Sání na kapotu vs. déšť

otázky a odpovědi technického rázu
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od vmille » 25.12.2012, 12:15

Awatar píše: Tohle je přesně ono, lidi místo toho aby řešili podstatný věci tak, řešej kokotiny a myslej si jak tomu motoru/autu pomáhaj, ale to že se vysrali na x důležitějších věcí, kvůli kterým se to vysere je už nenapadne.
+1

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Jennulda » 25.12.2012, 12:33

taky nechapu proč s toho dělate takovou vědu, kdyby to byla formula neřeknu ale to neni ani to blby SX, kup si obyš uni nasavani z netu do kapoty vyřež diru a to sani na ni přilep nic vic bych neřešil, ono to bude mit u tak slabeho motoru stejně podle mně jen učel vylepšeni designu auta a nic vic =)

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 » 28.12.2012, 02:03

U auta co ma 200k bych to neresil, tak je to skoro jedno, protoze to i tak jede peckovne, ale u slabyho auta, ktery navic vykucham na nejakych 960kg, to vyznam ma, konik ke koniku a jede to lip, to je stejny jak kdyby jsi byl nekde na porsche foru a tam Ti rikali"Jo kdyby jsi to aspon resil na aute co ma 400k a ne ubohych ani ne 200, tam uz je lepsi pouzit seriovy sani se seriovym filtrem." Kazdej resi to v jake rovine je, ja tu dal obecnej dotaz, jak je reseny sani v kapote. Neptal jsem se nikoho na nazor jestli to ma nebo nema vyznam :idea: A ze si tu nekdo neco vyrizuje a OTckuje, jsem si uz taky zvykl, vysledkem je, ze jsou tu poprane 3 stranky a ani video, ani fotka ani nacrt zadnyho reseni, takze, mam pocit, ze se tu zachvili budeme blizit TF, kde kazdej dela chytryho, vyrizujou si veci mezi sebou ale nikdy se nic kloudnyho nevyresi Zacina to tu byt pekne na h :) vn :)
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od jagy » 28.12.2012, 08:37

Ty jsi to moc nepochopil co?
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Awatar » 28.12.2012, 09:36

Odpověď na tvojí otázku. Se sériovym sánim a filtrem budeš mít lepší výsledek (větší výkon) jak s vyřezanou kapotou a US super cool filtrem. A tohle si běž řešit na honda fórum. :lol:
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 » 28.12.2012, 10:45

Kluci, vratte se prosim na prvni prispevek tohoto tematu, a zjistite, ze otazka byla obecna, nijak nezamerena na Hondy, vubec jsem se neptal na to jestli to bude mit vetsi vykon tak, nebo onak a vubec jsem nechtel aby si tu nekdo mezi sebou vyrizoval konflikty. Kdyby tu polovina lidi co tu psala prispevky venovala polovinu casu jednoduchymu nacrtu v malovani a vlozila sem obrazek, davno by nemuselo byt co resit a kdyz by to nekdo hledal, treba pro raketoplan, tak by to nasel a nemusel se brodit srackama co kdo komu hadicky a kolejnice.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od panpica » 28.12.2012, 13:24

Nejvetsi tlak vzduchu je nekde v prostoru pod blinkrama. Druhy nejvetsi je v prostoru chladice, kde byva vetsinou original privod vzduchu k filtru (nejlepsi pomer tlaku a nasavani necistot). Az potom je prostor pred prednim sklem. Tzn abys dosahl stejnyho prisunu vzduchu, tak budes muset mit vetsi rychlost. To ale nechces slyset.
S14 Zenki

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Jennulda » 28.12.2012, 13:35

No podle mně je ten problem v tom že auta co maji diru v kapotě pod ni nemaji filtr ale intercooler tudiž neřeši problem jestli jim fitrl propusti vodu nebo ne pač jim tak max mokne intercooler.

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od adner » 29.12.2012, 01:55

Bart34 píše:Dokazal by mi nekdo rict/ukazat jak je vyreseny aby treba pri hustym desi se mi netopil motor vodou? Pojedu 120km/h budu mit 3.500ot, bude to stihat zrat, ale kdyz vyradim a otacky spadnou na 800, tak co? Jak to vyresit?
při 3 tisících otáčkách spolkne motor objem vzduchu X s odpovídajícím množstvím vody v něm obsaženým. Při 800 ot to bude objem poměrně menší s opět jemu odpovídajícím množstvim deště, takže pokud budeš mít někde odtokovou dírku aby se nemohla hromadit případná stékající voda, myslím že nebude problém...jinak ten filtr je na hodně nešťastném místě, klidně se může stát, že při vyšší rychlosti se ti v sání objeví vzduch o teplotě 70-80°, což je samozřejmě úplně špatně....počítej na 5°C pokles o 1% výkonu díky nižší hustotě, takže při rozdílu 60° (20°-80°) je to 12% (je jedno jestli je to motor s 50 nebo 300 ps, pořád je to desetina toho jak auto jede... ale to ty víš :wink: ) Otevřený filtr umístěný na obvyklém místě za světlem není taky žádná láce. Po chvilce jízdy ve větší zátěži se rozžhaví motorový prostor, ohřátý náporový vzduch z chladiče, likvidujícího cca třetinu tepelného výkonu motoru, se dostane k filtru a je hotovo (30 kW u 100 kW engine je pořádná porce tepla). Takže odizolovaný přívod vzduchu zvenku v tvém případě jednoznačně ano. A jestli se někomu old style sání nelíbí, je to jeho stres ne?

S panem P. souhlas, jen dodám, že u tohoto auta (nízká max rychlost) je možno dobře provedeným a umístěným sacím otvorem získat přibližně 1 až 2% výkonu navíc, což není moc ale jak jsi správně řekl "koník ke koníku..." :wink:

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 » 29.12.2012, 12:17

Dekuji Ti. Suprova odpoved aspon castecne k tematu a rozumbradum. Takhle do detailu s presnymi procentami to neznam, takze supr. Diky. :salute: Jeste kdyby se nekomu povedlo najit fotku nebo jednoduchej nakres nejakyho odlucovace. Ja to hledal uz pres hodinu a nic nenasel krom uzavrenych odlucovacu ke vzduchotechnice.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od adner » 29.12.2012, 19:45

možná proto, že se žádné speciální odlučovače nepoužívají...ono tou malou dírou se tam zas tolik deště nedostane a pokud ten filtr není papírový a nestojí ve vodě, nic se neděje...u motocyklů s přímým sáním se to vůbec neřeší, na x autech co jsem s otevřeným filtrem měl/provozoval i přes sebesilnější bouřku no problem...

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Woyta » 29.12.2012, 19:49

Motorky s ramair maji taky odvod vody ze sani.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od adner » 29.12.2012, 20:16

dírkou v nejnižším bodě airboxu...

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 » 30.12.2012, 11:52

Me jediny co napadlo je neco takovyho s tim ze tvar by nebyl sipovitej ale lehce obloukovitej zaroven s filtrem.
Obrázek
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Trinom » 30.12.2012, 15:48

Barte, zkus ten obrázek trošku popsat, absolutně nechápu, co jsi tím myslel.

Já vím, že narážíš na air grabber, jako maj ameriky, ale tam je jen vedle filtru taky dírka a hadičkou je to odvedený pod auto.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 hostů