Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od jagy » 20.11.2013, 20:47

Cim lehka remenice znici motor? Moc kratky diff je co za hloupost? Snad kratsi = lepsi, ne? Poradne svicky a kabely znamena co?

Trinom: Redstuff je k nicemu, nic nevydrzi. YellowStuff jsou ok. Problem se zajetim nemuze mit nikdo, kdo dodrzi postup...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od Woyta » 20.11.2013, 20:55

Mekej material vyzvejka se. Ale to bejva problem u hlavni remenice ale tam se to resi ocelovou vlozkou ve stredu remenice.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od Fizzbiker » 20.11.2013, 21:02

ad remenice, pokud je spatne vyvazena (vetsinou bez pokusu o vyvazeni) muzou harmonicke kmity poskodit saly. to je i duvod vymackavani.

ten zbytek se pekne cte ale valnou vahu to moc nema no...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od blázen » 20.11.2013, 21:04

Některé řemenice mají v sobě takový silentblok , asi vůči rázům,.. Nevím zda i na těchto motorech..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od Fizzbiker » 20.11.2013, 21:07

harmonic dumper... CAcko to ma Kacko predpokladam tez....
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od jagy » 20.11.2013, 22:05

Dik panove, chtel jsem to slyset od Kristiana :) Protoze psal o remenici, ale klikova neni jedina na motoru... a jestli odlehci setrvak nebo klik. remenici, tak je to docela jedno. A u KA motoru, co toci cca 6500ot. bych to nevidel ani tak jako problem.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od Trinom » 20.11.2013, 22:35

jagy píše:Redstuff je k nicemu, nic nevydrzi. YellowStuff jsou ok. Problem se zajetim nemuze mit nikdo, kdo dodrzi postup...
Jestli to nebude spíš tím, že všechny tyhle Stuff brzdy jsou určený na závody, kde se na výdrž moc nehraje. Snad až na ty modrý, který jsou na vytrvalostní závody.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od Xcriss » 21.11.2013, 01:55

Tak tak, mel jsem na mysli klikovou remenici a jeji nevyvazenost, resp. to, ze ty lacne aftermarket nemaji ten silentblok a ty, ktere ho maji stoji ranec...

S delsim diffem se mi proste s tim autem jezdi lip - nevim proc, muj pocit... U toho kratsiho diffu tam clovek nahazel vsechny kvalty a bylo...
Svicky myslim hlavne "v poradku" a ty, ktere tam patri... Kable po tech letech urcite vymenu snesou taky... Jsou to drobnosti, ale je fajn to mit v cajku...
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od jagy » 21.11.2013, 09:22

Trinom píše:Jestli to nebude spíš tím, že všechny tyhle Stuff brzdy jsou určený na závody, kde se na výdrž moc nehraje. Snad až na ty modrý, který jsou na vytrvalostní závody.
No tak na zavody opravdu nejsou. :lol: Greenstuff nebo Redstuff jsou blata, ktere spalis dost lehce. Neni to proste dobra volba. Proste ma smysl brat od zlutych nahoru.

Xcriss: Kdyz chces aby to jelo, tak je kratsi prevod lepsi uprava, nez cpat do motoru, ale to urcite vis... :wink:
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od Trinom » 21.11.2013, 11:46

ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od Xcriss » 21.11.2013, 15:24

Vim, ze to tak je, ale z nejakeho duvodu me to auto proste bavi vic s tim delsim prevodem...
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od mara_m » 21.11.2013, 20:11

Xcriss píše:Vim, ze to tak je, ale z nejakeho duvodu me to auto proste bavi vic s tim delsim prevodem...

tu mam 3,6 VLSD me je naprd
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od blázen » 22.11.2013, 10:46

Kolik těch typů diffů byl na těch s 13? S14? Z32? R32,33.. Udělejte někdo tabulku i s převody.. Co na co pasuje..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod


Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Příspěvek od mara_m » 22.11.2013, 12:39

R200

3,6 skye automat ( R32)
3,9 s13
4,1 skye R33 a 240sx
4,36 skye R33

R230 (z32)
3,6

to je co jsem mel ci mam ostatni nevim ...
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů