Stránka 14 z 14

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 11.01.2013, 10:37
od evo400
ferdy píše:Chcem upraviť motor RB30S. Karburátor chcem nahradiť vstrekovaním MPI. Môžem využiť komponenty z motora Audi ABC, V6 2,6i, alebo je to blbosť? Mám tento motor nevyužitý doma. Mám aj ECU od tohoto motora.
Pokud jsou oba motory řadové šestiválce, možné to je.

Je potřeba kompletní systém přípravy paliva přenést z jednoho motoru na druhý a to hlavně včetně časování, tedy snímačů na klice a na vačce, včetně těch časovacích disků, váhu vzduchu, vstřiky, cívky, teplotní, tlaková čidla.... prostě opravdu všechno. Na závěr pak ještě doladit v ECU mapy na nový motor a tradá.
Myslím, že přesnést sériové komponenty na jiný motor je mnohem náročnější než rovnou osadit nový motor závodní elektronikou, kterou si sám přizpůsobíš a nastavíš na komponenty který na motoru již jsou. U sériové je třeba přenést vše původní a pak ještě doladit, tedy bude to neskutečná jebačka.

Pokud má tvůj čas hodnotu 0Kč na hodinu a nevíš co roupama pak si hraj. Pokud si svého času vážíš tak to raději udělej rovnou pomocí závodní ECU.

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 11.01.2013, 10:54
od buky300zx
Ja si myslim ze to nebude jednoduche spojazdnit a ty mas R6 a audi je V6.Kaslal by som sa na to.

Re: Vsetko ohladom uprav ECU

Napsal: 11.01.2013, 11:04
od evo400
Pokud by to měl být přenos elektroniky z V6 na řadový 6ti válec, pak nebude sedět časování TDC a s tím u sériové ecu nejde nic udělat.

R30S

Napsal: 13.01.2013, 09:45
od ferdy
Dík za rady. Pokúsim sa zohnať kompletnú hlavu s ECCS z motora RB30E. Možno niekto má motor RB30E a dával DOHC hlavu.