Turbo

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Turbo

Příspěvek od wori » 15.06.2008, 10:13

Potrebujem poradit zohnal som si turbo ale neviem aky typ to je, no je z Ford Escotr Cosworth, ake je to oznacenie turba a co potrebujem k tomu aby som to dostal na auto. Myslim ake zvody a ine veci. Dik
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od blázen » 15.06.2008, 10:56

cosworth by mělo mít T3 ne?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 15.06.2008, 10:58

No myslim ze hej, ale toto neviem ci je origo, kupili sme dalsi pretekarsky motor a neviem prave ake to je lebo ma starom motore bolo ine.
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 15.06.2008, 14:39

Je to tam hezky videt na druhe fotce, TB0384 (T3) a na treti prectes AR 0.42.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 15.06.2008, 15:08

doublejay píše:Je to tam hezky videt na druhe fotce, TB0384 (T3) a na treti prectes AR 0.42.
to by mohlo být vhodné pro CA18DET..ale víc raddy
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 15.06.2008, 15:44

Diky chaloši :salute:
Nisan 200 sx s13
Obrázek

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille » 15.06.2008, 22:27

Jo je to T3 stejné z Cosworda mame v Unu.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.06.2008, 15:41

idealne by bolo zmerat vstupny a vystupny priemer lopatiek kompresora a urcit trim, aby si vedel ci je toto turbo vhodnejsie ako T28 pre ca18det. minimalny vhodny trim je 50, ak si dobre pamatam tak takyto kompresor je v T3 zo 2wd sierra cosworth, oznacenie turba je tb0361. vacsi trim sa uz seriovo nikde nepouzival. mensie T3 trimy nie su pre ca18det vhodne, ich prietok je mensi ako s14 T28.

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 16.06.2008, 16:02

nieco o tej turbine:
http://www.cappuccinosport.com/engine.htm

Comes with a brand New Garrett TB0384 (T3 Series) turbo

DESCRIPTION:
The Garrett TB0384 turbo work well with the Cappuccino. These turbo come water cooled and also include the internal wastegate assembly set at 7psi, making 150hp to 275hp.

SPECS:
Garrett model number: TB0384 (T3 series turbo)
OE part #: 465189-0003
Compressor Trim: 50
Compressor housing A/R: .42
Turbine housing A/R: .48
Horsepower Capabilities: ~275hp
Internal Wastegate: Yes
Water cooled: Yes
Wastegate setting: 7 psi

Obrázek
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
ladis.biker
user
Příspěvky: 56
Registrován: 17.03.2007, 23:14
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker » 17.06.2008, 20:34

wori píše:No myslim ze hej, ale toto neviem ci je origo, kupili sme dalsi pretekarsky motor a neviem prave ake to je lebo ma starom motore bolo ine.
pochopil jsem tě dobře, že máš doma motor Ford Cosworth? nechceš se ho zbavit?

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 17.06.2008, 22:13

ladis.biker píše:
wori píše:No myslim ze hej, ale toto neviem ci je origo, kupili sme dalsi pretekarsky motor a neviem prave ake to je lebo ma starom motore bolo ine.
pochopil jsem tě dobře, že máš doma motor Ford Cosworth? nechceš se ho zbavit?
No jeden by bol, s keramickym turbom motor s origo modrym delkom na na vackach, vykon cca 330 Hp ale je dost drahy, nemam ho ja ale kamarat a cena je nieco kolo 120.000,- Sk.
Nisan 200 sx s13
Obrázek

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 21.06.2008, 20:18

Ja mam tiez jednu otazocku. Mam dost velky problem s turbom. Dostal som super ponuku na Greddy T618Z turbo tak som to kupil ale dnes ked som to skusal prilozit k zvodom tak nastal problem. Je na nom naopak olejove chladenie. Tak sa chcem spytat ci sa da turbo rozobrat a ze by som stredny cartrige o 180 stupnov pootocil aby to bolo ako ma. Turbo vyzera velmi podobne ako 2560ka skoro rovnako akurat toto je naopak.

Odpovede prosim len ludi co uz s turbom neco robili alebo ho aspon videli a vedia o com hovoria
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 21.06.2008, 22:50

pokud se nepletu je to po povolení šroubů pootočit, ale tvoje turbo jsem neviděl tak těžko to říct na 100%, ale kdybych ho viděl řeknu to s jistotou

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.06.2008, 08:41

na kazdom turbe sa da stred otocit lubovolne okolo svojej osi nezavisle na zvysku turba, klude si povol sroby a otoc stred (alebo slimaky) ako potrebujes.

Greddy T618Z je podla vsetkeho urcene pre parovu a nizkotlaku aplikaciu, napr. na skyline a pod., co som nasiel na nete jeho maximum je okolo 12-13psi...nevyzera to ako prilis vhodne turbo pre ca18det, resp. jeho vykon bude na urovni serioveho....???

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 22.06.2008, 08:55

On to bude davat na sr20det ne?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů