VAG cievky na ca18det

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od evo400 » 07.04.2014, 12:19

adner píše::oops: adner se velmi styděla, netušila, že nová VAG je jinak...
taky jsi to sem mohl dát hned, by bylo jasno...
A myslíš že jediné co dělám je, že sedím u pc a čtu fora ? 8)

O nic nejde, tohle si přeci dokáže najít každý sám ne ? Proč lidé stále dělají něco čemu nerozumí. Vždyť ten tazatel určitě umí nějaké řemeslo dobře a kdyby dělal to co umí tak si za stejnou dobu vydělá tolik, že si na zapojení cívek někoho zaplatí a ještě mu zbude na pivo.....
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 07.04.2014, 13:03

evo400 píše:
adner píše::oops: adner se velmi styděla, netušila, že nová VAG je jinak...
taky jsi to sem mohl dát hned, by bylo jasno...
A myslíš že jediné co dělám je, že sedím u pc a čtu fora ? 8)

O nic nejde, tohle si přeci dokáže najít každý sám ne ? Proč lidé stále dělají něco čemu nerozumí. Vždyť ten tazatel určitě umí nějaké řemeslo dobře a kdyby dělal to co umí tak si za stejnou dobu vydělá tolik, že si na zapojení cívek někoho zaplatí a ještě mu zbude na pivo.....
no vidis a mna si sprdol, preco som si kabelaz kupil...sem si vydelal a jeste zbylo i na pivo :roll:

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od Woyta » 07.04.2014, 17:09

Ja myslel spise reozkres kabelaze.
Nova se predpokladam napojuje na konektor po power tranzistoru.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od Fizzbiker » 07.04.2014, 23:30

evo400 píše:Asi podle toho jaké jsi použil.

Všimni si že zapojení co popsal Adner, neplatí pro ty co jsou na první stránce na fotce.
a ty mam zrovna ja... :mrgreen:
evo400 píše: O nic nejde, tohle si přeci dokáže najít každý sám ne ? Proč lidé stále dělají něco čemu nerozumí. Vždyť ten tazatel určitě umí nějaké řemeslo dobře a kdyby dělal to co umí tak si za stejnou dobu vydělá tolik, že si na zapojení cívek někoho zaplatí a ještě mu zbude na pivo.....
nenasel sem google plival nejaky kraviny asi nevhodny klicovy slova. zapojeni sem mel slibene od dodavatele ale zapomnel tak se mi nechtelo cekat.
raddy navic psal ze samostatne se neprodava.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 08.04.2014, 06:47

tak je mozne, ze na tom finskom shope predaju aj kabelaz samostatne, oplatilo by sa tam informovat, email fici v pohode po anglicky. upozornujem, ze kabelaz je pre ten typ cievok, ako som napisal.
tilaukset@z-power.fi

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od Fizzbiker » 08.04.2014, 09:26

ja mam resne ty, co mas na aute.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od evo400 » 08.04.2014, 10:47

Woyta píše:Ja myslel spise reozkres kabelaze.
Nova se predpokladam napojuje na konektor po power tranzistoru.
Je to přeci snadné.

Do každého konektoru přivedeš:
12V (tedy 4 dráty vedoucí z napájení)
Kostru motoru (4 dráty společně na oko které ukoštříš)
Zem jednotky (4 dráty které vedou na společnou zem s kabeláží jednotky)
Signál od jednotky - původní ovládací signály které jednotka posílá do "power transistor unit" a už je na tobě najít, který je pro který válec (máš to v servisním manuálu)

"power transistor unit" pak zahodíš nebo elegantně prodáš (pro zajímavost když jsem prodal PTU + původní cívky, tak jsem koupil nové cívky, konektory, kabely a ještě mi zbyly peníze)

Vážně nic složitého to není.

Ještě můžeš použít ohmův zákon na výpočet průřezu vodičů, ale prozradím ti, že ovládací bude stačit zcela jistě 0,5mm2 a ty další stačí 0,75mm2 ale 1,5mm2 také vadit nebude, naopak, sníží se tím ztráta odporem vodiče.

Stačí nebo ještě něco ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od Woyta » 08.04.2014, 14:14

Blbej nejsem. Jen linej. :D

Jen jsem chtel vedet jak maji delanou kabelaz.
http://www.z-power.fi/catalog/product_i ... ucts_id=90
Protoze vidim ze pouzivaji dva konektory. Jeden puvodni k civkam a druhej asi k power tranzistoru.
Hadam tedy,ze od konektoru civek berou kostru a od power tranzistoru berou napajeni a signaly.
Aspon tak to odhaduju z toho pidi obrazku.


Pripadne s nabizi varianta u power tranzistoru propojit vstupni a vystupni signal a k civkam pak uz jen dotahnout 12v.

Rezervni svazek civek doma mam. Snad vyhrabu podobnej konektor co je na power tranzistoru.
Pripadne najdu kde koupit.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 08.04.2014, 14:15

z povodneho konektoru (co je pri motore) sa berie napajanie a z konektoru co ide povodne do power tranzistoru sa berie signal pre kazdu cievku...

tvrdas0
user
Příspěvky: 215
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od tvrdas0 » 12.04.2014, 15:55

Dneska som vyrobil a zapojil svoju prvu kabelaz na vag cievky, uspesne :) pripadne otazky co a ako vam zodpoviem.
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 11.05.2014, 15:11

tak zatial cievky ani nenaznacili zeby mali sklony k uvolneniu,aj ked na ozajstnu zataz este len cakaju. Rozdiel bol v mojom konkretnom pripade tak razantny ze som musel komplet preladit ecu.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od kenivruh » 12.05.2014, 06:25

da sa niekde kupit konektor na konektor co ide do power tranzistora? pytam sa len ci to uz niekto nezhanal predtym nez zacnem zhanat ja :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od Woyta » 12.05.2014, 06:50

Taky shanim.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy » 12.05.2014, 07:20

tvrdas0 píše:Dneska som vyrobil a zapojil svoju prvu kabelaz na vag cievky, uspesne :) pripadne otazky co a ako vam zodpoviem.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od kenivruh » 12.05.2014, 12:44

raddy píše:
tvrdas0 píše:Dneska som vyrobil a zapojil svoju prvu kabelaz na vag cievky, uspesne :) pripadne otazky co a ako vam zodpoviem.
no ved cakame odpoved, mozno sa ozve :)

aj ked silno rozmyslam ze natiahnem nove droty priamo od riadiacej. clovek ma aspon istotu ze tam nebude nejaky 20 rocny kabel robit neplechu. a 12V dam od baterky cez rucny spinac (race style :D )
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů