Turbo chlazení / mazání

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
automato
user
Příspěvky: 501
Registrován: 18.11.2010, 10:28
Bydliště: Slovensko okolie NR

Re: Turbo chlazení / mazání

Příspěvek od automato » 08.06.2013, 09:35

Otázka!

Mám turbo GT2860RS

Ako viem že turbom prechádza spravna dávka oleja?

Použil som 0,8 restriktor.

Existuje turbo s vlastným restriktorom?
Vadí ak tam mam resttriktory dva?
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA

race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo chlazení / mazání

Příspěvek od blázen » 08.06.2013, 21:48

turbo má v těle restriktor.. ovšem otázky na změnu restriktoru u R turba jsou tak nějak záhadné ..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

welveth
user
Příspěvky: 339
Registrován: 10.01.2011, 23:50

Re: Turbo chlazení / mazání

Příspěvek od welveth » 03.05.2014, 07:14

Jakej šroub pasuje do té olejové fajfky na CA když mám hadičku s okem. Typ závitu?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo chlazení / mazání

Příspěvek od kenivruh » 05.05.2014, 07:55

Ak myslis zavit do turba tak to je 7/16-24 unf. Trochy speci zavit ale da sa zohnat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

welveth
user
Příspěvky: 339
Registrován: 10.01.2011, 23:50

Re: Turbo chlazení / mazání

Příspěvek od welveth » 05.05.2014, 17:45

Do turba šroub mám dokonce dva ale nemám ten co přijde do fajfky v bloku CA , měl by to být 12x1 ale potřebuju to 100% potvrdit od někoho.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo chlazení / mazání

Příspěvek od kenivruh » 06.05.2014, 07:47

welveth píše:Do turba šroub mám dokonce dva ale nemám ten co přijde do fajfky v bloku CA , měl by to být 12x1 ale potřebuju to 100% potvrdit od někoho.
tak tam je M12x1mm na 100%. Da sa kupit redukcia M12x1mm na AN/UNF, co je najlepsie pac na AN/UNF ti uz spravi hadicu kazdy.
http://www.ebay.com/itm/AN-3-to-M12-x-1 ... ae&vxp=mtr
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

welveth
user
Příspěvky: 339
Registrován: 10.01.2011, 23:50

Re: Turbo chlazení / mazání

Příspěvek od welveth » 15.12.2015, 21:57

potřebuju hadici se vším všudy aby šla zapojit do bloku CA a následně do garrett turba na top mount svodech délku bych upřesnil

kde seženu?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů