Rizeni bez serva pro S13/14

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od adner » 25.10.2014, 23:50

Mirek píše:Buky: Jo takhle, tak nemuselo by to byt nutne takove.

Duvod proc to resim:

Kdyz dam posilovac z opla (jako Adner), ktery je primo na tyci rizeni, na soucasne rizeni, tak bude hodne namahany? Na miste se s tim da tezce zatocit, tak jsem si rikal ze bude lepsi tam dat neco, co by bez posilovace slo lehceji. Adner to nemusel tak resit ( nerikam ze neresil - nevim), protoze predek u GTM bude o dost lehci (motor uprostred vs muj motor nad predni napravou?)
řeknu ti to asi tak...sice mám lehký předek ale díky poměrně velkému ofsetu kol a záklonu čepu + malý volant šlo řízení dost ztuha, v porovnání s autem se stojícím servem o něco lépe (v tomto případě ale řízení funguje jako tlumič)...po montáži EPS šlo velmi lehce (především v prvním stupni - malá rychlost), momentálně mám kvůli stabilitě namontován ještě přídavný tlumič řízení, který je docela tuhý a je to přesně správně...takže pokud použiješ origo řízení bez oleje + EPS, myslím, že to bude ok, maximálně lehce poddimenzováno ale jen nepatrně...
jinak z vlastní zkušenosti řízení bez posilovače nedoporučuji, je to mnohem horší, než řízení totálně přeposilované...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Mirek » 26.10.2014, 23:35

Dekuju za info. Slo mi spis o to, aby nebyla tak namahana prevodka rizeni. Nebyl zatim cas na to mrknout, ale budu si muset najit chvilku.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od adner » 27.10.2014, 00:11

převodkou se netrap, to je slušnej kus železa...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Příspěvek od Trinom » 02.11.2014, 09:43

So it basically feels like the Geo Metros I drive at work, manual steering :lol:
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů