Diferenciál S13

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Lubo200sx
user
Příspěvky: 143
Registrován: 03.09.2013, 15:13
Bydliště: Hlohovec Slovensko

Diferenciál S13

Příspěvek od Lubo200sx » 09.09.2013, 16:14

Čavte chalani :) mám takú otázku. Chcel by som vedieť či mám samosvor alebo nie lebo podľa tých 2 posledných čísel v tom kode samosvor nemám ani na diffe nie je žiadny nápis ani nálepka lenže auto z miesta gumuje z obidvomi kolesami a pri pokuse o drift raz zapne inokedy nie. :D čo si o tom myslite?

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od MYSAK » 09.09.2013, 17:19

Zvedni obe zadni kola do vzduchu, vem si asistenta a protocte je proti. Bud to pujde nebo ne

Lubo200sx
user
Příspěvky: 143
Registrován: 03.09.2013, 15:13
Bydliště: Hlohovec Slovensko

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od Lubo200sx » 09.09.2013, 18:35

To som skusal a tocia sa obidve jednim smerom

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od mara_m » 09.09.2013, 18:36

kdyz mas open tak se kazde toci jinam kdyz VLSD tak obe na stejnou stranu .........
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od Woyta » 09.09.2013, 18:44

Chladic diffu melo myslim jen VLSD.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od mara_m » 09.09.2013, 18:53

myslis spatne ..........
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Lubo200sx
user
Příspěvky: 143
Registrován: 03.09.2013, 15:13
Bydliště: Hlohovec Slovensko

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od Lubo200sx » 09.09.2013, 19:04

Chladic oleja diffu tam mam,kolesa ked vo vzduchu potocim jedno to predu tak ide aj to druhe tym istim smerom ,lenze pri zatazi ked chcem zagumovat hrabu obi dve kolesa ale do zakruti to obcas odpoji a obcas gumuju obi dve takze tomu nechapem :D napadlo ma ci to nemoze brat signal z abs a kvoli tomu to odpaja ked sa zmenia otacki kolies

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od Trinom » 09.09.2013, 19:06

Spíš jestli už nemáš dif v háji. Ze samosvoru se časem prostě stává otevřenej.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Lubo200sx
user
Příspěvky: 143
Registrován: 03.09.2013, 15:13
Bydliště: Hlohovec Slovensko

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od Lubo200sx » 09.09.2013, 19:55

A nepomohlo by vymenit olej napriklad alebo nieco tomu podobne :D

RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 437
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od RUDIDRIFT » 09.09.2013, 20:12

Daj si 1,5 alebo 2 cestný diferencial a budeš gumovať kým ti motor stačí

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od kenivruh » 11.09.2013, 08:55

asi tam niekto swapol VLSD. to ze nefunguje stale nieje nic divne, kedze uz moze mat najlepsie roky za sebou. Vymena oleja nepomoze, kedze visco element je uzavrety.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Lubo200sx
user
Příspěvky: 143
Registrován: 03.09.2013, 15:13
Bydliště: Hlohovec Slovensko

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od Lubo200sx » 11.09.2013, 10:56

A nevieš mi prosím poradiť co stim robiť ? :)

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od Woyta » 11.09.2013, 12:18

It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od MYSAK » 11.09.2013, 15:11

Ten odkaz neni asi uplne jak sis predstavoval :) Predpokladam ze si mel na mysli pridani podlozek. to neni o tom ze se vymeni a vse zas funguje ale o tom ze se pridanim (pripadne vymenou za o hodne silnejsi) ten vyskozni clen tak vysponuje ze se vic "zakousne". Kdyz se nad tim zamyslim tak podle konstrukce toho stredu budou vic trpet satelity ale uvidime co to udela, taky mam VLSD bidnej tak ho klidne muzu dojebat uplne :lol:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferenciál S13

Příspěvek od kenivruh » 11.09.2013, 15:32

Lubo200sx píše:A nevieš mi prosím poradiť co stim robiť ? :)
s tym sa neda nic robit, vymenit za funkcny visko alebo dat mechanicky
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů