Vyber velkeho IC s13

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
krupic
user
Příspěvky: 90
Registrován: 19.10.2014, 16:57
Bydliště: Výhledy

Vyber velkeho IC s13

Příspěvek od krupic » 19.02.2015, 17:33

jaky sou rozmery velkeho IC preface naraznik a na poceface? musi se neco rezat?
Obrázek

Uživatelský avatar
DarkEgg
user
Příspěvky: 221
Registrován: 19.07.2011, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Vyber velkeho IC s13

Příspěvek od DarkEgg » 19.02.2015, 18:05

pro hodne ebay kitu se musi rezat dira na miste baterky, ja kvuli avii ic zatim musel vyndat vystuhu narazniku :/
200sx s13 1989

krupic
user
Příspěvky: 90
Registrován: 19.10.2014, 16:57
Bydliště: Výhledy

Re: Vyber velkeho IC s13

Příspěvek od krupic » 19.02.2015, 18:12

baterku mam v kufru takze dobry a hadice uz mam taky jde mi jen o samotny chladic nechtel bych rezat treba tu vyztuhu nebo tak ale pokud nic jinyho nezbude tak to hold fiknu
Obrázek

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Vyber velkeho IC s13

Příspěvek od Woyta » 19.02.2015, 19:51

Saab 9000 intercooler. Pasuje pred chladic do motoroveho prostoru.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Vyber velkeho IC s13

Příspěvek od raddy » 20.02.2015, 13:10

pokial to je max. stage2, tak je saab 9000 IC velmi dobra volba, vykon nad 300k vyzaduje lepsie riesnie.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyber velkeho IC s13

Příspěvek od Mirek » 23.02.2015, 19:26

Doporucuji originalni IC z R33 GT-R, lehky, velky rika se ze, u RB staci do nejakych 400koni, pak uz je potreba kousek z R34ky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyber velkeho IC s13

Příspěvek od kenivruh » 25.02.2015, 11:00

Mirek píše:Doporucuji originalni IC z R33 GT-R, lehky, velky rika se ze, u RB staci do nejakych 400koni, pak uz je potreba kousek z R34ky
original gtr je super, len zohnat a cena :?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyber velkeho IC s13

Příspěvek od Mirek » 25.02.2015, 22:45

z uk neni tak drahy, a R33kove jdou sehnat taky docela pekne
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů