Rizeni bez serva pro S13/14

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Mirek » 02.10.2014, 22:08

Kluci nezajimal se o tohle nekdo? Z ceho pouzit rizeni, aby bylo origo na provoz bez posilovace a dalo se pouzit na SX? Modifikovat puvodni, nebo nahradit necim z jineho modelu? Sunny? Primera nebo neco uplne jineho?

Bez boje priznavam ze se mi libi varianta, co udelal Adner na GTM s posilovacem na tyc rizeni.

Abych se vyhnul otazkam proc, pro me by byla vyhodnejsi z nekolika duvodu:
1) Rizeni bez hydraulickeho serva je mensi, vice mista pro vyfuk od predniho turba
2) Vice mista v LP rohu auta (absence pumpy, nadrzky a chladice, ktery chci montovat v pripade pouziti origo hydr. serva)
3) Funkce serva v zavislosti na rychlosti
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Woyta » 02.10.2014, 22:15

Nejcastejsi upravou je odpojeni serva a propojeni vstupu na rizeni trubkou.

Pripadne jsem videl, ze nekdo jeste narezaval prepazky uvnitr rizeni.


Reseni co by te mohlo zajimat je pouziti elektrickeho cerpadla z MR2 a jeho ridici jednotky, ktera cerpadlo reguluje dle rychlosti.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Mirek » 02.10.2014, 22:34

Pouziti elektrickeho cerpadla je urcite zajimava myslenka, ale to neresi problem s mistem mezi rizenim a vyfukem predniho turba


Nicmene diky za tip, nasel jsem na US forech nejake odkazy jak predelat to rizeni, mam tady jeste jedno S14 rizeni tak to zkusim prekopat a uvidim
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od SilverFox » 03.10.2014, 07:41

Originální řízení bez serva by mělo pravděpodobně delší chod.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Mirek » 04.10.2014, 23:04

Z jakeho duvodu by se vybranim tesneni a narezanim krouzku mel zvetsit chod? Nebo jak to myslis?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od buky300zx » 05.10.2014, 09:57

On myslel ze riadenie ktore je original bez serva,bude mat dlhsi chod koli sprevodovaniu.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Woyta » 05.10.2014, 11:28

Takze prevod rizeni. popravde jsem nevide rizeni do auta ktere by melo vice nez 3,5 otacky co ma S13 bez Hicasu.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Mirek » 05.10.2014, 22:51

Buky: Jo takhle, tak nemuselo by to byt nutne takove.

Duvod proc to resim:

Kdyz dam posilovac z opla (jako Adner), ktery je primo na tyci rizeni, na soucasne rizeni, tak bude hodne namahany? Na miste se s tim da tezce zatocit, tak jsem si rikal ze bude lepsi tam dat neco, co by bez posilovace slo lehceji. Adner to nemusel tak resit ( nerikam ze neresil - nevim), protoze predek u GTM bude o dost lehci (motor uprostred vs muj motor nad predni napravou?)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Woyta » 05.10.2014, 23:22

Samozrejme, ze prevod v rizeni bude o dost vice namahan a rychleji odejde.

Nerikej mi, ze by se nedalu s trubkama od serva nejak sikovne vymotat. Nahod nejakou fotku.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Fizzbiker » 06.10.2014, 06:31

budes namahat vice i posilovac + predpokladam ze na predku nebudes mit galuzky z fabie...

korzič neni jedina plečka co toto má, ...

btw sadu s el cerpadlem mam doma kdyby ses chtel podivat ale to neresi tvuj hadicovy problem....
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Mirek » 06.10.2014, 19:48

Fizz:
To je mi jasne, jsou tam 18" 245/XX, vidim jak to jde tezko ted bez posilovace na miste. Musim na to znova mrknou a neco vymyslet. Dle vseho by stejne servo mela mit i Vectra a ta by teoreticky mela byt delana na vetsi vahy nad napravou. Ale stejne by to asi chtelo poresit rizeni. Prozkoumam to na pul rozdelane co s tim jde udelat, jestli by slo nejak sikovne presunout ty pripojky na pumpu nekam, kde nebudou zavazet.

Woyta:
Udelam fotku jak budu doma, taky to mam v planu nafotit abych nad tim mohl chvilku dumat.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Woyta » 06.10.2014, 20:35

Na miste to jde tezko vzdycky. Ale staci se rozjet minimalni rychlosti a odpor rychle mizi.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od MYSAK » 07.10.2014, 06:30

To bys koukal jak tezko slo motat s volantem i za jizdy kdyz mi nevim jakym zahadnym zpusobem ulit remen od servopumpy.. to RB je tam asi znat..

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Svobda » 25.10.2014, 16:56

Na takové auto to chce dle mého vybrat ,ale rovnou nějaké řízení se strmým chodem a pokud takové bude bez posilovače tak se ztoho posereš :lol: .
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Woyta » 25.10.2014, 17:11

It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů