé bych to tedy hodil do roviny praktické. Mezi hromadami vydechlích CAček které nemají celou kompresy na víc jak dvou válcích se objevil motor který je v cajku a jezdí. Celé se to povedlo a pokud má někdo zájem může si nechat také postavit. Pokud je tato diskuze o úpravách ECU, tak tvrdím, že nejlepší úprava sériové ECU z Nissanu 180SX (v ČR milně nazývané 200SX) je vyhodit ji a dát jinou. Zde je nyní již praktická zkušenost s jednotkou Haltech, kterou kluci z Kageki umí přivézt, nainstalovat s potřebnými čidly a já ji umím odladit tak jak si bude zákazník přát. (pokud je přání reálné)
ad1 odvážné tvrzení

ad2 nejlepší ano..ale nejrychlejší a nejlevnější je pořát HD chip.. který nebude vůbec špatný.. použitelnost přes 300hp..jak udává prodejce.. a dokládá grafem z brzdy :roll:

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 12:25
od evo400
Haltech v tomto projektu vypadl tak trochu jako z nouze cnost. Už je jen velmi málo jednotkek pro 180/200SX S13-14 které by se vyráběli a dali koupit jako plug and play. Proto padla volba zrovna na Haltech. Podle mnoha nalazených aut mohu říct, že výměnu ECU považuji u drtivé většiny aut (čím starší tím patrnější) za asi nejlepší investici do auta vůbec. (bežný servis nepočítám) To jakým způsobem se změní odezva auta na povely je pro mne často klíčovým důvodem a samozřejmně se maximálně zpřesní regulace provozních parametrů, které se už u síériového auta je vzdáleně podobají ideálu a to nemluvím o stavu kdy se vymění vačky, turbo, svody, sání, výfuk vstřiky atd..... pak je sériová jednotka totálně v prdeli a nezachrání to ani tuna oblbovátek které tak kdo navěsí.

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 12:27
od blázen
Obrázek

pro sr20det

Obrázek

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 12:30
od evo400
blázen píše:ad2 nejlepší ano..ale nejrychlejší a nejlevnější je pořát HD chip.. který nebude vůbec špatný.. použitelnost přes 300hp..jak udává prodejce.. a dokládá grafem z brzdy :roll:
No tak to je přesně ten omyl, čip end dejl není to co by upravený motor potřeboval. Stávají se občas takové náhody, že se povede najít jinou váhu vzduchu a vstřiky v takovém poměru že to zrovna sériové ecu zachutná, ale to je opravdu jen náhoda. Každé auto se chová jinak a to již v sériovém stavu a nemá smysl myslet si, že ti někdo upraví ECU bez toho aniž by to auto viděl. Například sériové EVO9 se sériovou mapou dává na jednom autě poměr 10,9:1 a na druhém 12:1 a samozřejmně ve stejném režimu. Proto je ta sériová jednotka tak "špatně" naladěná, to aby pobrala všechny tyto výrobní nepřesnosti a všechna auta na stejné jednotce fungovala. A právě optimalizací jednotky pro přesně to dané auto se teprve dosáhne optimálního naladění kdy se auto začně chovat o řád lépe. Až tohle pochopíš, bude ti mnohem lépe.

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 12:32
od Kentoya
evo400 píše:Haltech v tomto projektu vypadl tak trochu jako z nouze cnost. Už je jen velmi málo jednotkek pro 180/200SX S13-14 které by se vyráběli a dali koupit jako plug and play. Proto padla volba zrovna na Haltech. Podle mnoha nalazených aut mohu říct, že výměnu ECU považuji u drtivé většiny aut (čím starší tím patrnější) za asi nejlepší investici do auta vůbec. (bežný servis nepočítám) To jakým způsobem se změní odezva auta na povely je pro mne často klíčovým důvodem a samozřejmně se maximálně zpřesní regulace provozních parametrů, které se už u síériového auta je vzdáleně podobají ideálu a to nemluvím o stavu kdy se vymění vačky, turbo, svody, sání, výfuk vstřiky atd..... pak je sériová jednotka totálně v prdeli a nezachrání to ani tuna oblbovátek které tak kdo navěsí.
pod tohle se klidně podepíšu, plně souhlasím

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 12:33
od blázen
evo400 píše:
blázen píše:ad2 nejlepší ano..ale nejrychlejší a nejlevnější je pořát HD chip.. který nebude vůbec špatný.. použitelnost přes 300hp..jak udává prodejce.. a dokládá grafem z brzdy :roll:
No tak to je přesně ten omyl, čip end dejl není to co by upravený motor potřeboval. Stávají se občas takové náhody, že se povede najít jinou váhu vzduchu a vstřiky v takovém poměru že to zrovna sériové ecu zachutná, ale to je opravdu jen náhoda. Každé auto se chová jinak a to již v sériovém stavu a nemá smysl myslet si, že ti někdo upraví ECU bez toho aniž by to auto viděl. Například sériové EVO9 se sériovou mapou dává na jednom autě poměr 10,9:1 a na druhém 12:1 a samozřejmně ve stejném režimu. Proto je ta sériová jednotka tak "špatně" naladěná, to aby pobrala všechny tyto výrobní nepřesnosti a všechna auta na stejné jednotce fungovala. A právě optimalizací jednotky pro přesně to dané auto se teprve dosáhne optimálního naladění kdy se auto začně chovat o řád lépe. Až tohle pochopíš, bude ti mnohem lépe.
to máš pravdu..ale za tu dobu co to tu funguje a co to tu čtu tak neměl žádný majitel s tímto problémy a to druhé je o tom co psal kentoya.. o penězích..

imho celé forum jezdí na HD chipy :roll: mimo 1 možná 2 jedinců

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 12:35
od mrkevvzime
jasny to co pises je samozrejme pravda

my mame raddyho ktery nam zmeni mapy podle pouziteho setupu a ikdyz to nebude tak presne jako to tvoje tak to funguje a vetsine tady to dostacuje :wink:

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 23.09.2008, 12:36
od Kentoya
evo400 píše:
blázen píše:ad2 nejlepší ano..ale nejrychlejší a nejlevnější je pořát HD chip.. který nebude vůbec špatný.. použitelnost přes 300hp..jak udává prodejce.. a dokládá grafem z brzdy :roll:
No tak to je přesně ten omyl, čip end dejl není to co by upravený motor potřeboval. Stávají se občas takové náhody, že se povede najít jinou váhu vzduchu a vstřiky v takovém poměru že to zrovna sériové ecu zachutná, ale to je opravdu jen náhoda. Každé auto se chová jinak a to již v sériovém stavu a nemá smysl myslet si, že ti někdo upraví ECU bez toho aniž by to auto viděl. Například sériové EVO9 se sériovou mapou dává na jednom autě poměr 10,9:1 a na druhém 12:1 a samozřejmně ve stejném režimu. Proto je ta sériová jednotka tak "špatně" naladěná, to aby pobrala všechny tyto výrobní nepřesnosti a všechna auta na stejné jednotce fungovala. A právě optimalizací jednotky pro přesně to dané auto se teprve dosáhne optimálního naladění kdy se auto začně chovat o řád lépe. Až tohle pochopíš, bude ti mnohem lépe.
a s tímhle taky souhlasím, a můžu to potvrdit asi tímto, se stage 2 jsem zajel oněch 4,8, nyní mám stage 3, (čekám až mi zaplatí dlužníci za lešení a jdu do jednotky a naladění) a dvoukilo prostě nejede, je to o trochu lepší seriovka řekněme 200až220 kobyl - prostě žádnej zázrak na to co by to mělo zvládnout