CLSD nebo Open

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: CLSD nebo Open

Příspěvek od adner » 15.11.2012, 01:11

to awatar
moc to dramatizuješ, klasický kuželový diferenciál díky své nižší mech. účinnosti (např oproti difu s čelními zuby) není na odskakování kol zas až tak moc citlivý a na změnu povrchů (suchých) už vůbec ne, navíc auto, kterému na hrbolech nějak dramaticky odskakují kola, nemá na okruhu co dělat. V ten okamžik je totiž neovladatelné - nebrzdí, nezatáčí, negripuje...
To, že by měl být open diff nepředvídatelný, je pouze obecně rozšířená fáma pramenící právě z neznalosti a nedostatku vlastních zkušeností...
edit: dovedu si představit, že pilot extra třídy bude mít proti open difu výhrady, samozřejmě, jenže takový člověk jede celý okruh s docela masívním prokluzem poháněných kol a to i po rovině...a to už je trochu jiný level...
Chápu, že u drifterů je to všechno jinak ale já tu drift neřeším...

Uživatelský avatar
Bohuš
user
Příspěvky: 229
Registrován: 02.11.2011, 10:34

Re: CLSD nebo Open

Příspěvek od Bohuš » 15.11.2012, 06:02

A jak je to teda s HLSD ?

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CLSD nebo Open

Příspěvek od Awatar » 15.11.2012, 21:51

adner píše:to awatar
moc to dramatizuješ, klasický kuželový diferenciál díky své nižší mech. účinnosti (např oproti difu s čelními zuby) není na odskakování kol zas až tak moc citlivý a na změnu povrchů (suchých) už vůbec ne, navíc auto, kterému na hrbolech nějak dramaticky odskakují kola, nemá na okruhu co dělat. V ten okamžik je totiž neovladatelné - nebrzdí, nezatáčí, negripuje...
To, že by měl být open diff nepředvídatelný, je pouze obecně rozšířená fáma pramenící právě z neznalosti a nedostatku vlastních zkušeností...
edit: dovedu si představit, že pilot extra třídy bude mít proti open difu výhrady, samozřejmě, jenže takový člověk jede celý okruh s docela masívním prokluzem poháněných kol a to i po rovině...a to už je trochu jiný level...
Chápu, že u drifterů je to všechno jinak ale já tu drift neřeším...
Právě že z vlastní zkušenosti můžu říct, že open je nahovno. Zkrátka radši budu mít bržděný jedno kolo, což se dá vyřešit přidánim plynu a lehoulinkym úhlem (což nemusí znamenat výrazný zpomalení), než platit svodidla a zametat auto, protože mi open "otevřel" a poslal mě do háje.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: CLSD nebo Open

Příspěvek od Tosho » 15.11.2012, 21:59

jazdil som rok open a nemozem sa stazovat. Priklanam sa k teorii ze vacsina len posuna famu ze open je na hovno a jak je to zle a nefunguje to a jazdi na vymletom uz nefunkcnom VLSD a zakazdym rozdiel nebo a zem. Ci uz okresky, vrchy a aj som sa pekne posmykal. Akurat auto nejde bokom do vrchu z otvorenym. Z kopca na rovine z prstom v zadku.

Zavareny mi momentalne vyhovuje vyborne na to na co auto pouzivam.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 1000
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: CLSD nebo Open

Příspěvek od Method » 19.11.2012, 19:23

Parádní čtení, díky
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: CLSD nebo Open

Příspěvek od pablo » 21.11.2012, 08:41

open ide pekne aj do kopca :lol: bokom

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: CLSD nebo Open

Příspěvek od buky300zx » 29.08.2013, 15:10

Ako je na tom diff od Quaife ATB(Automatic Torque Biasing)?Nema lamely,ale je snekovy.

https://www.google.sk/search?q=quaife+a ... 66&bih=664

Mam v plane ho kupit na Tiger.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: CLSD nebo Open

Příspěvek od jagy » 29.08.2013, 15:36

Na tohle jsem se uz pred casem Adnera ptal a popsal mi to jako "jedinou spravnou volbu" na okruh. Pokud se nepletu, ma ho i v GTM.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: CLSD nebo Open

Příspěvek od buky300zx » 29.08.2013, 15:52

Super,potvrdilo sa mi co som si myslel,to som chcel pocut.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 hostů