Sání na kapotu vs. déšť

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 » 22.12.2012, 20:01

Dokazal by mi nekdo rict/ukazat jak je vyreseny aby treba pri hustym desi se mi netopil motor vodou? Pojedu 120km/h budu mit 3.500ot, bude to stihat zrat, ale kdyz vyradim a otacky spadnou na 800, tak co? Jak to vyresit?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Woyta » 22.12.2012, 20:03

U seriovek mas odlucovac vody.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 » 22.12.2012, 20:09

mas nejakej nakres? nebo spon popis jak to funguje. Nebo to nakresli v malovani prosim, hledal jsem princip na netu asi 3/4 hodiny a nic.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Woyta » 22.12.2012, 23:19

Obrazek zrovna nemam. Ale kdyz kouknes pod kapotu Fabie Tak sni vede do chladicove steny a tam je nacvaknut odlucovac.
Da se rici, ze to je takovy rozdvojka. Tezka voda pokracuje rovne dolu a motor nasava vicemene jen vzduch.
Jinak diru na kapote mivali nejake peugeoty co si pamatuju.

BTW nemas lepsi udelat nejakej snorchl sani dopredu?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 » 23.12.2012, 11:12

Ne :) Mam totiz karburatorovyho civica, kterej ma peknej ovalnej filtr, tak jsem si rekl, ze zaexperimentuju a udelam ho na styl old america :) Ale resim ten prisun vzduchu. Na plno forech jsou jen pitomci kteri koupi falesny sani a prilepi to na kapotu, tady jsou i tech. zamereni lidi, proto to resim zde.
Přílohy
FilterUSA.JPG
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od jagy » 23.12.2012, 13:20

Nema to zadny vyznam. Nech to tak, jak to je...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 » 23.12.2012, 14:42

Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo :o
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Woyta » 23.12.2012, 15:10

Ted me napada, ze nektere stare ameriky meli v sani na kapote dvirka.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

holubrider
user
Příspěvky: 229
Registrován: 08.04.2011, 09:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od holubrider » 23.12.2012, 15:37

když uděláš klasickou kapličku nebo něco běžnýho tak bys musel přece brodit řeku abys to utopil + ještě perforovaní něco pochytá,a nebo tam dáš nějakou příčku abys to odklonil.MOc s tím nevymyslíš nehrotil bych to,ta voda tam nastříká nějaká vždy i bez toho nádechu v kapotě. 2)Ten filtr je stejnak mastnej nebo nečím impregnovanej pokud je to k&n nebo podobnej a je to tak samo o sobě bariera.

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Awatar » 24.12.2012, 00:02

Bart34 píše:Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo :o
Asi ti ve škole uteklo to, že existuje turbo a intercooler. Ty ten vzduch stejně ohřeješ v turbu a kvůli ochlazení je IC. Takže nasávání z kapoty je u turboauta víceméně jedno, radši si pořiď pořádný IC s dobrou účinností.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 » 24.12.2012, 05:16

Tyyo to by byla pecka :!: Jeste abych nejaky mel :)
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Awatar » 24.12.2012, 09:09

Bart34 píše:Tyyo to by byla pecka :!: Jeste abych nejaky mel :)
No nemáš si kupovat atmo mrdku. :lol:
S15 - JDM

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od mara_m » 24.12.2012, 14:44

Awatar píše:
Bart34 píše:Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo :o
Asi ti ve škole uteklo to, že existuje turbo a intercooler. Ty ten vzduch stejně ohřeješ v turbu a kvůli ochlazení je IC. Takže nasávání z kapoty je u turboauta víceméně jedno, radši si pořiď pořádný IC s dobrou účinností.

veris tomu ? ze kdyz nasaju v motoraku vzduch 90 stupnu prozenu ho turbem kde vzduch se jeste ohreje ze ic to schladi na teplotu okolniho vzduchu ? ja ne pri tom prutoku a te mase vzduchu nema sanci vetsi sanci na ochlazeni ma aftercooler nebot ma vetsi ucinost ale i tak je stale lepsi nasavat 20stupnovej vzduch ohrat ho jen turbem ..........................
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Awatar » 24.12.2012, 16:13

mara_m píše:
Awatar píše:
Bart34 píše:Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo :o
Asi ti ve škole uteklo to, že existuje turbo a intercooler. Ty ten vzduch stejně ohřeješ v turbu a kvůli ochlazení je IC. Takže nasávání z kapoty je u turboauta víceméně jedno, radši si pořiď pořádný IC s dobrou účinností.

veris tomu ? ze kdyz nasaju v motoraku vzduch 90 stupnu prozenu ho turbem kde vzduch se jeste ohreje ze ic to schladi na teplotu okolniho vzduchu ? ja ne pri tom prutoku a te mase vzduchu nema sanci vetsi sanci na ochlazeni ma aftercooler nebot ma vetsi ucinost ale i tak je stale lepsi nasavat 20stupnovej vzduch ohrat ho jen turbem ..........................
Pokuď nebudeš nasávat vzduch přímo u výfuku, tak je to jedno. Zvlášť u 20 let starýho vraku s trochou koní. Tady děláš jako by to byla raketová věda. :lol: Kolik si myslíš, že to přidá? Nula nula prd. Sou daleko důležitější věci, který se musej udělat, než vyřezat kapotu a myslet si, že to něco přidá. :lol:
S15 - JDM

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od mara_m » 24.12.2012, 16:32

u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů