Převrtání CA

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Převrtání CA

Příspěvek od Peťouch » 26.03.2015, 13:51

Čau všem. Ma někdo nejakou zkušenost či odkaz, zda je reálné převrat CA na 2.0l? Díky

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Převrtání CA

Příspěvek od Grassell » 26.03.2015, 13:57

Jsi nech převrtat na posledni brus a od 2,0 uz daleko nebudes. Az to ....... tak blok muzes zahodit 8)
A moc jsi nepomuzes. Dej tam neco co ma aspon o dva hrnky vic.

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Převrtání CA

Příspěvek od Woyta » 26.03.2015, 14:38

Prodava se stroker kit.
A levny to neni.
http://www.spoolimports.com/spool-strok ... ca18/spool
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Převrtání CA

Příspěvek od kenivruh » 26.03.2015, 16:01

CA sa na 2 litry nevrta, ale sa dava kluka s dlhsim zdvihom. Je to ovela lepsie riesenie ako vacsi priemer (vyssi krutak, uzsi spalovaci priestor lepsie vyuzitie horenia zmesi). Trosku sa mozno znizi ochota k vytacaniu, ale to aj tak nevadi.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Převrtání CA

Příspěvek od Peťouch » 26.03.2015, 18:43

Trochu jsme laborovali, proč to nezkusit, když se bude dělat výbrus a skoro nikde jsem k tomuhle tématu nic nenašel. Takže díky za osvětu :wink:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Převrtání CA

Příspěvek od blázen » 26.03.2015, 19:34

co si pamatuju ten stroker kit stal tak 40litrů... jestli chceš dvoulitr, kup si SRko .. ca se vrtá na 1,9l (+1mm písty)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Převrtání CA

Příspěvek od 200sxfabi » 26.03.2015, 20:09

V jaké fázi se svým projektem jsi, že rozmýšlíš nad tak rozsáhlými úpravami?

Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Převrtání CA

Příspěvek od Peťouch » 26.03.2015, 20:18

200sxfabi píše:V jaké fázi se svým projektem jsi, že rozmýšlíš nad tak rozsáhlými úpravami?
No s jednou 13kou jezdím a druhou stavím a ta bude hotová tak v zimně.
Šlo pouze o dotaz, ne plánovanou upravu :wink:

RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 437
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: Převrtání CA

Příspěvek od RUDIDRIFT » 27.03.2015, 08:43

Existuje ešte jedna možnosť, čo tak dať
Motor: CA20S
Prepĺňanie: Atmosféricky
Valce: 4
Zdvihový objem: 1 974 cm³
Max. výkon: 102 koní pri 5200 ot/min
Max. krútiaci moment : 157.3 Nm pri 3200 ot/min
Existuje na to stroker kit tu je odkaz: http://www.norrisdesigns.com/proddetail ... S13-015501
A čo tak na miesto 8 ventilovej a 8 sviečkovej hlavy tam dať z CA18DET hlavu malo by to sedieť treba skúšať maximalne bol by tu ešte jeden problem prístup oleja do turba ako by sa to dalo vyriešiť!

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Převrtání CA

Příspěvek od Fizzbiker » 27.03.2015, 19:40

Je jasné ze o tom vůbec nic nevíš ty motory nemají prakticky nic společného... A zrovna olej do turba je to nejmenší...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 437
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: Převrtání CA

Příspěvek od RUDIDRIFT » 28.03.2015, 22:03

Mal som na mysli použiť len blok motora z CA20S, a dať tam stroker od http://www.spoolimports.com/spool-strok ... ca18/spool a k tomu pridať piesty z CA20S stork-eru. ale chýba tam aj ostrek piestou a prietok oleja do turba. Alebo ak niekto vie včom ešte je rozdielny?

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Převrtání CA

Příspěvek od SilverFox » 29.03.2015, 09:21

CA spodky s 8v hlavama jsou vývojově starší a podstatně slabší než 16v.
Obrázek

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Převrtání CA

Příspěvek od Fizzbiker » 29.03.2015, 19:20

Každý kdo to viděl ví ze to není upgrade ale downgrade... Nevidím žádný přínos většího objemu v celkové slabším motoru s podstatně menším litrovým výkonem a vydrží...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Převrtání CA

Příspěvek od blázen » 29.03.2015, 21:45

je to celkově hovadina,ked chcem 2litr, vyměním to za novější SR20.. tečka.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů