ABS ano/ne

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: ABS ano/ne

Příspěvek od mara_m » 19.12.2013, 19:39

aby ti makalo abs z jineho auta potrebujes k tomu cidla od toho abs a krouzky pak to maka ..... i s jinejma cidlama a krouzkama muze a nemusi makat lepsi je pouzit co bylo vyrobeno origo k abs
Naposledy upravil(a) mara_m dne 19.12.2013, 19:43, celkem upraveno 1 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: ABS ano/ne

Příspěvek od mara_m » 19.12.2013, 19:43

ABS z s13 maka spatne proto ze ma 30% rozdil (mozna 20% tet si nejsem jistej ) proto spina moc brzo staci se nak dostat to te jednotky a zmenit procentulni rozdil otacek kol ... otazka zni jak :mrgreen:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ABS ano/ne

Příspěvek od Awatar » 19.12.2013, 21:11

mara_m píše:ABS z s13 maka spatne proto ze ma 30% rozdil (mozna 20% tet si nejsem jistej ) proto spina moc brzo staci se nak dostat to te jednotky a zmenit procentulni rozdil otacek kol ... otazka zni jak :mrgreen:
Ale i rychlost spinani a otevirani je spatna. Tzn. Ze doba kdy brzdi je moc dlouha a doba kdy nebrzdi je taky moc dlouha. Idealne by melo abs udrzet cca 20% prokluz, kdy pneu dokazi prenest nejvice sily, amplituda pulzu ABS by se mela drzet co nejblize teto hodnote (protoze pokud je to vic tak uz se prilnavost ztraci, pokud min tak ji jeste neni dost a nevyuziva maximum brzdy sily), ale tomu dedeckovi se o tom muze leda tak zdat, protoze ta amplituda je moc velka.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: ABS ano/ne

Příspěvek od Woyta » 19.12.2013, 21:12

S14tkove je na tom jak?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: ABS ano/ne

Příspěvek od mara_m » 19.12.2013, 21:26

spatne je uz v s13 ABS ze bere zadek z kardanu


pouzit ABS z novejsich BMW to bude asi v nasich koncinach nejlepe sehnatelne .....
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
xNEZMARx
user
Příspěvky: 318
Registrován: 03.12.2011, 13:13
Bydliště: nymburk

Re: ABS ano/ne

Příspěvek od xNEZMARx » 20.12.2013, 00:32

já ABS odstranil když sem vyráběl kompletně nové brzdové vedení a nechtěl sem si to komplikovat navíc je to nevzhledný a těžký místo toho by se mi líbil třeba oil catch tank.Já věřim že s mejma brzdama dokážu pracovat líp než starý seriový abs a na auta bez abs sem zvyklej dokonce mi to drnčení do pedálu přijde dost nepřijemný.Ale pokud bych nedělal brzdy od základu abs bych ponechal a přidal bych přepínač pro deaktivaci :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: ABS ano/ne

Příspěvek od Kentoya » 20.12.2013, 03:02

do pedálu to drnčí, pouze když je někde chyba, dělá mi to na nové primeře s lepším abs, kdežto staré dvoukilo brzdilo jak má, s tím abs, sice ne ideálně, ale já byl spokojený, a na pedálu jsem necítil vůbec nic

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: ABS ano/ne

Příspěvek od evo400 » 22.12.2013, 15:56

ABS u VW je hrůza. Několikrát jsem si kvůli tomu mále rozbil hubu. To jsem měl ještě Leona a běžně se stalo, že jedno kolo dostalo ránu od díry v silnici a auto totálně přestalo brzdit na cca 2-3 vteřiny a řešit se to muselo brutálním prošlápnutím, protože v ten moment jsi přišel totálně o posilovač.

U Mitsu EVO9 však ABS fungovalo tak bombasticky, že zabrzdit tak jistě a neomylně prostě neumím. Dokonce to auto brzdí každé kolo jinak podle natočení volantu a to nohou nikdy nikdo neudělá, ani kdyby to byl mistr světa amoleta.

Takže myslím, že moderní systémy jsou tak špičkové, že řidič jim nesahá ani po paty. U systému před rokem 2000 už bych si tak jistý nebyl. Podobné to je i u motorových jednotek, nové jsou také perfektní, ale staré za nic nestojí.

Ještě jedna věc mne u VW sr..a. Když jsem stál na plynu a dotkl se brzdy, auto přestalo akcelerovat a dokud jsem nepustil a znovu nezmáčkl plyn nejelo. Tedy nešlo využívat přibržďování za účelem vyrovnání zatížení náprav v zatáčce.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

onsad
user
Příspěvky: 54
Registrován: 30.08.2012, 18:15
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: ABS ano/ne

Příspěvek od onsad » 22.12.2013, 18:27

To vypínání plynu při brzdění je u VW snad normální funkce. Nějaký závodník má na trénink fabii RS a četl jsem, že si upravil soft v ř. jednotce a tuhle funkci si vypnul. Aby mohl brzdit do plynu.
Nissan Primera 2,0 96 kW

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů