VAG cievky na ca18det

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4720
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 02.03.2014, 13:18

Mam zaujimavy tip pre tych,ktori potrebuju vymenit stare seriove cievky,ale hlavne pre tych,ktori potrebuju vykonne cievky pre vykony nad 400k,kde uz nove seriove nemaju sancu. Instaloval som VAG cievky s integrovanym tranzistorom. Mali by stacit na 200k na valec,instaluju sa len nasunutim na sviecku a funguju s s13 a s14 seriovymi DWELL tabulkami,co je velka vyhoda. Su plug and play. Je k nim treba kabelaz,ja som to komplet kupil za 300evri, Z Power Finsko eshop,vyplnanie objednavky vo finstine 8) uz to aj fici. Vyhoda je aj zrusenie serioveho power tranzistoru a 16 srobov. Cievka sa da bezne kupit za 30evri,su vsak hodne odolne a v podstate je to definitivne riesenie zapalovania na s13...

este odkaz na shop:
http://www.z-power.fi/catalog/product_i ... ucts_id=90
Přílohy
02032014429.jpg
02032014428.jpg

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4148
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od MYSAK » 02.03.2014, 15:38

To volny nasunuti se mi moc nelibi.. v originalu bude urcite dira na svicku kulata na prumer osazeni pred tim nastavcem aby se cela civka neklepala..
Obrázek

www.PHOTO-BOX.cz Foto služby Sedlčany a okolí, případně i dál ;)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4720
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 02.03.2014, 15:42

keby si videl nazivo,pochopis ze no problem,sedi to fest a hlavne mam referencie z dlhodobej prevadzky. Nakoniec.je mozne urobit diery do krytu,dat gumove prechodky a voila.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4597
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od kenivruh » 03.03.2014, 09:22

pjekny
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4720
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 03.03.2014, 10:19

myslim ze vag stoji za uvazenie v porovnani s ls cievkami a pod...

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 471
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od evo400 » 10.03.2014, 22:33

Já tedy držáky mám a rozhodně je doporučuji. Něco jiného je jak tam jde cívka když je vše studené a jiná věc je když se to ohřeje. Když ti vyskočí tak je za pár vteřin po ní, protože se spálí....... rozhodně stojí za to je na místě držet. I kdyby jen tím že tam dáš víko které jim zabrání vyskočit.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4720
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 11.03.2014, 08:19

Akym sposobom sa cievka spali ak vyskoci zo sviecky? Pokial viem, tieto cievky s integrovanym PTU maju funkciu automatickeho vybitia pokial sa prekroci max. DWELL. Mas priamu skusenost s touto cievkou, ze ak je nepripojena na sviecku tak sa za par sekund spali? Ale znova opakujem, mam referencie z prevadzky a problemy nie su. Kazdopadne, daj foto drziakov na ca18det ako to mas spravene. Veko sa pouzit neda, kedze cievky su prilis dlhe.

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 471
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od evo400 » 11.03.2014, 08:47

Tyhle Obrázekjsem osobně viděl spálené.
Nevím co se uvnitř stane, ani nevím tebou popisované informace, každopádně cívka se při běžné provozu ohřeje, guma změkne, vyskočí a nahoře jak je to zalité to začne bublat a smrdět až se z toho zakouří a je konec.
Měl je zákazník na originál 1,8T motoru VW

Promiň já nepsal, že mám CA18 motor ......... takový motor jsem nikdy neměl a ani po tom netoužím.

Mne by zase zajímalo, proč VWAG produkty kupuješ z Finska ? To se dá koupil v každém krámu s autodíly a těch pár drátů zapojí každý.

Držák bych dělal tak, že bych využil díry co máš na ventilovém víku a křížem přes cívku bych dal nerez plíšek a vyrobil bych něco jako plech co se dává na víčka při zavařování.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4720
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 11.03.2014, 09:21

tie cievky co mam ja vyzeraju takto:
Obrázek
cize su ine ako tie co si videl ty, su to FSI cievky, zistim este presne ci maju funkciu automatickeho vybitia. Pises ze si ich videl zhorene na VW motore, to znamena ze original su tiez bez drziaku?

to ci tuzis po ca18 je irelevantna informacia, rovnako je moja vec co kde kupujem, kdo si vie urobit kabelaz sam si ju urobi a kdo nie, tak si ju kupi...zo srandy, za aku sumu by si mi spravil novu kabelaz ty?
Ak spozorujem, ze sa cievky uvolnuju, drziak spravim, ale kedze mam informacie priamo z prevadzky ca18det s tymito cievkami a nebol problem s uvolnovanim, vyskusam...cievka stoji dvacku, takze ma to v pripade poruchy nezruinuje...

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 471
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od evo400 » 11.03.2014, 09:49

Obrázek
Evidentně není třeba cívky držet na místě, proto se prodávají takové zbytečnosti.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4720
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 11.03.2014, 09:51

a teda ako je to na tom VAG motore, su tam origo drziaky z vyroby alebo nie? ja netvrdim ze drziak je zbytocny, ale ze mam referencie z prevadzky ca18det bez drziakov a problemy neboli...

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 471
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od evo400 » 11.03.2014, 09:56

Je to motor od motoru. Někde jsou plechové spony, někde to drží na těch gumových kroužcích na konci, ale cívka ven nemůže protože je přes ni víko a podobně. Nikdy to není nechané náhodě.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4720
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 11.03.2014, 09:57

evo400 píše:Je to motor od motoru. Někde jsou plechové spony, někde to drží na těch gumových kroužcích na konci, ale cívka ven nemůže protože je přes ni víko a podobně. Nikdy to není nechané náhodě.
ako sa teda uvolnila a zhorela ta cievka ktoru si videl?

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 471
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od evo400 » 11.03.2014, 10:30

raddy píše:
evo400 píše:Je to motor od motoru. Někde jsou plechové spony, někde to drží na těch gumových kroužcích na konci, ale cívka ven nemůže protože je přes ni víko a podobně. Nikdy to není nechané náhodě.
ako sa teda uvolnila a zhorela ta cievka ktoru si videl?
Byla na motoru bez víka a bez ocelových pásků v závodním speciálu. Majitel si myslel, že to tam není třeba..... než zjistil, že se pletl.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4720
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 11.03.2014, 10:35

ked zacnem jazdit, napisem ci sa uvolnuju alebo nie. ak sa budu uvolnovat, vyrobim drziaky...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host