Nedrží volnoběh z vysokých otáček

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Mirek » 10.05.2011, 22:36

Nejspis jsi to kontroloval, ale lepsi se optat a vyskrtavat. Co tesnost sani/BOV popripade nejaky podtlak?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Trinom » 10.05.2011, 23:18

jakým budíkem to kontroluješ? Je dost možný, že trošku kecá. -0,56 není moc odlišná hodnota od -0,60.
Naposledy upravil(a) Trinom dne 10.05.2011, 23:20, celkem upraveno 1 x.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Kentoya » 10.05.2011, 23:20

tohle dělává a/r popř aac

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Steve » 11.05.2011, 07:48

tak me to nakonec delal AAC ventil...

edit: myslim ze tenhle problem resil Peca co nahodil odlehcenej setrvak


Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Heini » 11.05.2011, 12:56

A na CHoseho 200SX jsem musel z odlehčenym setrvakem nastavovat 1400ot. na volnoběh jinak to dělalo tohle co pises. Zeptej se Kokosky ten vi ze jsem to serizoval porad aby to nechcipalo pri zavodech.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od remo » 11.05.2011, 13:05

mne presne toto robilo ked mi prepustal BOV.

mam odlahceny zotrvak teraz a vsetko v pohode...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Kentoya » 11.05.2011, 13:54

já měl setrvák 6kg a bez nejmenšího problému, a přední řemenici cca 1kg

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od remo » 11.05.2011, 14:10

na remenice som aj zabudol.

odlahcenim tychto komponentov to nebude...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Heini » 11.05.2011, 15:21

Sory jsem uplne blbej!!! oDohadujte se tady.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od remo » 11.05.2011, 15:41

ale no, len sme napisali nase skusenosti :)
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od kenivruh » 12.05.2011, 07:37

No tak to vidim na ten AAC. Kym nebudes mat aspon 700-800 s odpojenym konektorom, zbytocne nieco riesit.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od jetoboy » 13.05.2011, 07:10

Mě to dělalo když sem ještě neměl odlehčenej setrvák,při vyřazení z otáček mi to chcípalo,prostě mi to spadlo na nízký otáčky a chcíplo to.Vyměnil sem aac a pak se to zlepšilo.Ted při odlehšeným setrvačníku mám na volnoběh cca 900-1000otáček a nic nechcípá,ani při vyřazení.... 8)
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Mirek » 15.05.2011, 21:42

DRFTing. píše:.....nééé nezamykejte mi to tu, ješte nejsem hotovéééj :D
POKRAČOVÁNÍ : Tak jsem vyndal AAC ventil, kompletně jsem ho vyčistil, vydrátkoval, profoukal kompresorem, nepřipadalo mi tam nic divnýho, ono tam taky nic není jen díry :-)

tady jsou krásný obrázky ventilu : forum/viewtopic.php?f=160&t=18744&hilit=aac+ventil
já mám ten v levo, ale ten šroubek v něm mám ten s tou gumičkou z pravého obrázku.

No další věc čeho si všimnul Pítrs kterej videl motor, byla ta, že jsem měl CAS úplně v pravo. Kontrolovalo se nastavení rozvodů jestli nebylo náhodou o zub špatně, ale to je v pořádku, takže cas blbě nastavenej, dali jsme ho zatím od oka na prostředek, auto jede lépe, volnoběh je určitě lepší, ale ješte měl trochu tendenci chcípnout při jízde, ale už ne tak hrozně jako před tím.

Co je ješte stále divný, že pořád mi nereaguje šroubek na AAC ventilu na to regulování volnoběhu, to musím vyřešit, ale jak KUA ???
Zkusit jiný AAC ?
jen pro formu, kdyz kroutis tim sroubkem, mas zahraty motor a vytazeny konektor z ovladani AAC? :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček

Příspěvek od Mirek » 15.05.2011, 22:24

DRFTing. píše:Mirek : jj motor je zahřátej a aac je odpojený a nic to nedělá
Tak ho zkus vymenit za nejaky uplne jiny, melo by to reagovat. Na tom sroubku je o-krouzek jako tesneni ze? To je v poradku?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 147 hostů