pomoc s13

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Hickl
user
Příspěvky: 40
Registrován: 19.02.2013, 15:23
Bydliště: Plzeň

pomoc s13

Příspěvek od Hickl » 20.05.2014, 21:46

Cus chlapy koupil jsem s13 cacko a vše bylo v pohodě druhý den mi ale začal kolísat volnobeh ( pocukava( a při plném plynu cuka a střílí do výfuku be vysich otackach tlak turba je cca 0.68b.Je na ni st1 walbro pumpa vykuchanej výfuk. Prosím o radu kde hledat chybu jsem u tohodle motoru začátečník

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: pomoc s13

Příspěvek od kenivruh » 21.05.2014, 07:34

Hickl píše:Cus chlapy koupil jsem s13 cacko a vše bylo v pohodě druhý den mi ale začal kolísat volnobeh ( pocukava( a při plném plynu cuka a střílí do výfuku be vysich otackach tlak turba je cca 0.68b.Je na ni st1 walbro pumpa vykuchanej výfuk. Prosím o radu kde hledat chybu jsem u tohodle motoru začátečník
pomeraj predstih (a pre teba asi zbytocna rada ale bolo by dobre pomera aj zmes)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: pomoc s13

Příspěvek od raddy » 21.05.2014, 09:49

skontroluj tesnost tlakoveho vedenia od turba po motor, tieto priznaky su typicke ak je unik tlakoveho vzduchu. over si ze mas klasicke ngk medene sviecky. predzapal je vhodne overit, ale na druhej strane sam od seba sa zo dna na den nezmeni..

Hickl
user
Příspěvky: 40
Registrován: 19.02.2013, 15:23
Bydliště: Plzeň

Re: pomoc s13

Příspěvek od Hickl » 21.05.2014, 21:44

raddy píše:skontroluj tesnost tlakoveho vedenia od turba po motor, tieto priznaky su typicke ak je unik tlakoveho vzduchu. over si ze mas klasicke ngk medene sviecky. predzapal je vhodne overit, ale na druhej strane sam od seba sa zo dna na den nezmeni..
Svíčky budu zítra měnit za ngk jsou tam nějaký brisky :-D. Na předstih se kouknu mohl se na cidle změnit pac tam byl jen jeden šroub a ten se mohl vlivem teplot uvolnit

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: pomoc s13

Příspěvek od raddy » 22.05.2014, 08:45

na snimaci CAS musia byt v kazdom pripade vsetky 3 sroby, inak hrozi vyosenie a poskodenie snimaca/vacky...brisky do kosa, treba pouzit klasicke medene NGK, na stage1 standardny odtrh 1.1mm, pokial su cievky v dobrom stave...neurobis ale chybu ak nastavis odtrh na 0.9-1mm.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů