volnobeh za studena i tepla

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
nitros
user
Příspěvky: 201
Registrován: 24.11.2004, 19:16
Bydliště: Praha

volnobeh za studena i tepla

Příspěvek od nitros » 02.10.2007, 13:43

Zdravim, mam problem s volnobehem a to za studena i tepla, za studena musim proslapavat plyn jinak to lita mezi 150 - 1100 a kdyz se to ohreje tak je to napr. 2km uplne ok a zniceho nic dalsi 4 km to furt lita a otacky padaj az na 150ot- problem je v tom ze kdyz pri vyhozeni na neutral a brzdeni do krizovatky mi otacky slitnou na 200ot tak se mi vypina posilovac brzd a s autem nejde brzdit takze vyhazuju neutral a mackam soucasne plyn i brzdu abych to do nekoho nenapalil. Co v aute ma nastarosti volnobezny otacky co mam koupit a vymenit? jinak kdyz jedu pod kvaltem tak je vse uplne ok....

diky
NTS

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 02.10.2007, 14:04

vyzera to na volnobezny regulacny ventil, ktory riadi prisun vzduchu ked je klapka zavreta. je aktivovany volnobeznym snimacom na snimaci polohy klapky, to je prva vec co skontroluj, ci je volnobezny snimac zopnuty ked je klapka zavreta.

nitros
user
Příspěvky: 201
Registrován: 24.11.2004, 19:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od nitros » 02.10.2007, 14:30

diky jenom volnobezny regulacni ventil je aac ventil?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 02.10.2007, 14:32

Ano, je to AAC ventil a volnobezny spinac je IDLE SWITCH a je lokalizovany na snimaci klapky TPS

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů