Stránka 1 z 1

ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 27.12.2012, 00:53
od Josip

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 27.12.2012, 10:27
od kenivruh
Josip píše:http://driftopia.com/2007/12/18/swappin ... dirty-way/
Ma to zmysel? :shock:
Ma to niekto?
ma to zmysel ked tlacis vela a mas pocit ze tu uz klapka nestiha prepustit, ale kto vie pri akom tlaku to az ma zmysel (mozes dat merac tlaku pred a za klapku a zistis ci to potrebujes :) )

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 27.12.2012, 14:15
od jagy
Jestli to ma smysl musis vedet sam... kazdopadne to bude urcite prinosem at uz mas jakykoliv vykon.

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 27.12.2012, 14:30
od blázen
klapka není největší restrikce v tom vedení sání.. :)

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 27.12.2012, 18:30
od vmille
Obrázek

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 28.12.2012, 16:16
od sx200
takze rozdiel 4 kW pri 200kW.pri cca 350ps by to bolo este o nieco viac?

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 27.06.2014, 13:33
od sx200
no ma to tu niekto na CAcku?

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 27.06.2014, 16:21
od Erso33
na CA je za klapkou vstup do sania ktory je restrikcia...
da sa to pekne vybrusit cca4mm do plusu a najlepsie konicky smerom do sania...
venoval som sa tomu prednedavnom...
takto vyzera ta moja po vybruseni...
mozte porovnat v prvom prispevku je origo v inku s tymi cervenymi sipkami :)
Myslim ze tato uprava je jednoduchsi a ucinnejsi sposob ako vymena klapky...

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 27.06.2014, 16:50
od raddy
sx200 píše:takze rozdiel 4 kW pri 200kW.pri cca 350ps by to bolo este o nieco viac?


nebol by som optimista,v tom grafe nie su rovnake tlaky turba.

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 28.06.2014, 02:32
od sx200
Tak zamenit ci nie co vy na to?

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 28.06.2014, 07:47
od raddy
pokial nemieris vysoko nad 400k je to zbytocne.

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 28.06.2014, 08:10
od Erso33
Vybrusil by som len vstup do sacich zvodov podla origo klapky a tym pre to spravys upgrade a mas pokoj (a to ma vyznam)

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 28.06.2014, 09:21
od Woyta
vymenou klapky sice ziskas par koni nahore ale zase prijdes o ovladatelnost v nizkejch otackach.

Pokud nemas auto jen na okruh tak je lepsi nechat seriovou klapku. Alespon tak mi to bylo receno.

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Napsal: 28.06.2014, 11:20
od raddy
jedine negativum je trhana jazda na velmi lahkom plyne,ale to len vtedy ak je klapka velmi velka a aj velmi male otvorenie je citelne..inak je to bez akychkolvek problemov. Ladil som sr20ve s 3" klapkou a pohoda.. Akurat pri ca18det je cele seriove sanie ok do takmer 500k,takze pri vykonoch okolo 300k su upravy sania len velmi malo prinosne,vratane klapky. Ovela vacsie restrikcie su vacky a turbina..a hlava samotna.