VAG cievky na ca18det

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od evo400 » 11.03.2014, 10:39

Víš co, já bych to viděl asi takto:

Upozornil jsem tě na to, že jsem se setkal s problémem.
Napsal jsem ti jak tomu potenciálnímu problému zabránit.
Nenašel jsem žádnou nevýhodu, proč by bylo vhodné cívky nedržet na svém místě (snad jen že déle trvá vyndání pokud třeba měníš svíčky).
Pokud s tím máš nějaký problém, tak to nedělej, nech si je na volno a už to víc neřeš.

Jen nevím proč musíš z každého hned dělat blbce, to vážně netuším. Jsem si však zcela jistý tím, že nejsi nejchytřejší na světě a nevíš všechno, ale s tím už opět souhlasit nebudeš a začneš mne znovu napadat. Asi bude nejlepší, když tě tu nechám ať ohromuješ místní ovečky svými moudry.

Měj se fajn
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 11.03.2014, 10:42

clovece o com to tocis????? :shock: zabudol si si zobrat pilulky alebo si ich zobral vela? rano modre vecer cervene, nepomylil si sa????

nijako sa s tebou nehadam, napisal som ze mam referencie o prevadzke bez drziakov a takisto som napisal ze ak sa budu uvolnovat, tak drziaky spravim....ukludni sa a hlavne mi napis, kde ta napadam....urazas clenov fora tym ze ich oznacujes za ovce a mna tym ze ohurujem mudrami...davaj si pozor na to co pises, ja si na hlavu srat nenecham :x

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od buky300zx » 11.03.2014, 11:35

Hlavne kľud.Raddy,evo to myslel len v dobrom!Ja osobne by som tie cievky pripevnil(aj ked som nevidel ako je to na tomto motore s cievkami vag),ale samozrejme je to každého vec či to bude mať na voľno,alebo nie.Netreba si tu hneď skákať do vlasov.
Peace!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 11.03.2014, 12:07

a kde si videl, ze ja som to v dobrom nemyslel? este raz, vyslovene som napisal ze nijako drziaky nespochybnujem a takisto som napisal, ze ak sa budu cievky uvolnovat, tak to sem napisem aj pre ostatnych a drziaky si vyrobim. tak mi vysvetli, k comu bol dobry ten blabol v ktorom ma evo oznacil za blbecka, ktory ho napada a vas ostatnych za ovce??? ja som predsa do eva neskakal a nijako som ho nenapadal a ani jeden moj prispevok na neho nijako neutocil....ci to mam chapat tak ze ked do debaty vstupy evo400 tak stiahnem usi, poslusne zaslintam a idem do kuta? nemozem sa opytat preco a ako ta cievka zhorela bez toho aby si na mne nevylial obsah zaludka?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 12.03.2014, 08:19

tak som s "prekvapenim" zistil ze napr. Audi A3 1.8T ma v serii tieto cievky, a teraz sa podrzte, iba nasunute na svieckach.... kde udelali soudruzi z audi chybu? :roll:

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od MYSAK » 12.03.2014, 09:22

Strileli za valky do vzduchu... ze vas to bavi se tu dohadovat jak deti na piskovisti :roll:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 12.03.2014, 09:32

kdo sa tu dohaduje a o com? debata je o tom, ci je alebo nie je problem s nasadenim cievky na sviecku bez drziaku... myslim ze je dobre vediet ako to je, ak taketo cievky pouzivas...ja osobne sa tu s nikym nedohadujem. a mimochodom mysak, mam v zivej pamati debatu ohladom DCR, tiez som bol za blbecka co sa dohaduje a ako to skoncilo...nie je dohadovanie ako dohadovanie, ak je zaver rozumna vec...

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od evo400 » 12.03.2014, 09:48

Zde na této fotce je 1,8T motor s Bosch cívkami. Ovšem dlužno podotknout, že také bez krytu, který tam má být (nevím jestli vždy, ale já ho tam zatím vždy viděl)

Cívky nedrží jen na svíčce.

Cívky drží, na cívce a také na nahoře na těle, kde jsou gumové kroužky, které se docela silně nasouvají do přesného otvoru v horní části motoru.

Protože se já domnívám, že nebude dobrý nápad nechat cívku jen na svíčce, připravil jsem si na motor držáky, který drží cívku i nahoře. Jedná se o prototyp na ověření rozměrů, správně by měl být držák poté mnohem tlustší aby cívka držela v držáku za všechny ty gumové kroužky v její horní části. Proto buďto tento prototyp použiji ještě s dodatečným uchycením cívek stahovací páskou, nebo jej nepoužiji vůbec.

Za svou praxi (netýká se jen aut) jsem se naučil dělat věci tak nejlépe jak dovedu, s ohledem na možnosti a vybavení. Ověřil jsem si, že velmi často platí, že to co dobře vypadá i dobře funguje. Pokud se ukáže, že i přes vynaložené úsilí se dílo nepodařilo, je čas si sednout a hledat chybu, nebo objednat již hotovou věc od někoho kdo to umí. Co se mi však stokrát ověřilo je, že když se dělají věci "jen tak aby to fungovalo" část ose velmi brzo ukáže, že to sice fungovalo, ale ne moc dlouho.
Přílohy
civky1.jpg
držák
Bosch_Coil1.jpg
cívka
18T_HeatDef_1.JPG
motor
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 12.03.2014, 10:00

nemozem napisat nic ine len ze suhlasim s riesenim uchytov, ako som uz skor napisal, nijako ich nespochybnujem, takisto suhlasim s tym, ze je dobre urobit veci co najlepsie hned na zaciatku, ale o tomto som sa s tebou predsa nikdy nehadal. jedine co som napisal je ze mam referencie z dlhodobej prevadzky na ca18det bez drziakov a preto som sa rozhodol ist touto cestou, cim vsak nijako (uz to pisem po 10x) nespochybnujem tvoje riesenie drziakov. je to moje rozhodnutie a preto som napisal ze akonahle sa ukaze ze nie je spravne, napisem to sem aj pre ostatnych a drziaky spravim. stale nevidim dovod na to co si o mne napisal....ja ta predsa neurazam kvoli tomu ze drziaky vyrabas, preto nevidim jediny dovod aby si urazal ty mna zato ze drziaky nevyrabam... moja profesionalna prax cini cca 16 rokov a za tu dobu som sa aj ja naucil co ma a co nema vyznam a ak sa do niecoho pustim, mam na to dovody, ak sa ukazu ako nespravne, bez problemov pristup zmenim.

pisem to znovu: je to debata o moznych rieseniach a vysledkom je zaver ktory je prinosny.

P.S. co by ma naozaj zaujimalo, je to ci uvolnenie cievky moze sposobit jej destrukciu. v tomto momente nevidim dovod ako by to bolo mozne, ale necham sa poucit.

P.S.2: nechcem to nijako rozpitvavat, ale napr. tu http://www.youtube.com/watch?v=BSjKnvgojE8 je vidiet ze na cievkach nie je ziadny kryt ani drziak a su len nasunute. jedine srobiky na kabelazi ale tie sa za drziak urcite nedaju pokladat...

P.S.3: osobne si myslim ze je fajn vediet, ze sa na ca alebo sr (ale rovnako aj na rb) daju pouzit VAG cievky bez modifikacie ECU a velmi jednoducho/lacno a to bol dovod preco som to tu publikoval. Myslim si ze je to velky prinos hlavne pre vykonne aplikacie a o to tu predsa ide. Verim ze sa najdu aj taki, ktori to ocenia...

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od Woyta » 12.03.2014, 18:10

raddy píše:
P.S.2: nechcem to nijako rozpitvavat, ale napr. tu http://www.youtube.com/watch?v=BSjKnvgojE8 je vidiet ze na cievkach nie je ziadny kryt ani drziak a su len nasunute. jedine srobiky na kabelazi ale tie sa za drziak urcite nedaju pokladat...
Ja je teda vidim zacvaknute ve ventil deklu a dodatecne zajistene tuhou plastovou privodni listou ktera je prisroubovana.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 12.03.2014, 19:02

prislo mi ze tie prve vybral uplne bez namahy...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od blázen » 12.03.2014, 20:05

nemyslím,že úkolem plastové lišty je držet cívky aby se nepohly.. äle můžu se mýlit.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od adner » 12.03.2014, 22:31

raddy píše:prislo mi ze tie prve vybral uplne bez namahy...
už je měl vytažené....
jistěže ta cívka drží i nahoře, už jen proto aby byl utěsněný vstup proti vodě...co se týče vypadávání coil pen typů, občas se to stane na motorech s většími vibracemi i při dvoubodovém uchycení....
ta VAG coil je díky bolt on duty cycle (proudová ochrana proti překročení maxima sycení jádra) a vlastním rozměrům vcelku zajímavé řešení, z pohledu akumulované energie je to takový střed...OEM nissan - cca 25 mJ, VAG něco přes 50 mJ, LS truck coil D585 přes 100 mJ...některé moderní coil pen typy mají i 120 mJ, což je dost maso na ten rozměr ale to už je CDI..

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 13.03.2014, 07:55

na ca a sr motoroch su vag cievky najviac odskusane v Norsku a Svedsku, na cca 500-600k s nimi jazdi par aut. nie je to uplne korektne vyjadrenie, ale mali by byt schopne zapalit zmes adekvatnu cca 200k na valec (aspon co sa ca/se/rb tyka). V mojom pripade si od nich vela slubujem kvoli vstrekovaniu vody, co je specificka oblast co sa poziadaviek na zapalovanie tyka.

co sa tyka samotnej energie, myslim ze treba hladat primerane hodnoty voci aplikacii kvoli priehrievaniu cievok. kompaktna pen coil cievka sa pri vysokych energiach hodne zahrieva. nie tak davno predsa VW riesil masivnu zvolavaciu akciu po celom svete kvoli zlyhavaniu pen coil cievok...

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od Fizzbiker » 13.03.2014, 09:22

jak zjistit kolik energie dokaze civka naakumulovat?

viz nezname zapalovani a jeho náhrada... predelavam zapalovani na jednom motoru a protoze puvodni civka je KO tak se zrejmne ani k jejim hodnotam nedostanu tak hledam vhodnou nahradu navic je tam pozadavek na dva vyvody z civky tak sem neco nasel ale potreboval bych alespon u tech novych civek hodnotu zjistit at mam neco pro srovnani,
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů