S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel133
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 15.01.2011, 21:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od Pavel133 » 10.09.2012, 21:41

Ahoj,mám problém s mojí S12,do 3000 otáček je chudá směs,přesně od 3000 začíná být bohatá za mnou černo atd. takto se to chová bez tlaku turba, při talku turba je bohatá prakticky hned v jakýchkoliv otáčkách. Máte někdo nějaký nápad čím by to mohlo být? Předem děkuji za odpovědi a nápady.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od blázen » 11.09.2012, 05:18

Co FPR
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od kenivruh » 11.09.2012, 08:00

Co niekde diera za turbom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od buky300zx » 11.09.2012, 09:05

Kolko ti ukazuje tlak turba na budiku(ak mas).Moze tam byt diera ako pise Keni.Keby to je palivovy regulator,tak si mylslim ze by to mal opacne,na volnobehu bohate a v booste chudobne.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od SilverFox » 11.09.2012, 16:17

S12 má orientační budík tlaku turba v serii. Pokud by byla netěsnost ve vedení tak s největší pravděpodobností na červenej gumě na výtlaku turba nebo by foukal přetlakovej ventil. Netěsnost by se ale projevovala cukáním si myslim a o tom se nezmiňuje. To spíš váha vzduchu?
Obrázek

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od Woyta » 11.09.2012, 19:11

Mel jsem diru za turbem. Chovalo se to celkem normalne. Akorat mi dira sezrala 0,2b z 0,9b.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Pavel133
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 15.01.2011, 21:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od Pavel133 » 11.09.2012, 19:29

všem moc díky za rady.Cukalo to dřív to už se vyřešilo to bylo špatnou jednou cívkou.Originál budík ukazuje maximum +7 a budík co mám domontovanej ukazuje při plnym max tlak 0,6b ale ručička kmitá,jinak na netěsnost mám podezření,přímo na tom přetlakovym ventilu,chci zkusit ho vyšroubovat a sání zaslepit šroubem to by nemělo ničemu vadit?

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od SilverFox » 11.09.2012, 19:47

Pokud ti v pořádku funguje wastegate tak by s testem neměl bejt problém.
Obrázek

Uživatelský avatar
Pavel133
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 15.01.2011, 21:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od Pavel133 » 20.09.2012, 19:09

Ahoj,tak jsem vymontoval přetlakový ventil který upouštěl tlak už při 0,3baru(naměřeno nafouknutím sání) sání sem zaslepil šroubem,jel to projet jede to o něco líp ale podle měřáku se to chová pořád stejně nad 3000 otáček nebo v tlaku to zbohatne.Za mnou v zrcátku pořád černo.Jinak se mi tam v jednu chvíli oběvil tlak turba 1,2baru což bych neřek že je schopný sériový turbo dávat,jinak tam bylo kolem 0,8baru... jen otázka mimo tušíte někdo kolik má dávat seriový turbo? moh by být problém zpusobený váhou,nemohla by to dělat třeba i lambda?

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od SilverFox » 20.09.2012, 19:53

Může, ale než do toho motoru začneš sypat prachy doporučuju zvážit swap ca18det. Sériový tlak ti přesně neřeknu, ale logicky to nebude víc jak 0,7 kpa. Co máš za ten přídavnej? Oni ty nekvalitní bejvaj často dost optimistický. :)
Obrázek

Uživatelský avatar
Pavel133
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 15.01.2011, 21:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: S12-CA18et do 3000rpm chudé nad 3000 bohaté

Příspěvek od Pavel133 » 20.09.2012, 20:00

já spíš výhledově přemýšlim o SR20det,ale s tímhle bych se rád aspoň trošku povozil nějakou dobu...budík mám JOM mechanický,právě sem o tom uvažoval jak moc kecá ale nevim těžko říct...kdyby měl někdo zdravou váhu na pučení,případně prodej dejte vědět díky

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů